Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε τα κινεζικά MG4 Excite 51 kWh 170 PS & MG4 Exclusive 64 kWh 204 PS

Δοκιμάζουμε τα κινεζικά MG4 Excite 51 kWh 170 PS & MG4 Exclusive 64 kWh 204 PS
Οι Κινέζοι αποφάσισαν να βγουν παραέξω με αξιώσεις, και αυτή τη φορά κανείς δεν μπορεί να τους κοιτάξει με απαξίωση ή να τους υποτιμήσει.
Ένα από τα μεγαλύτερα ερωτηματικά της σύγχρονης αυτοκίνησης φαίνεται πως ήρθε η στιγμή να απαντηθεί.
Πότε θα λανσαριστεί επιτέλους ένα «φθηνό» ηλεκτρικό αυτοκίνητο για την οικογένεια;
Η απάντηση μπροστά σας!
Ας αποφύγουμε αντιρρήσεις του τύπου: «Μα καλά αφού έχει βγει το φθηνό Citroen Ami, ή το τάδε μικροσκοπικό ηλεκτρικό που κοστίζει λίγα».
Στην περίπτωση μας δεν μιλάμε για ένα ηλεκτρικό που ζητάει παραχωρήσεις από τον οδηγό ή τους επιβάτες.
Πρόκειται για ένα πεντάθυρο hatchback στα πρότυπα του VW ID.3 ή του Cupra Born με πολύ χαμηλότερη όμως τιμή αγοράς.

Όλα αυτά φυσικά αφορούν το MG4 (για όσους προτιμούν τα συμβατικά υπάρχει και το MG ZS 1.5, εδώ η δοκιμή).
Το νεότερο μέλος της MG Motors, τον βασικό εκπρόσωπο πλέον της κινεζικής SAIC επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Ναι, σωστά καταλάβατε.
Οι Κινέζοι αποφάσισαν να βγουν παραέξω με αξιώσεις, και αυτή τη φορά κανείς δεν μπορεί να τους κοιτάξει με απαξίωση ή να τους υποτιμήσει.
Και πως να το πράξει άλλωστε όταν το αμιγώς ηλεκτρικό hatchback ξεκινά με το καλημέρα να χαρίζει θετικές εντυπώσεις στον τομέα που τα «made in China» αυτοκίνητα πονούσαν διαχρονικά… τη σχεδίαση.
Δεν θέλει και μεγάλη προσπάθεια να καταλάβει κανείς ότι το έργο αυτό έχει αναλάβει το σχεδιαστικό τμήμα της SAIC στο Λονδίνο.
Κάτι παραπάνω δηλαδή από ένα απλό λιθαράκι προκύπτει από ευρωπαϊκά χέρια και για αυτό το λόγο το MG4 είναι ένα μοντέρνο hatchback
Διαβάστε περισσότερα:

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης