“Ζυθοποιώντας για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο”, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρέμεινε πιστή στη δέσμευσή της για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των προϊόντων της
Η πρωτοβουλία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, με τίτλο «Απόλαυσε την Ασφάλεια» (#EnjoySafety), που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό Safe Water Sports διακρίθηκε στην κατηγορία «Bravo Society» των Bravo Awards 2019.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση πολιτικών Υπεύθυνης Κατανάλωσης, όπως απορρέει από τον σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», δημιούργησε μία καμπάνια με στόχο την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με θαλάσσια σπορ.
Πρεσβευτής της ενημερωτικής καμπάνιας ήταν ο Έλληνας Πρωταθλητής Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννης Δρυμωνάκος, ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο έργο να επικοινωνήσει δημιουργικά το ηχηρό μήνυμα της καμπάνιας: η κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με οποιαδήποτε δραστηριότητα μέσα στο νερό.
Υπενθυμίζεται ότι, τα Bravo Awards αποτελούν έναν θεσμό διαλόγου και ανάδειξης των πρωτοβουλιών που προωθούν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, υποστηρίζοντας τη δημιουργία της Ελλάδας του αύριο.
Στόχος των βραβείων είναι η ευρύτερη αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας στα θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω των δράσεων που αναπτύσσουν οι συμμετέχοντες οργανισμοί.
www.bankingnews.gr
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, στο πλαίσιο της δέσμευσής της για την προώθηση πολιτικών Υπεύθυνης Κατανάλωσης, όπως απορρέει από τον σκοπό της ίδιας της εταιρείας «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», δημιούργησε μία καμπάνια με στόχο την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής τους με θαλάσσια σπορ.
Πρεσβευτής της ενημερωτικής καμπάνιας ήταν ο Έλληνας Πρωταθλητής Ευρώπης στην κολύμβηση, Γιάννης Δρυμωνάκος, ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο έργο να επικοινωνήσει δημιουργικά το ηχηρό μήνυμα της καμπάνιας: η κατανάλωση αλκοόλ πρέπει πάντα να ακολουθεί και όχι να προηγείται ή να συνδυάζεται με οποιαδήποτε δραστηριότητα μέσα στο νερό.
Υπενθυμίζεται ότι, τα Bravo Awards αποτελούν έναν θεσμό διαλόγου και ανάδειξης των πρωτοβουλιών που προωθούν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, υποστηρίζοντας τη δημιουργία της Ελλάδας του αύριο.
Στόχος των βραβείων είναι η ευρύτερη αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας στα θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης μέσω των δράσεων που αναπτύσσουν οι συμμετέχοντες οργανισμοί.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών