Στο επίκεντρο τέθηκε ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης του Υπουργείου Ανάπτυξης για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι, όπως και των πλασματκών προωθητικών ενεργειών
«Είχαμε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ. Αδιαμφισβήτητος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αγοραστικη δυνατότητα όλων των καταναλωτών, ιδίως των πιο ευάλωτων, εντός των συνθηκών που δημιουργεί η εισαγόμενη ακρίβεια. Επίσης, να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού», δήλωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κ. Σκρέκας, μετά τη συνάντηση.
Ο κ. Σκρέκας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου, Σ. Αναγνωστόπουλου, συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 27/11, με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, υπό τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Αρ. Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), τον Γενικό Γραμματέα, Κ. Μαυροειδή (ΓΑΛΑΞΙΑΣ) και τον Γενικό Διευθυντή, Απ. Πεταλά.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η εφαρμογή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων» ενόψει της εορταστικής περιόδου, αλλά και η εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» και ο ενδεχόμενος εμπλουτισμός της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη -5%.
Ακόμη, στο επίκεντρο τέθηκε ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης του Υπουργείου Ανάπτυξης για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι, όπως και των πλασματκών προωθητικών ενεργειών.
www.bankingnews,gr
Ο κ. Σκρέκας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου, Σ. Αναγνωστόπουλου, συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 27/11, με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, υπό τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, Αρ. Παντελιάδη (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), τον Γενικό Γραμματέα, Κ. Μαυροειδή (ΓΑΛΑΞΙΑΣ) και τον Γενικό Διευθυντή, Απ. Πεταλά.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η εφαρμογή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων» ενόψει της εορταστικής περιόδου, αλλά και η εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» και ο ενδεχόμενος εμπλουτισμός της με περισσότερα προϊόντα με την ένδειξη -5%.
Ακόμη, στο επίκεντρο τέθηκε ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης του Υπουργείου Ανάπτυξης για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι, όπως και των πλασματκών προωθητικών ενεργειών.
www.bankingnews,gr
Σχόλια αναγνωστών