Τελευταία Νέα
Οικονομία

Αναγνωστόπουλος για «καλάθι νοικοκυριού»: Προσδοκία να υπάρξουν και μειώσεις τιμών λόγω ανταγωνισμού - Στόχος να ευνοηθεί ο καταναλωτής

Αναγνωστόπουλος για «καλάθι νοικοκυριού»: Προσδοκία να υπάρξουν και μειώσεις τιμών λόγω ανταγωνισμού - Στόχος να ευνοηθεί ο καταναλωτής

«Tο Κράτος δημιουργεί το «καλάθι» για να εντείνει τον ανταγωνισμό υπέρ του καταναλωτή»,  υπογράμμισε ο Σ. Αναγνωστόπουλος

Σχετικά Άρθρα

«Στόχος είναι τα αγαθά αυτά να μην έχουν καθόλου ή να έχουν περιορισμένες αυξήσεις σε σχέση με άλλα», ενώ «προσδοκία είναι να υπάρξουν και περιπτώσεις μείωσης τιμών, λόγω ανταγωνισμού των εταιρειών των σούπερ μάρκετ», ανέφερε μιλώντας για το «καλάθι του νοικοκυριού» που θα κάνει πρεμιέρα στις 2/11 ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σ. Αναγνωστόπουλος.
Ο κ. Αναγνωστόπουλος μιλώντας στον ΑΝΤ1 εξήγησε ότι «δεν υπάρχει διοικητικός τρόπος για να μειωθούν οι τιμές», καθώς και ότι «το Κράτος δημιουργεί το «καλάθι» για να εντείνει τον ανταγωνισμό υπέρ του καταναλωτή».
Εξήγησε ότι «για τις αλυσίδες με τζίρο πάνω από 90 εκατ. ευρώ, θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή στο «καλάθι του νοικοκυριού», επιλέγοντας κάθε αλυσίδα να έχει σε αυτό και πάνω από 50 προϊόντα.
«Κάθε αλυσίδα μπορεί να βάλει όποια προϊόντα θέλει. Ο στόχος δεν είναι να ευνοηθούν προϊόντα έναντι άλλων, αλλά να ευνοηθεί ο καταναλωτής το περισσότερο δυνατόν», είπε χαρακτηριστικά.
Εξήγησε ότι τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται από κάθε σούπερ μάρκετ στο δικό του «καλάθι», «θα είναι φθηνότερα από ότι αν δεν ήταν στο «καλάθι».
Σύμφωνα με τον κ. Αναγνωστόπουλο, εξαιτίας της πτώσης των διεθνών τιμών φυσικού αερίου και πετρελαίου, αναμένεται να υπάρξει μείωση τιμών σε αγαθά, όπως αντίστοιχα υπήρξε αύξηση των τιμών προϊόντων όταν ανέβαιναν οι διεθνείς τιμές των καυσίμων.

Από τους ελέγχους προκύπτουν περιπτώσεις αισχροκέρδειας

Σχετικά με την πρακτική περιορισμού των προϊόντων στις συσκευασίες που πωλούνται στην τιμή της μεγαλύτερης συσκευασίας, σημείωσε πως αυτό δεν είναι κάτι παράνομο, όμως «αν η τιμή παραμείνει ίδια ή αυξηθεί, σε σχέση με την μεγαλύτερη συσκευασία, υπάρχει πιθανότητα να έχει υπερβεί το μέγιστο ποσοστό κέρδους».
«Δυστυχώς, από τους ελέγχους που κάνουμε προκύπτουν περιπτώσεις αισχροκέρδειας», είπε χαρακτηριστικά.
Πρόσθεσε δε, ότι «τα προϊόντα στο «καλάθι του νοικοκυριού» έχουν προτεραιότητα για έλεγχο σχετικά με κρούσματα αισχροκέρδειας και αν προκύψει κάτι τέτοιο, θα είναι επιβαρυντικό και θα είναι μεγαλύτερο το πρόστιμο».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης