Η Mojools δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δημιουργήσουν το δικό τους, εξατομικευμένο κόσμημα
Ένα από τα πιο προσωπικά αντικείμενα που μπορεί να διαθέτουμε είναι τα κοσμήματα.
Αυτό που λείπει όμως σε σημαντικό βαθμό, είναι η δυνατότητα διαμόρφωσής τους, ανάλογα με το γούστο του ίδιου του ιδιοκτήτη τους, ακόμη και σε καθημερινή βάση.
Η Mojools, που ίδρυσαν οι Περικλής Γαλανάκης και Κυριάκος Αγιαννίδης, είναι μία εταιρεία κοσμημάτων υψηλής αισθητικής, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δημιουργήσουν το δικό τους, εξατομικευμένο κόσμημα.
Η εταιρεία έχει σχεδιάσει και πατεντάρει έναν μηχανισμό, με τον οποίο τα εναλλασσόμενα διακοσμητικά ("mojools") μπορούν εύκολα να προστεθούν σε δαχτυλίδια, βραχιόλια, μενταγιόν και σκουλαρίκια, τα οποία σχεδιάζονται από το δημιουργικό τμήμα της ομάδας.
Με αυτόν τον τρόπο, η Mojools παρουσιάζει ένα νέο είδος κοσμήματος που προσφέρει πρωτοφανείς δυνατότητες προσαρμογής και εξατομίκευσης.
Γιατί κάποιος να αγοράσει Mojools; Η Mojools αποτελεί το πρώτο brand, σε παγκόσμιο επίπεδο, που προσφέρει δυνατότητες για customization των κοσμημάτων σε τέτοιο βαθμό. Ο πελάτης αγοράζοντας κοσμήματα Mojools αισθάνεται συν δημιουργός ως προς την τελική εικόνα, που καθημερινά επιλέγει ο ίδιος να έχουν τα κοσμήματά του, ενώ παράλληλα χτίζεται μια μοναδική σχέση αλληλεπίδρασης με το ίδιο το προϊόν. Επίσης, τα mojools δεν περιορίζονται στη χρήση μόνο από το γυναικείο φύλο, είναι unisex, ενώ την ίδια στιγμή αποτελούν το πιο φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν κοσμήματος, μιας και ο πελάτης έχει τη δυνατότητα αγοράζοντας μόνο διακοσμητικά στοιχεία, να εξοικονομεί το 80% - 90% του πολύτιμου μετάλλου που χρησιμοποιείται στην παραγωγή των ανταγωνιστικών προϊόντων.
Όραμα: Όραμα της Mojools είναι να γίνει το σημείο αναφοράς στο προσωποποιημένο κόσμημα. Για τη Mojools, η συμμετοχή και διάκρισή της στον 10o Διαγωνισμό του NBG Business Seeds, εκτιμάται ως μια καταπληκτική ευκαιρία αξιολόγησης του project από μία υψηλού επιπέδου κριτική επιτροπή, ενώ παράλληλα θεωρείται κέρδος το πολύτιμο feedback που έλαβε η ομάδα μέσα από την τριβή σε όλα τα στάδια προετοιμασίας, αλλά και μέσω των επαφών που αναπτύχθηκαν με ικανότατα στελέχη από ποικίλους κλάδους του ελληνικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος.
«Η είσοδός μας στον τελικό του 10ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας επιβεβαιώνει την αξία του project μας, που ξεκίνησε να χτίζεται πριν από τρία χρόνια και αναβαθμίζει το κύρος και την αξιοπιστία της ομάδας και του προϊόντος μας. Ευελπιστούμε επιπλέον και στην πολλαπλή στήριξη που μπορεί να προσφέρει η Εθνική Τράπεζα στα επόμενα βήματα ανάπτυξής μας, μέσω του μεγάλου δικτύου της» αναφέρουν οι ιδρυτές της εταιρείας, της οποίας η παραπάνω πρόταση έλαβε ένα από τα βραβεία του 10ου Διαγωνισμού Καινοτομίας και Τεχνολογίας που διοργάνωσε η Εθνική Τράπεζα.
Ο 11ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας ξεκίνησε!
Μπορείτε και εσείς να συμμετέχετε στο Διαγωνισμό που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα στέλνοντας τη δική σας ατομική ή ομαδική πρωτότυπη επιχειρηματική πρόταση στην ηλεκτρονική διεύθυνση nbg.gr/nbgseeds/competition μέχρι 8 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 15:00.
Αυτό που λείπει όμως σε σημαντικό βαθμό, είναι η δυνατότητα διαμόρφωσής τους, ανάλογα με το γούστο του ίδιου του ιδιοκτήτη τους, ακόμη και σε καθημερινή βάση.
Η Mojools, που ίδρυσαν οι Περικλής Γαλανάκης και Κυριάκος Αγιαννίδης, είναι μία εταιρεία κοσμημάτων υψηλής αισθητικής, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δημιουργήσουν το δικό τους, εξατομικευμένο κόσμημα.
Η εταιρεία έχει σχεδιάσει και πατεντάρει έναν μηχανισμό, με τον οποίο τα εναλλασσόμενα διακοσμητικά ("mojools") μπορούν εύκολα να προστεθούν σε δαχτυλίδια, βραχιόλια, μενταγιόν και σκουλαρίκια, τα οποία σχεδιάζονται από το δημιουργικό τμήμα της ομάδας.
Με αυτόν τον τρόπο, η Mojools παρουσιάζει ένα νέο είδος κοσμήματος που προσφέρει πρωτοφανείς δυνατότητες προσαρμογής και εξατομίκευσης.
Γιατί κάποιος να αγοράσει Mojools; Η Mojools αποτελεί το πρώτο brand, σε παγκόσμιο επίπεδο, που προσφέρει δυνατότητες για customization των κοσμημάτων σε τέτοιο βαθμό. Ο πελάτης αγοράζοντας κοσμήματα Mojools αισθάνεται συν δημιουργός ως προς την τελική εικόνα, που καθημερινά επιλέγει ο ίδιος να έχουν τα κοσμήματά του, ενώ παράλληλα χτίζεται μια μοναδική σχέση αλληλεπίδρασης με το ίδιο το προϊόν. Επίσης, τα mojools δεν περιορίζονται στη χρήση μόνο από το γυναικείο φύλο, είναι unisex, ενώ την ίδια στιγμή αποτελούν το πιο φιλικό προς το περιβάλλον προϊόν κοσμήματος, μιας και ο πελάτης έχει τη δυνατότητα αγοράζοντας μόνο διακοσμητικά στοιχεία, να εξοικονομεί το 80% - 90% του πολύτιμου μετάλλου που χρησιμοποιείται στην παραγωγή των ανταγωνιστικών προϊόντων.
Όραμα: Όραμα της Mojools είναι να γίνει το σημείο αναφοράς στο προσωποποιημένο κόσμημα. Για τη Mojools, η συμμετοχή και διάκρισή της στον 10o Διαγωνισμό του NBG Business Seeds, εκτιμάται ως μια καταπληκτική ευκαιρία αξιολόγησης του project από μία υψηλού επιπέδου κριτική επιτροπή, ενώ παράλληλα θεωρείται κέρδος το πολύτιμο feedback που έλαβε η ομάδα μέσα από την τριβή σε όλα τα στάδια προετοιμασίας, αλλά και μέσω των επαφών που αναπτύχθηκαν με ικανότατα στελέχη από ποικίλους κλάδους του ελληνικού επιχειρηματικού οικοσυστήματος.
«Η είσοδός μας στον τελικό του 10ου Διαγωνισμού Καινοτομίας & Τεχνολογίας επιβεβαιώνει την αξία του project μας, που ξεκίνησε να χτίζεται πριν από τρία χρόνια και αναβαθμίζει το κύρος και την αξιοπιστία της ομάδας και του προϊόντος μας. Ευελπιστούμε επιπλέον και στην πολλαπλή στήριξη που μπορεί να προσφέρει η Εθνική Τράπεζα στα επόμενα βήματα ανάπτυξής μας, μέσω του μεγάλου δικτύου της» αναφέρουν οι ιδρυτές της εταιρείας, της οποίας η παραπάνω πρόταση έλαβε ένα από τα βραβεία του 10ου Διαγωνισμού Καινοτομίας και Τεχνολογίας που διοργάνωσε η Εθνική Τράπεζα.
Ο 11ος Διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας ξεκίνησε!
Μπορείτε και εσείς να συμμετέχετε στο Διαγωνισμό που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα στέλνοντας τη δική σας ατομική ή ομαδική πρωτότυπη επιχειρηματική πρόταση στην ηλεκτρονική διεύθυνση nbg.gr/nbgseeds/competition μέχρι 8 Οκτωβρίου 2020 και ώρα 15:00.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών