Τελευταία Νέα
Πολιτική

Κυρανάκης: Υπό εξέταση η 24ωρη λειτουργία Μετρό και τραμ στην παραλιακή κάθε Σάββατο – Νέα απάντηση για τα ταξί

Κυρανάκης: Υπό εξέταση η 24ωρη λειτουργία Μετρό και τραμ στην παραλιακή κάθε Σάββατο – Νέα απάντηση για τα ταξί
«Θα εξετάσουμε όλα τα μέτρα που μπορούν να σώσουν ζωές», δήλωσε ο Κ. Κυρανάκης
Σχετικά Άρθρα
Υπό εξέταση είναι η 24ωρη λειτουργία για μετρό και τραμ στην παραλιακή κάθε Σάββατο, όπως γνωστοποίησε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, δίνοντας παράλληλα απάντηση σε όσους ειρωνεύτηκαν την πρότασή του για τα ταξί, αλλά και ξεκαθαρίζοντας πως ότι δεν θα υπάρξει συνεργασία με όσους χρησιμοποιούν απειλές.
«Θα εξετάσουμε όλα τα μέτρα που μπορούν να σώσουν ζωές», δήλωσε ο κ. Κυρανάκης μιλώντας στο OPEN, ανακοινώνοντας μάλιστα ότι βρίσκεται σε διάλογο με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί.
«Ίσως τους κοπεί το γέλιο αν επισκεφτούν τα επείγοντα των εφημερευόντων νοσοκομείων τα βράδια Παρασκευής, Σαββάτου και Κυριακής να δουν τι συμβαίνει. Να ρωτήσουν τους γιατρούς, τους διασώστες του ΕΚΑΒ, πόσα περιστατικά έχουν. Τα στοιχεία δείχνουν ότι έχουμε περισσότερους θανάτους το βράδυ από ό,τι τη μέρα», ήταν η απάντησή του για τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν με την πρότασή του κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή να μειώνεται το κόμιστρο των ταξί, ώστε να τα μετακινούνται με αυτά όσοι καταναλώνουν αλκοόλ, με επιδότηση.
Σημείωσε δε, ότι «ενώ έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια, οι θάνατοι δυστυχώς στους ελληνικούς δρόμους έχουν αυξηθεί το 2024». Πρόσθεσε ότι τα θανατηφόρα τροχαία για το 2024 ανήλθαν σε 656 περιστατικά.

Πακέτο μέτρων

Ο κ. Κυρανάκης μίλησε για πακέτο μέτρων που εξετάζεται με στόχο τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, όπως η 24ωρη λειτουργία, κάθε Σάββατο μετρό και τραμ στην παραλιακή.,
Ανακοίνωσε ότι έχει ζητηθεί εδώ και 4 εβδομάδες από τη ΣΤΑΣΥ να εκπονήσει σχετική μελέτη βιωσιμότητας, ενώ αντίστοιχο αίτημα έχει διατυπωθεί και για το τραμ της παραλιακής για τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου καταγράφεται υψηλή κίνηση και αυξημένα τροχαία.
Ακόμη, σχεδιάζεται η δημιουργία ειδικού Ταμείου Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα χρηματοδοτείται από τα πρόστιμα που προκύπτουν μέσω ψηφιακής καταγραφής παραβάσεων. Όπως διευκρίνισε, ο κ. Κυρανάκης, στόχος είναι να μη χρηματοδοτούνται τα μέτρα από τον κρατικό προϋπολογισμό.
«Πάμε να φτιάξουμε ένα Ταμείο για έσοδα από παραβάτες. Φτιάχνουμε ένα σύστημα σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο θα τοποθετήσει τις κάμερες και θα ξεκινήσει η είσπραξη εσόδων από τις ψηφιακές κλήσεις, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες» εξήγησε και τόνισε ότι τα χρήματα από παραβάσεις, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, πρέπει να κατευθύνονται αποκλειστικά σε δράσεις για την οδική ασφάλεια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης