«Τα αεροδρόμια των λεγόμενων νησιών jet set, της Μυκόνου και της Σαντορίνης βρίσκονται σε άθλια κατάσταση»
Στο πολυσυζητημένο θέμα της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων «στην υπερχρεωμένη Ελλάδα» αναφέρεται σε εκτενές του δημοσίευμα το γερμανικό περιοδικό Focus, εκτιμώντας ότι η Fraport με τον εταίρο τους Copelouzos Group δεν θα πάρουν υψηλό ρίσκο.
«Μπορεί μεν να χρειαστεί να εμβάσουν άμεσα 1,234 δισ. ευρώ στο ελληνικό κράτος, όμως τα χαμηλά την εποχή αυτή επιτόκια συντελούν στο να παραμείνουν εντός πλαισίου οι επιβαρύνσεις.
Από το τζίρο ύψους 200 εκατ. ευρώ το χρόνο περίπου προβλέπεται να μένουν προ φόρων και τόκων 60 εκατ. ευρώ κέρδος.
Αυτό σημαίνει ότι ήδη τον πρώτο χρόνο από τα 40 χρόνια εκμετάλλευσης των αεροδρομίων, η εταιρεία θα παρουσιάσει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό», αναφέρει χαρακτηριστικά ο αρθρογράφος, ενώ στη συνέχεια επισημαίνει και τις επενδύσεις που σκοπεύει να κάνει η γερμανική εταιρεία, σημειώνοντας ότι συνήθως οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις αρχίζουν να αποδίδουν μετά από 10-15 χρόνια:
«Στην Ελλάδα αυτό θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο γρήγορα αφού η χώρα με τα πολλά νησιά και την μεγάλη βιοποικιλότητα είναι για τους τουρίστες η ιδανική εναλλακτική επιλογή στην πολιτικά δύσκολη Τουρκία.
Την αναγκαιότητα της ανακαίνισης μπορούν να διαπιστώσουν οι επισκέπτες ιδίοις όμμασι.
Τα αεροδρόμια των λεγόμενων νησιών jet set, της Μυκόνου και της Σαντορίνης βρίσκονται σε άθλια κατάσταση».
Το περιοδικό δεν παραλείπει να σχολιάσει και τις αντιδράσεις που υπήρξαν στην Ελλάδα για την ιδιωτικοποίηση, υπενθυμίζοντας ότι «αριστερές οργανώσεις και πρωτοβουλίες πολιτών είχαν διαμαρτυρηθεί το 2016 εναντίον της παραχώρησης των αεροδρομίων "στους Γερμανούς".
Μάλιστα υπήρξαν και διαμαρτυρίες στο αεροδρόμιο "Δασκαλογιάννης" στα Χανιά, το οποίο μόλις είχε ανακαινιστεί από το ελληνικό κράτος με τη βοήθεια της Ε.Ε. Αλλά η αντίσταση των συνδικάτων έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες αφ’ ότου η Fraport ξεκίνησε την πρόσληψη νέων υπαλλήλων».
www.bankingnews.gr
«Μπορεί μεν να χρειαστεί να εμβάσουν άμεσα 1,234 δισ. ευρώ στο ελληνικό κράτος, όμως τα χαμηλά την εποχή αυτή επιτόκια συντελούν στο να παραμείνουν εντός πλαισίου οι επιβαρύνσεις.
Από το τζίρο ύψους 200 εκατ. ευρώ το χρόνο περίπου προβλέπεται να μένουν προ φόρων και τόκων 60 εκατ. ευρώ κέρδος.
Αυτό σημαίνει ότι ήδη τον πρώτο χρόνο από τα 40 χρόνια εκμετάλλευσης των αεροδρομίων, η εταιρεία θα παρουσιάσει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό», αναφέρει χαρακτηριστικά ο αρθρογράφος, ενώ στη συνέχεια επισημαίνει και τις επενδύσεις που σκοπεύει να κάνει η γερμανική εταιρεία, σημειώνοντας ότι συνήθως οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις αρχίζουν να αποδίδουν μετά από 10-15 χρόνια:
«Στην Ελλάδα αυτό θα μπορούσε να γίνει πολύ πιο γρήγορα αφού η χώρα με τα πολλά νησιά και την μεγάλη βιοποικιλότητα είναι για τους τουρίστες η ιδανική εναλλακτική επιλογή στην πολιτικά δύσκολη Τουρκία.
Την αναγκαιότητα της ανακαίνισης μπορούν να διαπιστώσουν οι επισκέπτες ιδίοις όμμασι.
Τα αεροδρόμια των λεγόμενων νησιών jet set, της Μυκόνου και της Σαντορίνης βρίσκονται σε άθλια κατάσταση».
Το περιοδικό δεν παραλείπει να σχολιάσει και τις αντιδράσεις που υπήρξαν στην Ελλάδα για την ιδιωτικοποίηση, υπενθυμίζοντας ότι «αριστερές οργανώσεις και πρωτοβουλίες πολιτών είχαν διαμαρτυρηθεί το 2016 εναντίον της παραχώρησης των αεροδρομίων "στους Γερμανούς".
Μάλιστα υπήρξαν και διαμαρτυρίες στο αεροδρόμιο "Δασκαλογιάννης" στα Χανιά, το οποίο μόλις είχε ανακαινιστεί από το ελληνικό κράτος με τη βοήθεια της Ε.Ε. Αλλά η αντίσταση των συνδικάτων έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες αφ’ ότου η Fraport ξεκίνησε την πρόσληψη νέων υπαλλήλων».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών