Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Το προφίλ των οικογενειακών διακοπών - Τι αναζητούν από τους προορισμούς

Το προφίλ των οικογενειακών διακοπών - Τι αναζητούν από τους προορισμούς
O εκ των προτέρων προγραμματισμός μπορεί να κάνει τις οικογενειακές διακοπές πιο ευχάριστες για όλους

Με το φετινό καλοκαίρι να καταγράφει ρεκόρ όσον αφορά στον όγκο ταξιδιών, πολλοί γονείς επιθυμούν να φύγουν μακριά από το σπίτι με τα παιδιά τους.
Εάν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ο εκ των προτέρων προγραμματισμός μπορεί να κάνει τις οικογενειακές διακοπές πιο ευχάριστες για όλους, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα σε 2.000 Αμερικανούς γονείς.
Διεξήχθη από τη OnePoll για λογαριασμό της Chase IHG Rewards Credit Cards, διαπιστώνοντας ότι το 68% αναλαμβάνει νέους ρόλους όταν σχεδιάζει οικογενειακές διακοπές.
Ανακάλυψε επίσης ότι το 68% συμφωνεί ότι χρειάζεται πολλή δουλειά για τον προγραμματισμό αυτών των διακοπών και για να διασφαλιστεί ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά.
Ένας στους τέσσερις γονείς αυτοπροσδιορίστηκε ως ο «προγραμματιστής» στην οικογένειά του όσον αφορά στην προετοιμασία των διακοπών και φέρει την ευθύνη να κρατά τους πάντες οργανωμένους και σε καλό δρόμο.
Άλλοι αποκαλούσαν χάριν αστείου τον σύντροφό τους «πράκτορα χάους», ο οποίος πάντα φαίνεται να προκαλεί προβλήματα (18%) ή να καθυστερεί διαρκώς (17%).

Μερικά βασικά ευρήματα της έρευνας:

— Το 55% των οικογενειών δήλωσαν ότι δεν έχουν κάνει διακοπές για τουλάχιστον τρία χρόνια, αν και το 70% σχεδιάζει τώρα να κάνει διακοπές μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
— Το 76% των οικογενειών ανέφεραν ότι ήταν σε θέση να προγραμματίσουν ολόκληρο το δρομολόγιο του ταξιδιού τους σε συνολικά περίπου έξι ώρες, σε μερικές ημέρες.
— Το 61% των οικογενειών είπε ότι αρχίζουν να προγραμματίζουν τις διακοπές τους τουλάχιστον πέντε εβδομάδες νωρίτερα.
— Στο 39% των ερωτηθέντων αρέσει να είναι προετοιμασμένοι «τουλάχιστον ημέρες» πριν από την αναχώρηση για το ταξίδι τους, ενώ το 28% προετοιμάζονται μέχρι την τελευταία στιγμή.
— Όταν αποφάσισαν πού να κλείσουν τις διακοπές τους, οι γονείς είπαν ότι επεσήμαναν τις διαθέσιμες ανέσεις (47%), τη φιλικότητα προς τα παιδιά (41%) και την εγγύτητα σε τοπικά πολιτιστικά αξιοθέατα (40%) ως τα πιο σημαντικά ζητήματα. Άλλοι παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη περιλαμβάνουν κριτικές/συστάσεις (39%) και εάν ένα ξενοδοχείο προσφέρει πρωινό (35%)
— Το 67% των γονέων που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι τα παιδιά τους ασχολούνται πολύ με τον προγραμματισμό δραστηριοτήτων για τις διακοπές τους και το 62% είπε ότι τα παιδιά τους είναι αυτά που αποφασίζουν εάν οι διακοπές είναι διασκεδαστικές ή όχι.
— Οι συμμετέχοντες παρατήρησαν ότι τα μεγαλύτερα παιδιά τους τείνουν να βοηθούν περισσότερο στη διαδικασία προγραμματισμού των διακοπών (35%), ενώ τα μικρότερα τους θέλουν απλώς να διασκεδάσουν (25%).
Το 65% των γονέων που συμμετείχαν στην έρευνα είπε ότι δεν μπορούν να χαλαρώσουν μέχρι να φτάσει τελικά η οικογένειά τους στον προορισμό των διακοπών τους.
Το 72% αισθάνεται ότι «επιτέλους θα διασκεδάσει» μόλις φτάσουν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τους. Όταν έφτασαν στο κατάλυμα τους, οι γονείς είπαν ότι το πρώτο πράγμα που τους αρέσει να κάνουν είναι να κατευθυνθούν κατευθείαν για την πισίνα ή το μπαρ (31%), να κοιτάξουν γύρω από το ξενοδοχείο (23%) ή να τσιμπήσουν κάτι να φάνε (17%).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης