Με την ανάπτυξη των ψηφιακών εργαλείων, η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται, σε μεγάλο βαθμό, από απόσταση, με απλά ψηφιακά μέσα και την ίδια αποτελεσματικότητα, τόνισε ο κ. Βασίλης Κουτεντάκης, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Chief Retail Banking της Τράπεζας Πειραιώς, στο διεθνές συνέδριο Future of Retail 2022 της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), υπογραμμίζοντας ότι πρωταρχικός στόχος των τραπεζών είναι η περαιτέρω απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων.
Στη συζήτηση με θέμα «Έξυπνες Συναλλαγές & Νέες Τάσεις στις Πληρωμές», ο κ. Κουτεντάκης επισήμανε ότι οι τράπεζες, με χρηματοδοτικά προϊόντα, θα στηρίξουν τις προσπάθειες των επιχειρήσεων για ψηφιακή μετάβαση, όπως γενικότερα τα επενδυτικά τους σχέδια.
«Στην Τράπεζα Πειραιώς έχουμε δημιουργήσει το portal 360 Funding, μέσω του οποίου ο επιχειρηματίας μπορεί να ενημερωθεί για τα προγράμματα στα οποία μπορεί να ενταχθεί βάσει του ΚΑΔ του, για τα αναλυτικά στοιχεία της επιδότησης που θα λάβει και για τις επιλέξιμες δαπάνες που θα πρέπει να εμπεριέχει το επενδυτικό του σχέδιο».
«Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα έκαναν μεγάλα βήματα στον τομέα της ψηφιοποίησης και το κράτος έκανε ακόμα μεγαλύτερα», είπε ο κ. Κουτεντάκης, υπογραμμίζοντας ότι οι συναλλαγές απλοποιήθηκαν και χρειάζεται να δοθεί έμφαση στο σκέλος της ασφάλειας. Τόνισε δε, ότι το φυσικό τραπεζικό κατάστημα θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και ότι έχει αποφασιστική σημασία η χρήση χρηματοδοτικών εργαλείων που θα στηρίξουν τις προσπάθειες των επιχειρήσεων για ψηφιακή μετάβαση.
Ο Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς σημείωσε ότι είναι σημαντικό να πάρουν πρωτοβουλίες οι τράπεζες και οι επιχειρήσεις προς αυτή την κατεύθυνση κάνοντας λόγο για την αναγκαιότητα μιας ενιαίας πλατφόρμας για πληρωμές.
www.bankingnews.gr
Κουτεντάκης (Πειραιώς): Στηρίζουμε τις προσπάθειες των επιχειρήσεων για ψηφιακή μετάβαση
Με την ανάπτυξη των ψηφιακών εργαλείων, η εξυπηρέτηση του πελάτη γίνεται, σε μεγάλο βαθμό, από απόσταση
Σχόλια αναγνωστών