Άρτος και θεάματα χωρίς ουσία από το Γιάννο Κοντόπουλο με τα λεφτά των μετόχων της εταιρίας
Όσοι βρέθηκαν την περασμένη Τετάρτη το απόγευμα στο Χρηματιστήριο είδαν να στήνεται ολόκληρο σκηνικό, να υπάρχει πλήθος εργατών, catering υπερπολυτελές και επαγγελματική ηχοληψία που αν κάποιος δεν ήξερε τι θα ακολουθούσε θα νόμιζε ότι επρόκειτο να τραγουδήσει ο … Βέρτης.
Τελικά «τραγούδησε» ο Γιάννος Κοντόπουλος και αφού δεν μπορούσε μόνος του χρειάστηκε και τον Αλεξ Πατέλη που τον διόρισε στην ΕΧΑΕ αλλά και δημοσιογράφο για να τους συντονίσει μήπως και ξεφύγουν από το θέμα που ήταν η παρουσίαση του λογότυπου της ΕΧΑΕ.
Μια παρουσίαση με προσκλήσεις οι οποίες μοιράστηκαν κατά το δοκούν ή για την ακρίβεια με βασικό κριτήριο ποιος δεν είναι ενοχλητικός ειδικά σε επίπεδα μαζικών μέσων ενημέρωσης.
Προφανώς η κριτική αποτελεί ένα πρόβλημα για τον Γιάννο Κοντόπουλο που δεν είναι ικανός να κρατήσει ούτε τα προσχήματα.
Βέβαια αν είναι αμφίβολο αν το λογότυπο που παρουσιάστηκε έχει κατοχυρωθεί καθώς οι πληροφορίες κάνουν λόγο ότι αυτό δεν είχε συμβεί τη στιγμή της παρουσίασης.
Αυτά όμως δεν έχουν σημασία όταν το πρόκριμα της πολιτικής Κοντόπουλου είναι άρτος και θεάματα χωρίς ουσία.
Τσάντες και usb sticks
Πάντως παρά την προσπάθεια για φαντεζί εκδήλωση όσοι πήγαν έφυγαν με περισσότερες απορίες και ερωτήματα από αυτά που είχαν.
Αναρωτιούνταν γιατί χρειάστηκε μια παρουσίαση 63 σελίδων για την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας.
Μια παρουσίαση που κινήθηκε στο επίπεδο της γραφικότητας και της ανοησίας καθώς ξεκινούσε με την εξήγηση των χρωμάτων και των γραμματοσειρών και κατέληγε σε στυλό, τσάντες και usb sticks που τα χαρακτήριζαν ως applications ( τα αγγλικά τους μάραναν).
Πραγματικά τέτοια παρουσίαση λογότυπου δεν έχει προηγούμενο στην Ελλάδα ούτε για μεγάλες πολυεθνικές οι οποίες είναι προφανές ότι γνωρίζουν άριστα πως να κάνουν rebranding.
Ήταν το απόλυτο τίποτα σε 63 ολόκληρες σελίδες προφανώς καλοπληρωμένες και σίγουρα με πολλά περισσότερα από τα 30 χιλιάρικα που χρειάστηκαν για το λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Γενικότερα η όλη χλιδή της εκδήλωσης παραπέμπει σε μια άνευ προηγουμένου σπατάλη χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο.
Και θα είχε ενδιαφέρον στα πλαίσια του ESG η ΕΧΑΕ να δώσει στοιχεία για το πόσο κόστισε η δημιουργία του νέου λογότυπου αλλά και πόσο κόστισε η προχθεσινή εκδήλωση σούπα που είχε ως κερασάκι δήθεν διάλογο με το εντελώς πρωτότυπο θέμα «Το Χρηματιστήριο Αθηνών ως εκφραστής της αναπτυξιακής δυναμικής της ελληνικής οικονομίας».
Λες και ουδείς γνωρίζει ότι αν πηγαίνει η οικονομία καλά πηγαίνει και το Χρηματιστήριο της κάθε χώρας ασχέτως αν διοικείται από Κοντόπουλους.
Γιατί αν έχει σοβαρή διοίκηση μπορεί να πάει καλύτερα από ότι πηγαίνει το ελληνικό και χωρίς αμφιβολία η ίδια η μετοχή της ΕΧΑΕ που υστερεί έναντι της αγοράς η οποία δεν κάνει λάθος και καταλαβαίνει τι ακριβώς συμβαίνει.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Τελικά «τραγούδησε» ο Γιάννος Κοντόπουλος και αφού δεν μπορούσε μόνος του χρειάστηκε και τον Αλεξ Πατέλη που τον διόρισε στην ΕΧΑΕ αλλά και δημοσιογράφο για να τους συντονίσει μήπως και ξεφύγουν από το θέμα που ήταν η παρουσίαση του λογότυπου της ΕΧΑΕ.
Μια παρουσίαση με προσκλήσεις οι οποίες μοιράστηκαν κατά το δοκούν ή για την ακρίβεια με βασικό κριτήριο ποιος δεν είναι ενοχλητικός ειδικά σε επίπεδα μαζικών μέσων ενημέρωσης.
Προφανώς η κριτική αποτελεί ένα πρόβλημα για τον Γιάννο Κοντόπουλο που δεν είναι ικανός να κρατήσει ούτε τα προσχήματα.
Βέβαια αν είναι αμφίβολο αν το λογότυπο που παρουσιάστηκε έχει κατοχυρωθεί καθώς οι πληροφορίες κάνουν λόγο ότι αυτό δεν είχε συμβεί τη στιγμή της παρουσίασης.
Αυτά όμως δεν έχουν σημασία όταν το πρόκριμα της πολιτικής Κοντόπουλου είναι άρτος και θεάματα χωρίς ουσία.
Τσάντες και usb sticks
Πάντως παρά την προσπάθεια για φαντεζί εκδήλωση όσοι πήγαν έφυγαν με περισσότερες απορίες και ερωτήματα από αυτά που είχαν.
Αναρωτιούνταν γιατί χρειάστηκε μια παρουσίαση 63 σελίδων για την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας.
Μια παρουσίαση που κινήθηκε στο επίπεδο της γραφικότητας και της ανοησίας καθώς ξεκινούσε με την εξήγηση των χρωμάτων και των γραμματοσειρών και κατέληγε σε στυλό, τσάντες και usb sticks που τα χαρακτήριζαν ως applications ( τα αγγλικά τους μάραναν).
Πραγματικά τέτοια παρουσίαση λογότυπου δεν έχει προηγούμενο στην Ελλάδα ούτε για μεγάλες πολυεθνικές οι οποίες είναι προφανές ότι γνωρίζουν άριστα πως να κάνουν rebranding.
Ήταν το απόλυτο τίποτα σε 63 ολόκληρες σελίδες προφανώς καλοπληρωμένες και σίγουρα με πολλά περισσότερα από τα 30 χιλιάρικα που χρειάστηκαν για το λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Γενικότερα η όλη χλιδή της εκδήλωσης παραπέμπει σε μια άνευ προηγουμένου σπατάλη χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο.
Και θα είχε ενδιαφέρον στα πλαίσια του ESG η ΕΧΑΕ να δώσει στοιχεία για το πόσο κόστισε η δημιουργία του νέου λογότυπου αλλά και πόσο κόστισε η προχθεσινή εκδήλωση σούπα που είχε ως κερασάκι δήθεν διάλογο με το εντελώς πρωτότυπο θέμα «Το Χρηματιστήριο Αθηνών ως εκφραστής της αναπτυξιακής δυναμικής της ελληνικής οικονομίας».
Λες και ουδείς γνωρίζει ότι αν πηγαίνει η οικονομία καλά πηγαίνει και το Χρηματιστήριο της κάθε χώρας ασχέτως αν διοικείται από Κοντόπουλους.
Γιατί αν έχει σοβαρή διοίκηση μπορεί να πάει καλύτερα από ότι πηγαίνει το ελληνικό και χωρίς αμφιβολία η ίδια η μετοχή της ΕΧΑΕ που υστερεί έναντι της αγοράς η οποία δεν κάνει λάθος και καταλαβαίνει τι ακριβώς συμβαίνει.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών