Οι καλές εγκαταστάσεις χώρων στάθμευσης μπορούν να ωφελήσουν τόσο την εμπειρία των επισκεπτών όσο και την απόδοση ιδιοκτησίας
Οι ξενοδόχοι στις ΗΠΑ βρίσκουν τρόπους να κερδίσουν επιπλέον χρήματα από τους χώρους στάθμευσης των ξενοδοχείων.
Όπως υπογραμμίζει ο Μάικλ Ντόιλ, διευθύνων σύμβουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων CHMWarnick, “οι καλές εγκαταστάσεις χώρων στάθμευσης μπορούν να ωφελήσουν τόσο την εμπειρία των επισκεπτών όσο και την απόδοση ιδιοκτησίας”.
“Η πώληση χώρων στάθμευσης είναι παρόμοια με την πώληση δωματίων ξενοδοχείου, καθώς και τα δύο απαιτούν το ίδιο επίπεδο πειθαρχίας διαχείρισης εσόδων, είπε.
Αλλά αν δεν υπάρχει πειθαρχία διαχείρισης εσόδων, τότε ένα ξενοδοχείο χάνει ευκαιρίες για μεγιστοποίηση της απόδοσης της λειτουργίας στάθμευσης”.
Επιπλέον χρήματα για τα ξενοδοχεία
Η διαφορά μεταξύ ενός χώρου στάθμευσης και ενός δωματίου ξενοδοχείου είναι το τελευταίο πωλείται παραδοσιακά για 24 ώρες κάθε φορά.
Αλλά ένας χώρος στάθμευσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 15 λεπτά, μια ώρα, τρεις ώρες ή περισσότερο.
Η φιλοσοφία είναι το ξενοδοχείο να μην χρεώνει τους πελάτες του για στάθμευση. Αλλά, να χρησιμοποιεί τους διαθέσιμους χώρους του.
Δημιουργικές λύσεις
Ήδη, αυτό έχει αρχίσει να εφαρμόζεται σε ξενοδοχεία της εταιρείας διαχείρισης Real Hospitality Group.
Το ξενοδοχείο the Wayfinder στο Νιούπορτ, Ρόουντ Άιλαντ χώρισε την είσοδο του, η οποία συνήθως χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης.
“Έχουμε πολύ μεγάλο χώρο στάθμευσης στο ξενοδοχείο, δήλωσε ο διευθυντής του Ουίλιαμ Ράντεϊμακαρ.
Χρησιμοποιήσαμε αυτόν τον διαθέσιμο χώρο για να δημιουργήσουμε μια διαφορετική εμπειρία για τους επισκέπτες μας, σε μια περιοχή που συνήθως είναι πολύ βαρετή”.
Το ξενοδοχείο μετέτρεψε το χώρο στάθμευσης με τεχνητό χλοοτάπητα, σε μέρος για παιχνίδια, DJ και πατινάζ που σερβίρουν ποτά. Οι δραστηριότητες χρεώνονταν στην τιμή δωματίου.
Επίσης στον χώρο στάθμευσης του ξενοδοχείου θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο έκθεση πωλητών με είδη κουζίνας όπως πιάτα και μαχαιροπίρουνα.
Ανάλογα με την εποχικότητα και τις εκδηλώσεις στην περιοχή, οι τιμές θα “παίζουν” πάνω και κάτω.
Άλλες δημιουργικές λύσεις
Ένα από τα ξενοδοχεία της Real Hospitality Group στην Φλόριντα συνεργάζεται με εταιρείες που μεταφέρουν αυτοκίνητα από το Βορρά στο Νότο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Χρεώνει στην εταιρεία περίπου 150 δολάρια για την στάθμευση αυτοκινήτων.
Τα ξενοδοχεία με πάρκινγκ κοντά σε νοσοκομεία θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν από συνεργασίες.
Μια άλλη ευκαιρία έρχεται μέσω της τέντας του χώρου στάθμευσης και της χρήσης του για εταιρικές και κοινωνικές συναντήσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία της STR, τα ξενοδοχεία αεροδρομίων και τα θέρετρα παρέχουν τα περισσότερα σημεία στάθμευσης. Αντίθετα, ενώ τα ξενοδοχεία σε αγροτικές περιοχές έχουν τα λιγότερα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Όπως υπογραμμίζει ο Μάικλ Ντόιλ, διευθύνων σύμβουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων CHMWarnick, “οι καλές εγκαταστάσεις χώρων στάθμευσης μπορούν να ωφελήσουν τόσο την εμπειρία των επισκεπτών όσο και την απόδοση ιδιοκτησίας”.
“Η πώληση χώρων στάθμευσης είναι παρόμοια με την πώληση δωματίων ξενοδοχείου, καθώς και τα δύο απαιτούν το ίδιο επίπεδο πειθαρχίας διαχείρισης εσόδων, είπε.
Αλλά αν δεν υπάρχει πειθαρχία διαχείρισης εσόδων, τότε ένα ξενοδοχείο χάνει ευκαιρίες για μεγιστοποίηση της απόδοσης της λειτουργίας στάθμευσης”.
Επιπλέον χρήματα για τα ξενοδοχεία
Η διαφορά μεταξύ ενός χώρου στάθμευσης και ενός δωματίου ξενοδοχείου είναι το τελευταίο πωλείται παραδοσιακά για 24 ώρες κάθε φορά.
Αλλά ένας χώρος στάθμευσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για 15 λεπτά, μια ώρα, τρεις ώρες ή περισσότερο.
Η φιλοσοφία είναι το ξενοδοχείο να μην χρεώνει τους πελάτες του για στάθμευση. Αλλά, να χρησιμοποιεί τους διαθέσιμους χώρους του.
Δημιουργικές λύσεις
Ήδη, αυτό έχει αρχίσει να εφαρμόζεται σε ξενοδοχεία της εταιρείας διαχείρισης Real Hospitality Group.
Το ξενοδοχείο the Wayfinder στο Νιούπορτ, Ρόουντ Άιλαντ χώρισε την είσοδο του, η οποία συνήθως χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης.
“Έχουμε πολύ μεγάλο χώρο στάθμευσης στο ξενοδοχείο, δήλωσε ο διευθυντής του Ουίλιαμ Ράντεϊμακαρ.
Χρησιμοποιήσαμε αυτόν τον διαθέσιμο χώρο για να δημιουργήσουμε μια διαφορετική εμπειρία για τους επισκέπτες μας, σε μια περιοχή που συνήθως είναι πολύ βαρετή”.
Το ξενοδοχείο μετέτρεψε το χώρο στάθμευσης με τεχνητό χλοοτάπητα, σε μέρος για παιχνίδια, DJ και πατινάζ που σερβίρουν ποτά. Οι δραστηριότητες χρεώνονταν στην τιμή δωματίου.
Επίσης στον χώρο στάθμευσης του ξενοδοχείου θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο έκθεση πωλητών με είδη κουζίνας όπως πιάτα και μαχαιροπίρουνα.
Ανάλογα με την εποχικότητα και τις εκδηλώσεις στην περιοχή, οι τιμές θα “παίζουν” πάνω και κάτω.
Άλλες δημιουργικές λύσεις
Ένα από τα ξενοδοχεία της Real Hospitality Group στην Φλόριντα συνεργάζεται με εταιρείες που μεταφέρουν αυτοκίνητα από το Βορρά στο Νότο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Χρεώνει στην εταιρεία περίπου 150 δολάρια για την στάθμευση αυτοκινήτων.
Τα ξενοδοχεία με πάρκινγκ κοντά σε νοσοκομεία θα μπορούσαν επίσης να επωφεληθούν από συνεργασίες.
Μια άλλη ευκαιρία έρχεται μέσω της τέντας του χώρου στάθμευσης και της χρήσης του για εταιρικές και κοινωνικές συναντήσεις.
Σύμφωνα με στοιχεία της STR, τα ξενοδοχεία αεροδρομίων και τα θέρετρα παρέχουν τα περισσότερα σημεία στάθμευσης. Αντίθετα, ενώ τα ξενοδοχεία σε αγροτικές περιοχές έχουν τα λιγότερα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών