Τελευταία Νέα
Πολιτική

Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα - Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, στα 2,5 ευρώ η διέλευση

Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα - Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, στα 2,5 ευρώ η διέλευση
"Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή Παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο", σημείωσε ο Χρ. Σταϊκούρας
Σχετικά Άρθρα
"Εδώ και μία μέρα, η Αττική Οδός συνεχίζει να λειτουργεί, με επιτυχία, υπό νέο Παραχωρησιούχο.
Το εγχείρημα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο, με πολλές οικονομικές, νομικές, νομοθετικές, επιχειρησιακές και λειτουργικές πτυχές.
Και αυτό γιατί είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή Παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο.
Σήμερα η Νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα", τόνισε ο υπουργός Υποδομων και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.
Όπως ανέφερε ο υπουργός, "για να επιτευχθεί αυτό, που για πολλούς ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, εργάστηκαν πολλοί, μεθοδικά, αθόρυβα και συστηματικά και, όπως αποδεικνύεται, αποτελεσματικά".
Ο κ.Σταϊκούρας ευχαριστεί τους δύο Παραχωρησιούχους για τη συνεργασία μεταξύ τους, καθώς και με το Υπουργείο, τους συνεργάτες του, τις υπηρεσίες του Υπουργείου, το ΤΑΙΠΕΔ και τους Συμβούλους για την πολύτιμη βοήθειά τους, αλλά και "τους συναδέλφους Βουλευτές, όλων των Κομμάτων, για τον εξαιρετικά γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε, επί ένα τριήμερο, στο Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης".
Σημειώνεται στις 4/10 τα Υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών (ΥΠΕΘΟ) και Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσαν ότι ολοκληρώθηκε η καταβολή του εφάπαξ τιμήματος ύψους 3,27 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο οποίος αναδείχθηκε Προτιμητέος Επενδυτής στον διαγωνισμό που διενήργησε το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση της Αττικής Οδού για 25 έτη.
Είχε προηγηθεί την Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου, η κύρωση από τη Βουλή της σύμβασης παραχώρησης.
Η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού για 25 έτη τέθηκε σε ισχύ την Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2024, ενώ έχει πολλαπλά οφέλη για τους χρήστες του οδικού άξονα και το δημόσιο συμφέρον γενικότερα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, "από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, η ψύχραιμη αποτίμηση καταδεικνύει ότι τα άμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας είναι σημαντικά.
Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% (και όχι 7,5% που ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις) επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.
Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, αφού η Νέα Αττική Οδός διασφάλισε την εργασία τους.
Από χθες, επίσης, υπάρχουν και άμεσα οφέλη για τους πολίτες, τα οποία διαπιστώνουν κατά τις διελεύσεις τους.
· 1ον. Μείωση των διοδίων, από τα 2,8 στα 2,5 ευρώ.
· 2ον. Μόνιμη απαλλαγή, για πρώτη φορά στην ιστορία της Αττικής Οδού, από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία".
"Επιβεβαιώνεται, συνεπώς, ότι και στην Ελλάδα η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές.
Αυτό είναι σημαντικό για τους πολίτες, ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά, οι οποίοι πρέπει να είναι στον πυρήνα της στόχευσης των πολιτικών μας.
Και αποδεικνύεται ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αν εργαστούμε, όλοι μας, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα", κατέληξε ο υπουργός.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης