Τελευταία Νέα
Πολιτική

Ηλιόπουλος: Η κυβέρνηση συνεχίζει χωρίς ντροπή τα ψέματα για την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα - Διαψεύδεται από τους εργαζόμενους

Ηλιόπουλος: Η κυβέρνηση συνεχίζει χωρίς ντροπή τα ψέματα για την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα - Διαψεύδεται από τους εργαζόμενους
«Tο ότι 20 μέρες μετά η κυβέρνηση συνεχίζει να λέει ψέματα για αυτό, με την ίδια ευκολία που 10 μέρες πριν το δυστύχημα ο κ. Καραμανλής φώναζε στη Βουλή ότι είναι ντροπή να θέτουμε ζητήματα ασφαλείας στο σιδηρόδρομο, είναι προσβολή», τόνισε ο Ν. Ηλιόπουλος
Για ξεκάθαρα ψέματα της κυβέρνησης σχετικά με την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, έκανε λόγο ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, Νάσος Ηλιόπουλος.
«Χθες είδαμε έναν υφυπουργό να διασύρεται τηλεοπτικά. Ο υφυπουργός Μεταφορών, ο κ. Παπαδόπουλος, ανέβηκε στη Λάρισα για να πει ότι υπάρχει τηλεδιοίκηση και αμέσως μετά πήρε δίπλα του το λόγο ο εργαζόμενος στο σταθμό, ο οποίος ανέφερε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση», ανέφερε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ» ο κ. Ηλιόπουλος.
Όπως είπε, «τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δεν υπάρχει. Ο πίνακας χάραξης της πορείας, στον οποίο αναφέρεται η κυβέρνηση και αφορά λίγα χιλιόμετρα στην είσοδο και την έξοδο του σταθμού, δεν είναι τηλεδιοίκηση. Η τηλεδιοίκηση καλύπτει 170 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που έβγαλε ο ίδιος ο ΟΣΕ, μετά τη φωτιά του Ιουλίου του ’19 η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας. Το ίδιο είπε ο σταθμάρχης χθες, το ίδιο λένε και οι μηχανοδηγοί όλες αυτές τις μέρες».
Σύμφωνα με τον κ. Ηλιόπουλο, «το ότι 20 μέρες μετά η κυβέρνηση συνεχίζει να λέει ψέματα για αυτό, με την ίδια ευκολία που 10 μέρες πριν το δυστύχημα ο κ. Καραμανλής φώναζε στη Βουλή ότι είναι ντροπή να θέτουμε ζητήματα ασφαλείας στο σιδηρόδρομο, είναι προσβολή».

Για επίσκεψη Τσίπρα στην Λάρισα

Όσον αφορά τη χθεσινή επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο σταθμό της Λάρισας και στο γιαπί που υποτίθεται ότι στεγάζει την τηλεδιοίκηση, σχολίασε ότι «χθες βρήκαμε το μοναδικό ζήτημα της τελευταίας τετραετίας για το οποίο η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έκανε απευθείας ανάθεση».
«Θα μπορούσε να έκανε κάτι τέτοιο και να λειτουργούσε το σύστημα», πρόσθεσε.
«Αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, αν υπήρχαν 25 σταθμάρχες στη Λάρισα όπως ίσχυε μέχρι το 2019 και όχι 10 σήμερα, με έναν εξ αυτών να πηγαίνει εκεί χωρίς κατάλληλη εκπαίδευση και με παράξενο τρόπο, αν λειτουργούσε το GSMR που είχε εγκατασταθεί από το 2018, τότε θα είχαμε γλιτώσει αυτό το δυστύχημα», σημείωσε ο κ. Ηλιόπουλος.
«Η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών για τέσσερα χρόνια δεν συνάντησε ποτέ τους μηχανοδηγούς. Τους είδαν πρώτη φορά μετά το δυστύχημα», σημείωσε και κατέληξε λέγοντας ότι «το σημαντικό σήμερα είναι να δοθούν απαντήσεις. Σεβασμός στα θύματα σημαίνει σεβασμός στην αλήθεια».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης