Τα συνεργεία αφαιρούν τις λαμαρίνες από την πίσω πλευρά της πλατείας, δηλαδή το τμήμα που «βλέπει» στη Θεμιστοκλέους, προκειμένου να μπορούν να περνούν ασθενοφόρα και άλλα οχήματα πρώτης ανάγκης, όπως προβλέπει ο νόμος, κάτι που ζητούσαν κάτοικοι, φορείς και συλλογικότητες της περιοχής
Στην εφαρμογή της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που δικαίωσε τους κατοίκους των Εξαρχείων για τις εργασίες στο Μετρό προχώρησαν σήμερα το πρωί (21/11) δικαστικοί επιμελητές και συνεργεία.
Ειδικότερα, συνεργεία ξεκίνησαν να αφαιρούν λαμαρίνες του εργοταξίου που, σύμφωνα με δικαστική απόφαση, είχαν τοποθετηθεί παράνομα.
Τα συνεργεία αφαιρούν τις λαμαρίνες από την πίσω πλευρά της πλατείας, δηλαδή το τμήμα που «βλέπει» στη Θεμιστοκλέους, προκειμένου να μπορούν να περνούν ασθενοφόρα και άλλα οχήματα πρώτης ανάγκης, όπως προβλέπει ο νόμος, κάτι που ζητούσαν κάτοικοι, φορείς και συλλογικότητες της περιοχής.
Κάτοικοι των Εξαρχείων υποδέχθηκαν τα συνεργεία με επευφημίες και συνοδεία τραγουδιών από τον Goran Bregovic και τους Vic.
Η προσφυγή 113 κατοίκων
Υπενθυμίζεται ότι με την απόφασή του, που ήρθε μετά από προσφυγή 113 κατοίκων, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών «υποχρεώνει τους καθ’ ων να αναστείλουν την επέκταση του εργοταξίου σε όλο το μήκος της οδού Θεμιστοκλέους ή εφόσον αυτό έχει ήδη λάβει χώρα, να απελευθερώσουν τον πεζόδρομο, σε κάθε περίπτωση, στο μέτρο που να επιτρέπεται η ακώλυτη πρόσβαση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (λ.χ. πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων)».
«Η παρανομία ήταν εξαρχής γνωστή στην εταιρία, στο ΥΠ.ΕΝ που ενέκρινε τη μελέτη, στον δήμο που παραχώρησε την πλατεία, αφού η περίφραξη παραβίαζε τη νομοθεσία και τα 3,5μέτρα που ορίζει για την ελεύθερη διέλευση οχημάτων πυροσβεστικής, ασθενοφόρα κ. λπ. Παρόλα αυτά η εταιρία προχώρησε σε αυτήν, θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων. Ήρθε, λοιπόν, να το επιβεβαιώσει και το δικαστήριο. Και παρόλα αυτά, η εταιρία συνεχίζει να μην εφαρμόζει τη δικαστική απόφαση» σχολίαζε σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η συλλογικότητα «Όχι Μετρό στην πλατεία Εξαρχείων».
Σημειώνεται ότι τα έργα για τη Γραμμή 4 του Μετρό στα Εξάρχεια έχουν προκαλέσει την αντίδραση κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο σταθμός δεν έπρεπε να γίνει επί της πλατείας, καθώς, μεταξύ άλλων, ήταν από τα ελάχιστα ελεύθερα σημεία της περιοχής που είχαν πράσινο.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, συνεργεία ξεκίνησαν να αφαιρούν λαμαρίνες του εργοταξίου που, σύμφωνα με δικαστική απόφαση, είχαν τοποθετηθεί παράνομα.
Τα συνεργεία αφαιρούν τις λαμαρίνες από την πίσω πλευρά της πλατείας, δηλαδή το τμήμα που «βλέπει» στη Θεμιστοκλέους, προκειμένου να μπορούν να περνούν ασθενοφόρα και άλλα οχήματα πρώτης ανάγκης, όπως προβλέπει ο νόμος, κάτι που ζητούσαν κάτοικοι, φορείς και συλλογικότητες της περιοχής.
Κάτοικοι των Εξαρχείων υποδέχθηκαν τα συνεργεία με επευφημίες και συνοδεία τραγουδιών από τον Goran Bregovic και τους Vic.
Η προσφυγή 113 κατοίκων
Υπενθυμίζεται ότι με την απόφασή του, που ήρθε μετά από προσφυγή 113 κατοίκων, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών «υποχρεώνει τους καθ’ ων να αναστείλουν την επέκταση του εργοταξίου σε όλο το μήκος της οδού Θεμιστοκλέους ή εφόσον αυτό έχει ήδη λάβει χώρα, να απελευθερώσουν τον πεζόδρομο, σε κάθε περίπτωση, στο μέτρο που να επιτρέπεται η ακώλυτη πρόσβαση οχημάτων εκτάκτου ανάγκης (λ.χ. πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων)».
«Η παρανομία ήταν εξαρχής γνωστή στην εταιρία, στο ΥΠ.ΕΝ που ενέκρινε τη μελέτη, στον δήμο που παραχώρησε την πλατεία, αφού η περίφραξη παραβίαζε τη νομοθεσία και τα 3,5μέτρα που ορίζει για την ελεύθερη διέλευση οχημάτων πυροσβεστικής, ασθενοφόρα κ. λπ. Παρόλα αυτά η εταιρία προχώρησε σε αυτήν, θέτοντας σε σοβαρό κίνδυνο τις ζωές εκατοντάδων ανθρώπων. Ήρθε, λοιπόν, να το επιβεβαιώσει και το δικαστήριο. Και παρόλα αυτά, η εταιρία συνεχίζει να μην εφαρμόζει τη δικαστική απόφαση» σχολίαζε σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η συλλογικότητα «Όχι Μετρό στην πλατεία Εξαρχείων».
Σημειώνεται ότι τα έργα για τη Γραμμή 4 του Μετρό στα Εξάρχεια έχουν προκαλέσει την αντίδραση κατοίκων και επαγγελματιών της περιοχής, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο σταθμός δεν έπρεπε να γίνει επί της πλατείας, καθώς, μεταξύ άλλων, ήταν από τα ελάχιστα ελεύθερα σημεία της περιοχής που είχαν πράσινο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών