Κοιτάζοντας το μέλλον, οι ταξιδιώτες θα αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες εμπειρίες στα ταξίδια. Από την αναζήτηση και την κράτηση πιο βιώσιμων επιλογών έως τον εντοπισμό ευκαιριών για τη βελτίωση του αντίκτυπου τους στους προορισμούς και τις κοινότητες που επισκέπτονται.
Η Expedia σε έρευνα της αποκαλύπτει τι θεωρούν οι καταναλωτές βιώσιμα ταξίδια, τι συμβιβασμούς είναι διατεθειμένοι να κάνουν για να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα και πού και πώς αναζητούν πληροφορίες για να κάνουν πιο προσεκτικές επιλογές.
Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2022 από την Wakefield Research, σε 11.000 καταναλωτές σε 11 χώρες. Σε Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ινδία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.
Ποιες είναι οι μελλοντικές τάσεις βιωσιμότητας στα ταξίδια
1. Βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και αξιόπιστους πόρους για καθοδήγηση
Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο λαμβάνουν ήδη πιο προσεκτικές αποφάσεις όταν ταξιδεύουν και περισσότεροι θέλουν να το κάνουν στο μέλλον. Αυτές οι αποφάσεις είναι:
- Επισκέπτονται τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους (46%).
- Χρησιμοποιούν πιο φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές μεταφοράς (43%).
- Ταξιδεύουν σε μικρότερους, λιγότερο γνωστούς προορισμούς (41%).
Σε σύγκριση με τη συμπεριφορά του προηγούμενου ταξιδιού, η πρόθεση να γίνουν αυτές οι ίδιες επιλογές σε μελλοντικά ταξίδια αυξήθηκε σχεδόν κατά 10% κατά μέσο όρο, καταδεικνύοντας την αυξανόμενη ευκαιρία στα βιώσιμα ταξίδια.
Εννέα στους 10 καταναλωτές αναζητούν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν, αν και το 70% ανέφερε ότι αισθάνεται συγκλονισμένος ξεκινώντας τη διαδικασία του να είναι πιο βιώσιμος ταξιδιώτης.
Πολλοί στρέφονται σε αξιόπιστους ταξιδιωτικούς πόρους και παρόχους για έμπνευση και καθοδήγηση προκειμένου να ενημερώσουν τις αποφάσεις τους.
Συμπεριλαμβανομένων των προορισμών, των παρόχων καταλυμάτων, των παρόχων μεταφοράς, των ταξιδιωτικών γραφείων και των τοποθεσιών κρατήσεων.
Για ταξιδιωτικές επωνυμίες, αυτό υποδηλώνει τη σημασία της σαφήνειας στις πληροφορίες βιωσιμότητας. Όταν επισημαίνονται φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές ή διαφοροποιήσεις, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες θα πρέπει να διευκολύνουν τους καταναλωτές να το καταλάβουν.
Αυτό περιλαμβάνει ξεκάθαρα και συνοπτικά μηνύματα, αξιοποίηση οπτικά ελκυστικών μορφών και εμφάνιση των θετικών επιπτώσεων της λήψης υπεύθυνων ταξιδιωτικών επιλογών.
2. Η τιμή του βιώσιμου ταξιδιού
Αν και οι περισσότεροι καταναλωτές είπαν ότι κοστίζει πάρα πολύ για να είσαι πιο βιώσιμος όταν ταξιδεύεις, υπάρχουν ευκαιρίες να αλλάξει αυτή η νοοτροπία.
Οι μισοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μεταφορά, δραστηριότητες ή διαμονή εάν η επιλογή ήταν πιο βιώσιμη.
Και είναι επίσης πρόθυμοι να κάνουν συμβιβασμούς για να μειώσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.
Σχεδόν το 70% των καταναλωτών είπε ότι θα ήταν πρόθυμοι να θυσιάσουν την άνεση για να γίνουν ένας πιο βιώσιμος ταξιδιώτης.
Οι πιο προσεκτικές ταξιδιωτικές επιλογές υπερβαίνουν επίσης τον οικοτουρισμό, με σχεδόν 3 στους 4 καταναλωτές να δηλώνουν ότι θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που δεσμεύεται να υποστηρίζει την τοπική κοινότητα και τον πολιτισμό, ακόμα κι αν ήταν πιο ακριβό.
Οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ορισμένες βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και να κάνουν συμβιβασμούς.
Η απεικόνιση της αξίας και του θετικού αντίκτυπου της λήψης πιο συνειδητών επιλογών μπορεί να βοηθήσει πιο εύκολα στη λήψη της απόφασης.
Επιπλέον, δεδομένου ότι οι καταναλωτές μπορεί να κατακλύζονται από την προοπτική να κάνουν ολόκληρο το ταξίδι τους πιο βιώσιμο, είναι σημαντικό να επικοινωνήσουν οι πάροχοι αυτή τη μια μικρή αλλαγή που μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Πηγή: tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών