Τηλεοπτικοί σταθμοί και εφημερίδες δεν τόλμησαν να μεταδώσουν την είδηση της παραίτησης Albayrak μέχρι να πάρουν το πράσινο φως από την τουρκική προεδρία
«Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίστηκαν τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης τη παραίτηση του τούρκου υπ. Οικονομικών και γαμπρού του Erdogan, δείχνει πόσο χαμηλά έχουν πέσει τα μέσα ενημέρωσης στη χώρα», γράφει η εφημερίδα Tageszeitung.
«Τηλεοπτικοί σταθμοί και εφημερίδες δεν τόλμησαν να μεταδώσουν την είδηση της παραίτησης Albayrak μέχρι να πάρουν το πράσινο φως από την τουρκική προεδρία.
Ούτε το πρακτορείο ειδήσεων Anadolu, ούτε εφημερίδες όμως όπως η Hürriyet ή τηλεοπτικοί σταθμοί, όπως το CNN-Türk, μετέδωσαν ότι ο Albayrak παραιτήθηκε.
Η τουρκική κοινή γνώμη παρέμεινε ανενημέρωτη την ώρα που διεθνείς σταθμοί μετέδιδαν τις λεπτομέρειες της παραίτησης.
Μόνο όταν 24 ώρες αργότερα ο πρόεδρος Erdogan αποδέχονταν τη παραίτηση, το πρακτορείο Anadolu και άλλα μέσα ενημέρωσαν τους Τούρκους για ό,τι συνέβη.
Προς τα νέα μέσα επικοινωνίας στρέφονται οι Τούρκοι δημοσιογράφοι μετά την φίμωση Erdogan στα ΜΜΕ
Στο μεταξύ ακόμα και μέσα ενημέρωσης που στηρίζουν τον Erdogan άρχισαν να κάνουν την αυτοκριτική τους παρά το γεγονός ότι με τη γραμμή που ακολουθούν εξασφαλίζουν την εύνοια του τούρκου προέδρου.
Υπολογίζεται ότι το 90% των μέσων ενημέρωσης είναι πλέον φερέφωνα της τουρκικής προεδρίας.
Λόγω αυτής της κατάστασης όλα και περισσότεροι Τούρκοι στρέφονται σε εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης όπως το Youtube.
Παρά τις προσπάθειες του τούρκου προέδρου να φιμώσει και αυτές τις πηγές ενημέρωσης με νέο νόμο για τον έλεγχο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιογράφοι θεωρούν ότι η Άγκυρα δεν θα κερδίσει αυτή τη μάχη.
www.bankingnews.gr
«Τηλεοπτικοί σταθμοί και εφημερίδες δεν τόλμησαν να μεταδώσουν την είδηση της παραίτησης Albayrak μέχρι να πάρουν το πράσινο φως από την τουρκική προεδρία.
Ούτε το πρακτορείο ειδήσεων Anadolu, ούτε εφημερίδες όμως όπως η Hürriyet ή τηλεοπτικοί σταθμοί, όπως το CNN-Türk, μετέδωσαν ότι ο Albayrak παραιτήθηκε.
Η τουρκική κοινή γνώμη παρέμεινε ανενημέρωτη την ώρα που διεθνείς σταθμοί μετέδιδαν τις λεπτομέρειες της παραίτησης.
Μόνο όταν 24 ώρες αργότερα ο πρόεδρος Erdogan αποδέχονταν τη παραίτηση, το πρακτορείο Anadolu και άλλα μέσα ενημέρωσαν τους Τούρκους για ό,τι συνέβη.
Προς τα νέα μέσα επικοινωνίας στρέφονται οι Τούρκοι δημοσιογράφοι μετά την φίμωση Erdogan στα ΜΜΕ
Στο μεταξύ ακόμα και μέσα ενημέρωσης που στηρίζουν τον Erdogan άρχισαν να κάνουν την αυτοκριτική τους παρά το γεγονός ότι με τη γραμμή που ακολουθούν εξασφαλίζουν την εύνοια του τούρκου προέδρου.
Υπολογίζεται ότι το 90% των μέσων ενημέρωσης είναι πλέον φερέφωνα της τουρκικής προεδρίας.
Λόγω αυτής της κατάστασης όλα και περισσότεροι Τούρκοι στρέφονται σε εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης όπως το Youtube.
Παρά τις προσπάθειες του τούρκου προέδρου να φιμώσει και αυτές τις πηγές ενημέρωσης με νέο νόμο για τον έλεγχο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημοσιογράφοι θεωρούν ότι η Άγκυρα δεν θα κερδίσει αυτή τη μάχη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών