Πριν από δύο μέρες καταγράφηκε το peak αυτού του κύματος της πανδημίας και τώρα έχει αρχίσει η πτώση, σύμφωνα με τον Δ. Σαρηγιάννη
Μέχρι το τέλος του έτους το τείχος ανοσίας θα αγγίξει το 80% , εκτίμησε ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης.
Όπως ανέφερε ο κ. Σαρηγιάννης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, «στο τέλος του χρόνου θα έχουμε φτάσει στο 65% του συνολικού πληθυσμού να είναι πλήρως εμβολιασμένοι και μαζί με ένα 15% που υπολογίζουμε ότι θα έχουν αποκτήσει φυσική ανοσία μέσω νόσησης, θα έχουμε πετύχει ένα συνολικό 80% και θα πλησιάζουμε στο τείχος ανοσίας».
Ακόμη, ο ίδιος σημείωσε ότι πριν από δύο μέρες καταγράφηκε το peak αυτού του κύματος της πανδημίας και τώρα έχει αρχίσει η πτώση.
«Τις τελευταίες δύο ημέρες είμαστε σε πτώση και ο αριθμός αναπαραγωγής είναι κάτω από τη μονάδα. Τα μοντέλα δείχνουν ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε πτώση. Το πρόβλημα είναι η διαχείριση της αποκλιμάκωσης», όπως είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Σαρηγιάννη, πρέπει να εφαρμοστεί η χρήση της μάσκας στους εξωτερικούς χώρους, να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο για τις αποστάσεις στην εκπαίδευση και να αυξηθεί η τηλεργασία για να υπάρξει και λιγότερη κινητικότητα στα μέσα μεταφοράς.
www.bankingnews.gr
Όπως ανέφερε ο κ. Σαρηγιάννης μιλώντας στον ΣΚΑΪ, «στο τέλος του χρόνου θα έχουμε φτάσει στο 65% του συνολικού πληθυσμού να είναι πλήρως εμβολιασμένοι και μαζί με ένα 15% που υπολογίζουμε ότι θα έχουν αποκτήσει φυσική ανοσία μέσω νόσησης, θα έχουμε πετύχει ένα συνολικό 80% και θα πλησιάζουμε στο τείχος ανοσίας».
Ακόμη, ο ίδιος σημείωσε ότι πριν από δύο μέρες καταγράφηκε το peak αυτού του κύματος της πανδημίας και τώρα έχει αρχίσει η πτώση.
«Τις τελευταίες δύο ημέρες είμαστε σε πτώση και ο αριθμός αναπαραγωγής είναι κάτω από τη μονάδα. Τα μοντέλα δείχνουν ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε πτώση. Το πρόβλημα είναι η διαχείριση της αποκλιμάκωσης», όπως είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Σαρηγιάννη, πρέπει να εφαρμοστεί η χρήση της μάσκας στους εξωτερικούς χώρους, να αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο για τις αποστάσεις στην εκπαίδευση και να αυξηθεί η τηλεργασία για να υπάρξει και λιγότερη κινητικότητα στα μέσα μεταφοράς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών