Και μετεγκατάσταση του υποσταθμού του Φαλήρου σε νέο κτίριο
Στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027» του ΕΣΠΑ εντάσσεται ο εκσυγχρονισμός συρμών και υποδομών της γραμμής Πειραιάς- Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (Γραμμή 1 του Μετρό), συνολικής δημόσιας δαπάνης 90.382.520 ευρώ, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ν. Παπαθανάση.
Συγκεκριμένα, αναβαθμίζονται 14 συρμοί των 5 οχημάτων (70 βαγόνια), έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα παραγωγικής λειτουργίας για τα επόμενα 25 χρόνια από την ολοκλήρωση της σύμβασης, αλλά και δύο υποσταθμοί έλξης στο Ηράκλειο Αττικής και στο Ν. Φάληρο, που τροφοδοτούν την Γραμμή 1, με ταυτόχρονη μετεγκατάσταση του υποσταθμού του Φαλήρου σε νέο κτίριο και τοποθέτηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από την ηλεκτροπέδηση των συρμών. Στην πράξη περιλαμβάνονται και άλλες αναγκαίες τεχνικού χαρακτήρα παρεμβάσεις.
Δικαιούχος είναι οι «Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, αναβαθμίζονται 14 συρμοί των 5 οχημάτων (70 βαγόνια), έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα παραγωγικής λειτουργίας για τα επόμενα 25 χρόνια από την ολοκλήρωση της σύμβασης, αλλά και δύο υποσταθμοί έλξης στο Ηράκλειο Αττικής και στο Ν. Φάληρο, που τροφοδοτούν την Γραμμή 1, με ταυτόχρονη μετεγκατάσταση του υποσταθμού του Φαλήρου σε νέο κτίριο και τοποθέτηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από την ηλεκτροπέδηση των συρμών. Στην πράξη περιλαμβάνονται και άλλες αναγκαίες τεχνικού χαρακτήρα παρεμβάσεις.
Δικαιούχος είναι οι «Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών