Στον ΟΑΣΘ εργάζονται περίπου 850 οδηγοί, ενώ υπολογίζεται ότι απαιτούνται τουλάχιστον 1.250, σύμφωνα με τον Χρ. Γιαννούλη
«Θύμα της κυβερνητικής αδιαφορίας η Θεσσαλονίκη. Στον πάγο οι προσλήψεις στον ΟΑΣΘ», σύμφωνα με τον Χρήστο Γιαννούλη, βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης και αναπλ. τομεάρχη Μεταφορών ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Γιαννούλης, «στα λόγια έμειναν τελικά οι υποσχέσεις του αρμοδίων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ότι θα εξετάσουν τη δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού στον ΟΑΣΘ, για να καλυφθούν τα εκατοντάδες κενά που έχουν δημιουργηθεί λόγω συνταξιοδότησης και κινητικότητας.
Είναι ενδεικτικό πως στον ΟΑΣΘ εργάζονται περίπου 850 οδηγοί, ενώ υπολογίζεται ότι απαιτούνται τουλάχιστον 1.250».
«Δυστυχώς στο νομοσχέδιο του υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων που συζητείται στη Βουλή, υπάρχει πρόβλεψη για προσλήψεις στις αστικές συγκοινωνίες μόνο της Αθήνας ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) και ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), αλλά όχι και της Θεσσαλονίκης», προσθέτει.
«Για άλλη μία φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη, παραπέμπει στις καλένδες την ενίσχυση του ΟΑΣΘ, διαιωνίζοντας τα προβλήματα στη λειτουργία του Οργανισμού, που έχουν άμεση επίπτωση στο επιβατικό κοινό», καταλήγει ο κ. Γιαννούλης.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Γιαννούλης, «στα λόγια έμειναν τελικά οι υποσχέσεις του αρμοδίων του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ότι θα εξετάσουν τη δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού στον ΟΑΣΘ, για να καλυφθούν τα εκατοντάδες κενά που έχουν δημιουργηθεί λόγω συνταξιοδότησης και κινητικότητας.
Είναι ενδεικτικό πως στον ΟΑΣΘ εργάζονται περίπου 850 οδηγοί, ενώ υπολογίζεται ότι απαιτούνται τουλάχιστον 1.250».
«Δυστυχώς στο νομοσχέδιο του υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων που συζητείται στη Βουλή, υπάρχει πρόβλεψη για προσλήψεις στις αστικές συγκοινωνίες μόνο της Αθήνας ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) και ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες), αλλά όχι και της Θεσσαλονίκης», προσθέτει.
«Για άλλη μία φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη, παραπέμπει στις καλένδες την ενίσχυση του ΟΑΣΘ, διαιωνίζοντας τα προβλήματα στη λειτουργία του Οργανισμού, που έχουν άμεση επίπτωση στο επιβατικό κοινό», καταλήγει ο κ. Γιαννούλης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών