Η ΕΨΑ φτάνει στις 35 χώρες
Για τα νέα προϊόντα της εταιρείας, καθώς και για τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης μιλά σε συνέντευξή του στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9 ο Μιχάλης Τσαούτος, ιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής της ΕΨΑ, που έχει έδρα στον Βόλο.
Αναφερόμενος στις χώρες στις οποίες εξάγει η ΕΨΑ, ο Μιχάλης Τσαούτος επεσήμανε: «Εχουμε φτάσει τις 35 χώρες αισίως. Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κομμάτι φεύγει στις χώρες τις αραβικές, στον Περσικό Κόλπο, στο Κουβέιτ, στο Κατάρ, στο Μπαχρέιν. Η Σαουδική Αραβία δουλεύει πολύ καλά, ξεκινάνε σιγά-σιγά και τα Εμιράτα. Από πιο παλιά είχαμε εξαγωγές στην Αυστραλία και στην Αμερική. Η Κίνα ανεβαίνει τα τελευταία χρόνια, αλλά και άλλες χώρες προστίθενται σιγά-σιγά. Εχουμε μείνει λίγο πίσω τα τελευταία χρόνια, γιατί, λόγω του κορωνοϊού, δεν έγιναν οι διεθνείς εκθέσεις».
«Για την περσινή χρονιά που ήταν μια χρονιά πολύ ιδιαίτερη λόγω του κορωνοϊού, εκεί τα νούμερα ήταν πάρα πολύ υψηλά, αλλά μπορώ να πω ότι είναι πλασματικά. Γιατί μειώθηκε η τζίρος στην ελληνική αγορά, για τους λόγους τους γνωστούς, η HORECA ήταν κλειστή και κάποιες αγορές ανέβηκαν πάρα πολύ γιατί το προϊόν εκεί πήγαινε στο κομμάτι της λιανικής, το οποίο κανάλι ανέβηκε για τους ίδιους λόγους που ανέβηκε και στην Ελλάδα. Οπότε φτάσαμε περίπου στο 20% του συνολικού μας τζίρου με τις εξαγωγές. Θεωρούμε ότι με μία επαναφορά του τζίρου της ελληνικής αγοράς στα κανονικά θα σταθεροποιηθεί αυτό κάπου στο 15%-16%, αλλά με ανοδικές τάσεις», τόνισε ο γενικός διευθυντής της ΕΨΑ.
Για την πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», μάλιστα, ο Μιχάλης Τσαούτος είπε: «Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που αποτελείται από αμιγώς ελληνικές εταιρείες, έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Ο λόγος που έχει ο Ελληνας καταναλωτής να επιλέγει τα προϊόντα του «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» είναι επειδή τα προϊόντα αυτά επιστρέφουν το μέγιστο στην ελληνική οικονομία γιατί είναι αμιγώς ελληνικές εταιρείες. Κι επίσης έχουν τη βάση των παγκόσμιων δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα. Αυτές τις εταιρείες έχει ένα παραπάνω νόημα να τις στηρίξουμε».
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αναφερόμενος στις χώρες στις οποίες εξάγει η ΕΨΑ, ο Μιχάλης Τσαούτος επεσήμανε: «Εχουμε φτάσει τις 35 χώρες αισίως. Αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κομμάτι φεύγει στις χώρες τις αραβικές, στον Περσικό Κόλπο, στο Κουβέιτ, στο Κατάρ, στο Μπαχρέιν. Η Σαουδική Αραβία δουλεύει πολύ καλά, ξεκινάνε σιγά-σιγά και τα Εμιράτα. Από πιο παλιά είχαμε εξαγωγές στην Αυστραλία και στην Αμερική. Η Κίνα ανεβαίνει τα τελευταία χρόνια, αλλά και άλλες χώρες προστίθενται σιγά-σιγά. Εχουμε μείνει λίγο πίσω τα τελευταία χρόνια, γιατί, λόγω του κορωνοϊού, δεν έγιναν οι διεθνείς εκθέσεις».
«Για την περσινή χρονιά που ήταν μια χρονιά πολύ ιδιαίτερη λόγω του κορωνοϊού, εκεί τα νούμερα ήταν πάρα πολύ υψηλά, αλλά μπορώ να πω ότι είναι πλασματικά. Γιατί μειώθηκε η τζίρος στην ελληνική αγορά, για τους λόγους τους γνωστούς, η HORECA ήταν κλειστή και κάποιες αγορές ανέβηκαν πάρα πολύ γιατί το προϊόν εκεί πήγαινε στο κομμάτι της λιανικής, το οποίο κανάλι ανέβηκε για τους ίδιους λόγους που ανέβηκε και στην Ελλάδα. Οπότε φτάσαμε περίπου στο 20% του συνολικού μας τζίρου με τις εξαγωγές. Θεωρούμε ότι με μία επαναφορά του τζίρου της ελληνικής αγοράς στα κανονικά θα σταθεροποιηθεί αυτό κάπου στο 15%-16%, αλλά με ανοδικές τάσεις», τόνισε ο γενικός διευθυντής της ΕΨΑ.
Για την πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», μάλιστα, ο Μιχάλης Τσαούτος είπε: «Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που αποτελείται από αμιγώς ελληνικές εταιρείες, έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Ο λόγος που έχει ο Ελληνας καταναλωτής να επιλέγει τα προϊόντα του «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» είναι επειδή τα προϊόντα αυτά επιστρέφουν το μέγιστο στην ελληνική οικονομία γιατί είναι αμιγώς ελληνικές εταιρείες. Κι επίσης έχουν τη βάση των παγκόσμιων δραστηριοτήτων τους στην Ελλάδα. Αυτές τις εταιρείες έχει ένα παραπάνω νόημα να τις στηρίξουμε».
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών