Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Με ποιο τρόπο προσεγγίζουν νέο κοινό οι ταξιδιωτικές εταιρείες

Με ποιο τρόπο προσεγγίζουν νέο κοινό οι ταξιδιωτικές εταιρείες
Πηγή: www.tourismtoday.gr

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες στρέφονται όλο και περισσότερο στην εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο TikTok για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Ως η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις δύο συνεχόμενα χρόνια, το TikTok έχει παγκόσμια απήχηση, ενώ η μορφή βίντεο επιτρέπει στους ταξιδιωτικούς παρόχους να μεταφέρουν τους θεατές σε έναν προορισμό, ενώ προβάλλουν την προσωπικότητα της επωνυμίας τους.
Παρόλο που η εφαρμογή είναι εξαιρετικά δημοφιλής εδώ και μερικά χρόνια, ορισμένες ταξιδιωτικές επωνυμίες μόλις τώρα εισέρχονται στον κόσμο του TikTok, ανυπόμονες για ενασχόληση με νέο κοινό.

Booking.com

Η Booking.com ξεκίνησε την πρώτη της καμπάνια με επίκεντρο το TikTok, που ονομάζεται TikTok Made Me Book It, στις 20 Ιουλίου. Η εταιρεία προσφέρει επτά ταξίδια.
Για να δικαιούνται να κερδίσουν, οι χρήστες του TikTok πρέπει να ζουν στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία ή την Ιαπωνία, να κάνουν “μου αρέσει” στο βίντεο, να ακολουθούν το @bookingcom και να μπορούν να φύγουν εντός 48 ωρών.
Κάνοντας το ντεμπούτο του στο TikTok, η Booking.com στοχεύει να εμπνεύσει τους ανθρώπους να ταξιδέψουν, να δημιουργήσει θετικές αλληλεπιδράσεις με την επωνυμία και να κάνει τους ανθρώπους να θεωρούν ότι η μάρκα είναι ηγέτιδα στα ταξίδια, λέει η Laura Kaye, διευθύντρια κοινωνικών μέσων της Booking.com.
«Η κοινότητα του TikTok ασχολείται ήδη ενεργά με ταξιδιωτικό περιεχόμενο – το #travel έχει περισσότερες από 90 δισεκατομμύρια προβολές – επομένως είναι φυσικό για την Booking.com να συμμετέχει ενεργά σε αυτό, τονίζει η Laura Kaye.

Η εμπειρία της εταιρείας στην εφαρμογή θα είναι τόσο μια ευκαιρία για την Booking.com να μάθει για τους χρήστες του TikTok όσο και για τους χρήστες της εφαρμογής να μάθουν για την Booking.com.
Δεν ξέρουμε πραγματικά τι ψάχνει η κοινότητα του TikTok. Χρησιμοποιούμε την κυκλοφορία για να δημιουργήσουμε κοινό και προσελκύουμε κόσμο προσφέροντας ταξίδια και δημοσιεύοντας ένα σωρό διαφορετικό περιεχόμενο για να δούμε τι έχει απήχηση».
Η Booking.com συνεργάζεται με παράγοντες επιρροής, που αναφέρονται επίσης ως «εκπρόσωποι», τους οποίους η εταιρεία ορίζει συνήθως ότι έχουν ένα εκατομμύριο ή περισσότερους ακόλουθους.
Πληρώνουμε τους influencers για να πουν στην κοινότητά τους σχετικά με τα μηνύματα που επικεντρώνονται στην Booking.com», λέει η Laura Kaye.
Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο συνεργάζεται επίσης με δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι έχουν κοινό λιγότερο από 100.000.
Οι δημιουργοί περιεχομένου θα παράγουν και θα μοιράζονται περιεχόμενο στο κανάλι TikTok της Booking και όχι στα δικά τους κανάλια.
Όπως επισημαίνει η Laura Kaye «τους αξιοποιούμε ως παραγωγούς περιεχομένου, όχι για το κοινό τους».

Kayak

Για το Kayak, που ανήκει επίσης στην Booking Holdings, η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας είναι «να συναντά ταξιδιώτες όπου κι αν βρίσκονται, και όλο και περισσότερο αυτό σημαίνει TikTok», λέει ο Matt Clarke, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kayak στη Βόρεια Αμερική.
Ο στόχος του Kayak, είναι να συνδεθεί με νέο κοινό ταξιδιώτες που φυσικά δεν θα σκέφτονταν το Kayak όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι.
Ο Matt Clarke αναφέρεται στην επιτυχημένη καμπάνια από το φετινό Super Bowl.
Με τη βοήθεια του TikTokers, το βίντεο TikTok Super Bowl του Kayak έλαβε περισσότερες από 150.000 προβολές και 20.000 likes – «περισσότερο από αυτό που θα είχαμε δει αν το είχαμε κάνει σε άλλες πλατφόρμες», δηλώνει ο Matt Clarke.
Η μέτρηση προτεραιότητας για το Kayak είναι η αφοσίωση, συμπεριλαμβανομένων των προβολών, των κοινοποιήσεων και των σχολίων.
«Οι μέρες της δημιουργίας μερικών τηλεοπτικών σποτ και της προσέγγισης του 75% των ταξιδιωτών έχουν περάσει προ πολλού, υπογραμμίζει ο Matt Clarke.
«Επιμελούμε περιεχόμενο ειδικά για το TikTok με τρόπο που αφήνει την προσωπικότητα της επωνυμίας μας να λάμψει.
Το μάρκετινγκ της Kayak ήταν πάντα «νευρικό» και χρησιμοποιούσε χιούμορ, το οποίο «θα λειτουργήσει προς όφελός μας στο TikTok», λέει ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας.

Carnival Cruise Line

Ο Matt Lupoli, ανώτερος διευθυντής δημοσίων σχέσεων στην Carnival Cruise Line, τονίζει ότι η εταιρεία δημιουργεί βίντεο TikTok για να εισάγει νέο κοινό στην κρουαζιέρα της Carnival.
Τα βίντεο που τραβήχτηκαν ενσωματωμένα σε πραγματικό χρόνο είναι οι πιο δημοφιλείς δημοσιεύσεις της επωνυμίας.
«Είμαστε πολύ επικεντρωμένοι στο να φέρουμε την ίδια ενέργεια στο Tik Tok που βρίσκουν οι επισκέπτες μας από τους διευθυντές κρουαζιέρας και το Fun Squad μας (οικοδεσπότες δραστηριοτήτων και αθλημάτων)», λέει o Matt Lupoli.

Skyscanner

Η Skyscanner είναι μια άλλη επωνυμία στα πρώτα στάδια της εξερεύνησης της εφαρμογής κοινής χρήσης βίντεο.

Σύμφωνα με την εταιρεία το TikTok είναι ένας πολύ καλός τρόπος σύνδεσης με ταξιδιώτες στη φάση ανακάλυψης του ταξιδιού τους.

Η επωνυμία metasearch δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη βίντεο, αλλά σχεδιάζει να κάνει το κανάλι της TikTok.

Στόχος είναι το Skyscanner να βρεθεί στο επίκεντρο των ταξιδιωτών όταν αρχίζουν να σκέφτονται να κάνουν διακοπές, ιδιαίτερα καθώς οι πτήσεις είναι συχνά ένα από τα πρώτα στοιχεία που λαμβάνουν υπόψη οι ταξιδιώτες όταν αποφασίζουν ποιον προορισμό θα επισκεφτούν.

Άλλες μάρκες που δραστηριοποιούνται στο TikTok περιλαμβάνουν τα Expedia, Viator και Airbnb.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης