
Οι απευθείας ψηφιακές κρατήσεις προβλέπεται να φτάσουν τα 400 δισεκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις κρατήσεις των OTAs
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία βρίσκεται στη μέση μιας ριζικής αλλαγής στο τοπίο της διανομής, που υπόσχεται να αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι ξενοδοχειακές μονάδες συνδέονται με τους επισκέπτες τους.
Για χρόνια, τα ξενοδοχεία εξαρτώνταν από μεσάζοντες, παραχωρώντας σημαντικό έλεγχο –και έσοδα- στους online travel agencies (OTAs). Ωστόσο, καθώς η αγορά εξελίσσεται, οι ξενοδόχοι έχουν νέες ευκαιρίες να επανακτήσουν τη σχέση τους με τους πελάτες και να δημιουργήσουν ένα πιο βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Για χρόνια, τα ξενοδοχεία εξαρτώνταν από μεσάζοντες, παραχωρώντας σημαντικό έλεγχο –και έσοδα- στους online travel agencies (OTAs). Ωστόσο, καθώς η αγορά εξελίσσεται, οι ξενοδόχοι έχουν νέες ευκαιρίες να επανακτήσουν τη σχέση τους με τους πελάτες και να δημιουργήσουν ένα πιο βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών