Η Apple βρίσκεται σε πρώιμες συζητήσεις με το NFL τα δικαιώματα ροής των αγώνων του Sunday Ticket. Η DirecTV της AT&T πληρώνει επί του παρόντος 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για τη μετάδοσή του, με τη συμφωνία να λήγει μετά τη σεζόν του 2022.
Η ρύθμιση NFL ήταν αρκετά δαπανηρή για το DirecTV. Τον Φεβρουάριο, η AT&T και η TPG δημιούργησαν 16,25 δισεκατομμύρια δολάρια για τα περιουσιακά στοιχεία βίντεο της DirecTV και της AT&T στις ΗΠΑ. Στην ανακοίνωση, η δεύτερη συμφώνησε να καλύψει «έως και 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια» στις καθαρές απώλειες του Sunday Ticket.
Μια μελέτη του MoffettNathanson έδειξε ότι μόνο το 10% έως 11% των νοικοκυριών χρησιμοποίησαν το Apple TV+ για ροή περιεχομένου το 4ο τρίμηνο του 2020, σε σύγκριση με το 75% για το Netflix. Πέρυσι, η εταιρεία προσέλαβε τον James DeLorenzo από την Amazon για τη διαχείριση του αθλητικού τμήματος της Apple TV+.
Η Amazon, που αναφέρεται επίσης ως δυνατός διεκδικητής για το Sunday Ticket του NFL, έχει αποκλειστικά δικαιώματα για το «Thursday Night Football» σε μια συμφωνία 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων ανά έτος. Το YouTube που ανήκει στην Google συσκευάζει το MLB Network, το NBA TV, το ESPN, το NBC Sports και άλλα αθλητικά κανάλια στη συνδρομητική υπηρεσία YouTube TV.
Ξανθίππη Δασκαλάκη
Η Apple ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα του NFL Sunday Ticket
Δυνατή μάχη αναμένεται για τα δικαιώματα των αγώνων.
Σχόλια αναγνωστών