Με όχημα την ελληνικότητα, τα παγωτά της Κρι Κρι παρουσίασαν άκρως επιτυχημένα αποτελέσματα το 2018 με αύξηση πωλήσεων σε αξία κατά 10% στην Ελλάδα και 63% στις εξαγωγές
Το ετήσιο Συνέδριο Παγωτού της Κρι Κρι, που αποτελεί πλέον μία διοργάνωση θεσμό, ολοκληρώθηκε με επιτυχία, καθώς συνεργάτες και αντιπρόσωποι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό συγκεντρώθηκαν για να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα, τις νέες δράσεις και τα λανσαρίσματα της Κρι Κρι για τη νέα χρονιά.
Την αυλαία του Συνεδρίου άνοιξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος, ο οποίος έδωσε τον παλμό δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ξεκινήσαμε την πορεία της εταιρείας το 1954 και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, «Με χρώμα ελληνικό γράφουμε το μέλλον».
Η Κρι Κρι είναι η μοναδική εταιρεία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, απασχολώντας πάνω από 450 εργαζομένους.
Τα παγωτά Κρι Κρι έχουν εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού στην Ελλάδα, με μερίδιο σε όγκο 15,4%.
Η Κρι Κρι αύξησε τις πωλήσεις στο παγωτό κατά 10% το 2018, με 1.000 νέα σημεία πώλησης, και συνεχίζουμε!».
Παράλληλα, στο Συνέδριο παρουσιάστηκε η ανοδική πορεία της εταιρείας, δηλώνοντας αύξηση πωλήσεων για το 2018 κατά 20% και επιπλέον 42% αύξηση στις εξαγωγές.
Από το 2013, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από €60 εκ.€.
Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι η Κρι Κρι από το 2013 έχει αποδώσει συνολικά 33 εκατ. € στο ελληνικό δημόσιο και 40 εκατ.€ σε μισθούς.
Τέλος, οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα λανσαρίσματα της Κρι Κρι.
Οι μοναδικοί πύραυλοι Rodeo και τα ξυλάκια Master θα έχουν και φέτος την τιμητική τους, αλλά η απόλαυση δεν σταματάει εκεί.
Η εταιρεία μέσα από την ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας, επιτυχημένης συνεργασίας με την ΙΟΝ, αλλά και μέσω μιας νέας πολλά υποσχόμενης συνεργασίας με την εταιρεία Παπαδοπούλου, έρχεται να κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, συνδυάζοντας αγαπημένες, ελληνικές γεύσεις με την υψηλή ποιότητα που προσφέρουν τα παγωτά Κρι Κρι, τα παγωτά της καρδιάς μας, με τρεις νέους κωδικούς, Rodeo με NuCrema και ΠαγωτοΓεμιστά Παπαδοπούλου σε δύο γεύσεις.
www.bankingnews.gr
Την αυλαία του Συνεδρίου άνοιξε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Τσινάβος, ο οποίος έδωσε τον παλμό δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ξεκινήσαμε την πορεία της εταιρείας το 1954 και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα, «Με χρώμα ελληνικό γράφουμε το μέλλον».
Η Κρι Κρι είναι η μοναδική εταιρεία τυποποιημένου παγωτού με πανελλαδική διανομή, απασχολώντας πάνω από 450 εργαζομένους.
Τα παγωτά Κρι Κρι έχουν εδραιωθεί ως η δεύτερη σε προτίμηση μάρκα παγωτού στην Ελλάδα, με μερίδιο σε όγκο 15,4%.
Η Κρι Κρι αύξησε τις πωλήσεις στο παγωτό κατά 10% το 2018, με 1.000 νέα σημεία πώλησης, και συνεχίζουμε!».
Παράλληλα, στο Συνέδριο παρουσιάστηκε η ανοδική πορεία της εταιρείας, δηλώνοντας αύξηση πωλήσεων για το 2018 κατά 20% και επιπλέον 42% αύξηση στις εξαγωγές.
Από το 2013, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από €60 εκ.€.
Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί ότι η Κρι Κρι από το 2013 έχει αποδώσει συνολικά 33 εκατ. € στο ελληνικό δημόσιο και 40 εκατ.€ σε μισθούς.
Τέλος, οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα λανσαρίσματα της Κρι Κρι.
Οι μοναδικοί πύραυλοι Rodeo και τα ξυλάκια Master θα έχουν και φέτος την τιμητική τους, αλλά η απόλαυση δεν σταματάει εκεί.
Η εταιρεία μέσα από την ενίσχυση της ήδη υπάρχουσας, επιτυχημένης συνεργασίας με την ΙΟΝ, αλλά και μέσω μιας νέας πολλά υποσχόμενης συνεργασίας με την εταιρεία Παπαδοπούλου, έρχεται να κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, συνδυάζοντας αγαπημένες, ελληνικές γεύσεις με την υψηλή ποιότητα που προσφέρουν τα παγωτά Κρι Κρι, τα παγωτά της καρδιάς μας, με τρεις νέους κωδικούς, Rodeo με NuCrema και ΠαγωτοΓεμιστά Παπαδοπούλου σε δύο γεύσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών