Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Με ποιο τρόπο βελτιώνει η VR τις στρατηγικές μάρκετινγκ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

tags :
Με ποιο τρόπο βελτιώνει η VR τις στρατηγικές μάρκετινγκ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
Η διαφημιστική εκστρατεία πίσω από την τεχνολογία τα τελευταία χρόνια ήταν συχνά μεγαλύτερη από την πραγματική χρήση, ειδικά για σκοπούς αναψυχής
Όσο περισσότερο ταξιδεύει η πανδημία, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα καταναλωτές και οργανισμοί να υιοθετήσουν την εικονική πραγματικότητα (VR) σε πιο μόνιμη βάση.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της GlobalData. Επισημαίνοντας πώς η VR δίνει παράλληλα στην ταξιδιωτική βιομηχανία την ευκαιρία να βελτιώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της.
Για παράδειγμα χρησιμοποιώντας αυτήν την τεχνολογία στο στάδιο κράτησης για τους πελάτες. Κάτι που θα τους δώσει την απόλυτη εμπειρία πριν φτάσουν στον προορισμό τους.
Η διαφημιστική εκστρατεία πίσω από την τεχνολογία τα τελευταία χρόνια ήταν συχνά μεγαλύτερη από την πραγματική χρήση, ειδικά για σκοπούς αναψυχής.
Σύμφωνα με το GlobalData, το 62% των παγκόσμιων καταναλωτών δήλωσαν ότι μένουν στο σπίτι όσο το δυνατόν περισσότερο λόγω της πανδημίας. Δημιουργώντας έτσι μια ευκαιρία για αυτήν την τεχνολογία.
“Το να περνάς ώρες σε εσωτερικούς χώρους με αφθονία ελεύθερου χρόνου, σε συνδυασμό με την παρόρμηση να ταξιδέψει, σήμαινε ότι οι επίδοξοι ταξιδιώτες στράφηκαν στο VR, επισημαίνει ο Ράλφ Χόλστερ, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData.
Ο λόγος είναι ότι θέλουν να καλύψουν το κενό που έχουν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί.
Κάτι που μπορούν να εκμεταλλευτούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στις στρατηγικές μάρκετινγκ”.
Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο μάρκετινγκ -όπως περιηγήσεις σε ξενοδοχεία- προσθέτει μια άλλη διάσταση στις καμπάνιες. Και βελτιώνει την εικόνα της επωνυμίας κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία.
Σύμφωνα με την GlobalData το VR θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται στα πρώτα στάδια του προγραμματισμού.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης