Sports Βusiness

Betway: Η συμφωνία με την Ατλέτικο της ανοίγει ξανά τον δρόμο της La Liga

Betway: Η συμφωνία με την Ατλέτικο της ανοίγει ξανά τον δρόμο της La Liga

Η νέα χορηγική συμφωνία της Ατλέτικο Μαδρίτης με την Betway, φέρνει νέα δεδομένα στις συνεργασίες των ισπανικών ομάδων με στοιχηματικές εταιρίες.

Η Ατλέτικο Μαδρίτης ήρθε σε διετή συμφωνία με τη Betway, η οποία καλύπτει όλες τις χώρες του κόσμου εκτός της Ισπανίας και της Ασίας.

Η απόφαση της ισπανικής κυβέρνησης σχετικά με τους περιορισμούς των στοιχηματικών διαφημίσεων, στο πλαίσιο του βασιλικού διατάγματος για τις εμπορικές επικοινωνίες των δραστηριοτήτων τυχερών παιχνιδιών, προβλέπει ότι αυτές οι χορηγίες έχουν πλέον απαγορευτεί στην Ισπανία. Αυτό γεγονός έθεσε τέλος στις κύριες χορηγίες της Betway με Αλαβές, Λεγανές και Λεβάντε.

Το διάταγμα, ωστόσο, δεν ισχύει για την έκθεση για μάρκες στοιχημάτων μέσω εικονικής αντικατάστασης περιμετρικής διαφήμισης για εκπομπές εκτός Ισπανίας. Με τη σειρά της η Betway ανέφερε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τη συμφωνία προκειμένου να αναπτύξει το κοινωνικό της περιεχόμενο.

Ο Anthony Werkman, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας: «Με μια ομάδα γεμάτη διεθνή αναγνωρισμένα ονόματα, αυτή η συνεργασία θα αποκτήσει περαιτέρω έκθεση για τη μάρκα μας, η οποία έχει ένα φιλόδοξο παγκόσμιο όραμα».

Η κίνηση αντιπροσωπεύει την τελευταία εξέλιξη στη χορηγική δραστηριότητα της Betway μετά τη συμφωνία του Αυγούστου με το ράγκμπι της Νότιας Αφρικής.

Αυτή η συμφωνία επέκτεινε περαιτέρω το αποτύπωμα της εταιρείας στον αθλητισμό της Νότιας Αφρικής. Η Betway διατηρεί ήδη μια συμφωνία με το South Africa Cricket η οποία διαρκεί έως τον Ιούλιο του 2023 και περιλαμβάνει τη χορηγία των πρωτοπόρων εκδηλώσεων των αγώνων Test και ODI για άνδρες.

Διατηρεί επίσης μια σημαντική θέση στην ποδοσφαιρική αγορά παρά τον πρόσφατο τερματισμό των συμφωνιών της στην Ισπανία, έχοντας υπογράψει με τη Στουτγκάρδη τον Αύγουστο, βασιζόμενη στην υπάρχουσα συμφωνία χορηγίας της με την Γουέστ Χαμ.

Το ισπανικό διάταγμα χορηγίας στοιχημάτων, που εκδόθηκε από τον Υπουργό Καταναλωτών, Αλμπέρτο Γκαθόν, σκιαγραφήθηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2020 και δήλωσε ότι οι αθλητικοί σύλλογοι δεν θα μπορούν να διαφημίζουν «τυχερά παιχνίδια» στα κιτ τους.

Ξανθίππη Δασκαλάκη

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης