Τελευταία Νέα
Μαύρη Πένα

Πρόκληση για τους πελάτες η στάση Interamerican – Anytime… μια πραγματική ιστορία

Πρόκληση για τους πελάτες η στάση Interamerican – Anytime… μια πραγματική ιστορία
Τα κόλπα που εφευρίσκουν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να μην αποζημιώσουν τους πελάτες τους
Μεγάλη Ασφαλιστική εταιρεία αρνήθηκε να αποζημιώσει πελάτη επειδή στο σημείο του οχήματος που προκλήθηκε ζημιά από την πρόσκρουση άλλου οχήματος προϋπήρχε μικρή φθορά.
Με τη δικαιολογία του προγενέστερου προβλήματος η ασφαλιστική εταιρία αρνήθηκε κατηγορηματικά να αναλάβει το κόστος της ζημιάς που προκάλεσε το νέο τροχαίο ατύχημα εάν και ο ιδιοκτήτης είναι συνεπέστατος στις οικονομικές υποχρεώσεις προς την ίδια.
Σημειώνεται ότι και τα δύο οχήματα είναι ασφαλισμένα στην ίδια Ασφαλιστική εταιρεία την ANYTIME του ομίλου INTERAMERICAN.
Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο Fiat 500 και μια μηχανή HUSQVARNA Svartpilen 401
Η εν λόγω εταιρεία εάν και ενέκρινε τη ζημία που προκάλεσε ο υπαίτιος πελάτης της, στη συνέχεια αρνήθηκε να προχωρήσει στην κάλυψη ολόκληρου του ποσού στον παθόντα, με την αιτιολογία της φθοράς που προϋπήρχε.
Ο παθών ο οποίος πήγε σε συμβεβλημένο συνεργείο της Ασφαλιστικής εταιρείας μετά υποδείξεως αυτής, για να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια, δυστυχώς η ασφαλιστική εταιρεία αγνόησε ακόμα και το γεγονός αυτό, και του ζήτησε συμμετοχή στο 50%.
Δηλαδή εάν ένας συνάνθρωπος μας με κινητικό πρόβλημα χτυπηθεί από όχημα η ασφαλιστική εταιρεία θα αρνηθεί την αποζημίωση με την πρόφαση ότι αυτό προϋπήρχε;

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης