Πολιτική

Γεροβασίλη για σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Λάθη του παρελθόντος και του παρόντος - Δεν διστάζουμε να κάνουμε αυτοκριτική

Γεροβασίλη για σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Λάθη του παρελθόντος και του παρόντος - Δεν διστάζουμε να κάνουμε αυτοκριτική
O ΟΣΕ απαξιώθηκε «όλα αυτά τα χρόνια πριν από μας, από την περίοδο διακυβέρνησης Σαμαρά, με διευθύνοντα σύμβουλο «αυτόν που βάζουνε τώρα να ελέγξει τον εαυτό του σε μια επιτροπή που δεν είναι υπερκομματική», ανέφερε ο Όλγα Γεροβασίλη
«Δεν είναι η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός, αυτά προφανώς θα γίνουν, είναι στιγμή πένθους και οδύνης, σπαραγμού για τις οικογένειες που έχασαν τα παιδιά τους, σπαραγμός για τη νεολαία που έχει υποστεί τις μνημονιακές πολιτικές της χρεοκοπημένης χώρας και την πανδημία για δύο χρόνια, μια νεολαία που χθες διαμαρτυρήθηκε σιωπηρά σε όλη τη χώρα σε συγκεντρώσεις που επέλεξε το κράτος και πάλι να επιτεθεί», ανέφερε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Όλγα Γεροβασίλη, η οποία έκανε λόγο για λάθη και του παρελθόντος και του παρόντος, σημειώνοντας πως ο επιμερισμός θα βρεθεί.
«Είναι τυχαίο ότι από τη μεταπολιτευτική περίοδο δεν αναπτύχθηκαν στη χώρα μας τα σιδηροδρομικά δίκτυα ή είναι επιλογή; Γιατί έγινε η γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου χωρίς σιδηροδρομική γραμμή; Έγινε τυχαία ή είναι επιλογή καρτέλ;» αναρωτώθηκε η κα Γεροβασίλη μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Σχετικά με τη διαδρομή των συμβάσεων, ανέφερε ότι δυο συμβάσεις παρελήφθησαν το 2015, εκ των οποίων η μία έρχεται από το 2007 που δεν υλοποιήθηκε γιατί δεν υπήρχε σηματοδότηση, και η άλλη το 2014 για να γίνει η σηματοδότηση για να μπορεί να γίνει η πρώτη.
Εξήγησε ότι «για να δουλέψει οποιοδήποτε σύστημα τηλεδιοίκησης χρειάζεται υποδομή για να την υποδεχτεί και το σύστημα. Επίσης, πρέπει να ολοκληρωμένες οι υποδομές για να μπει πάνω το σύστημα».
Υπογράμμισε ότι «το 2015 παραλαμβάνουμε και βρίσκουμε τη σύμβαση του 2007 που δεν μπορεί να υλοποιηθεί, ταυτόχρονα όμως κάναμε την υποδομή που θα δεχθεί το σύστημα, έγιναν η διπλή γραμμή Αθηνά-Θεσσαλονίκη, έγιναν οι γέφυρες πάνω από τα ρήγματα και οι σήραγγες για να υποδεχτούν το σύστημα τηλεδιοίκησης» και «το 2019 παραδώσαμε το σύστημα τηλεδιοίκησης στο 68%, αλλά αν δεν είναι ολόκληρο το έργο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Τον Οκτώβριο του 2019 έπρεπε να γίνει μια ακόμη σύμβαση τελευταία, αλλά η κυβέρνηση την υπέγραψε το 2021».
Όπως είπε, ο ΟΣΕ απαξιώθηκε «όλα αυτά τα χρόνια πριν από μας, από την περίοδο διακυβέρνησης Σαμαρά, με διευθύνοντα σύμβουλο «αυτόν που βάζουνε τώρα να ελέγξει τον εαυτό του σε μια επιτροπή που δεν είναι υπερκομματική».
Για την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που ανακοινώθηκε στις 3/3, η κα Γεροβασίλη σημείωσε πως «η κυβέρνηση είναι ελεγχόμενη, δεν ελέγχει» , συμπληρώνοντας ότι «δεν μας ζητήθηκε να προτείνουμε εμπειρογνώμονα, μας είπαν τη δέχεστε την επιτροπή ή δεν τη δέχεστε».
Στον ΣΥΡΙΖΑ «δεν διστάζουμε να κάνουμε αυτοκριτική και ανοικτά», επισήμανε.
Τέλος, ανέφερε ότι επί ΣΥΡΙΖΑ ιδιωτικοποιήθηκε το μεταφορικό έργο, όλες οι υποδομές έμειναν στο ελληνικό κράτος.
«Σήμερα κρίνεται το ελληνικό κράτος» τόνισε και εξήγησε ότι η πώληση ήταν υποχρεωτική από το τρίτο μνημόνιο και ήταν η μοναδική προσφορά.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης