Στα 68,1 εκ. ευρώ ο κύκλος εργασιών
Κέρδη ύψους 5,1 εκ. ευρώ εμφάνισε η Κρι-Κρι για το 2013.
Ειδικότερα, η Κρι-Κρι κατέγραψε κέρδη ύψους 5,1 εκ. ευρώ έναντι 4,5 εκ. ευρώ το 2012.
Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε στα 68,129 εκ. ευρώ.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας:
H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2013. Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 68.129 χιλ. έναντι € 57.828 χιλ. το 2012 (αυξημένος κατά 17,8%), ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε € 7.575 χιλ. έναντι € 7.747 χιλ. το 2012,
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 5.344 χιλ., από € 5.195 χιλ. το 2012,
- Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε € 5.125 χιλ., από € 4.589 χιλ. το 2012.
Σε επίπεδο Ομίλου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 68.129 χιλ. Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 5.120 χιλ., ενώ τα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 4.895 χιλ.
Οι πωλήσεις παγωτού του Ομίλου παρουσίασαν μικρή μείωση κατά 3,3% και διαμορφώθηκαν σε
€ 22.583 χιλ. έναντι € 23.363 χιλ. στο 2012. Στον τομέα του παγωτού, η συνεχιζόμενη άσχημη οικονομική συγκυρία επιδρά αρνητικά στον κλάδο, πιέζοντας το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Ωστόσο, στη βάση της υλοποίησης της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, προωθήσαμε ενεργά την επέκταση του δικτύου πωλήσεων στην Ελλάδα και στις χώρες του εξωτερικού που δραστηριοποιούμαστε. Η ΚΡΙ-ΚΡΙ αποτελεί, πλέον, τη μοναδική Ελληνική εταιρία παγωτού με πανελλαδική διανομή. Στο πλαίσιο αυτό, ισχυροποιούμε τη θέση μας αξιοποιώντας τη στροφή της κατανάλωσης σε ελληνικά προϊόντα, χτίζοντας τις στρατηγικές μάρκες παγωτού (MASTER και RODEO) και προωθώντας τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα σε νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον (όπως Σενεγάλη και Ρωσία).
Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση +25,5% και διαμορφώθηκαν σε
€ 44.894 χιλ. έναντι € 35.758 χιλ. στην προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας ανάπτυξη σε όλες τις αγορές. Στην εξέλιξη αυτή, σημαντικό ρόλο έπαιξαν η συνέχιση της πολιτική ανταγωνιστικών τιμών με παράλληλη προώθηση των χαρακτηριστικών που διακρίνουν τα προϊόντα γιαουρτιού που παράγουμε για την ελληνική αγορά. Η διαφημιστική καμπάνια μας, επικεντρωμένη στη φρεσκάδα των γιαουρτιών μας, που παράγονται από γάλα που συλλέγεται, επεξεργάζεται και συσκευάζεται σε λιγότερο από 24 ώρες, βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στην εσωτερική αγορά. Ταυτόχρονα έγιναν συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών μας σε χώρες της δυτικής Ευρώπης που ραστηριοποιούμαστε, καθώς και για την είσοδο μας σε μεγάλες αγορές που δε διαθέτουμε παρουσία, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 16,9% των συνολικών πωλήσεων παρουσιάζοντας αύξηση +15%.
Κατόπιν της πυρκαγιάς της 24/12/2013 που κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις παραγωγής γαλακτοκομικών προχωρήσαμε στην άμεση σύναψη συμφωνιών για την παραγωγή σχεδόν του συνόλου των κωδικών γαλακτοκομικών προϊόντων μας σε ελληνικές παραγωγικές μονάδες τρίτων. Με τον τρόπο αυτό, καταφέρνουμε να καλύπτουμε προσωρινά το σύνολο των αναγκών μας, με αποτέλεσμα να μην αναμένουμε ουσιαστική εμφάνιση αδυναμίας της ομαλής τροφοδοσίας των προϊόντων μας και της εξυπηρέτησης των παραγγελιών των πελατών μας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Επίσης, μετά από το ατυχές συμβάν της καταστροφικής πυρκαγιάς, καταρτίστηκε άμεσα επιχειρησιακό σχέδιο για τη δημιουργία μίας νέας, υπερσύγχρονης μονάδας γιαουρτιού, μέσω της υλοποίησης επενδύσεων ύψους € 20 εκ. περίπου. Η επένδυση ξεκίνησε ήδη στο χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της εταιρείας στις Σέρρες και θα περιλαμβάνει την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων, συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. Το νέο εργοστάσιο γιαουρτιού θα έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από το προηγούμενο και στην πλήρη λειτουργία του θα απασχολεί περισσότερους από 70 εργαζόμενους. Για το έργο αυτό, κατατέθηκε ήδη φάκελος υπαγωγής του στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 3908/2011, που προβλέπει επιχορήγηση σε ποσοστό 30% επί του προϋπολογισμού του σχεδίου. Το υπόλοιπο μέρος της επένδυσης θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια της εταιρίας καθώς και μακροπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό (σε ποσοστό 30%). Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η νέα μονάδα θα ξεκινήσει τη λειτουργία της εντός του καλοκαιριού 2014.
Λόγω των ανωτέρω έκτακτων συνθηκών και των αυξημένων αναγκών χρηματοδότησης που προέκυψαν, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε να προτείνει προς τη Γενική Συνέλευση των μετόχων τη μη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2013.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η Κρι-Κρι κατέγραψε κέρδη ύψους 5,1 εκ. ευρώ έναντι 4,5 εκ. ευρώ το 2012.
Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε στα 68,129 εκ. ευρώ.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας:
H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ δημοσίευσε τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2013. Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 68.129 χιλ. έναντι € 57.828 χιλ. το 2012 (αυξημένος κατά 17,8%), ενώ τα μεγέθη της κερδοφορίας του ομίλου διαμορφώνονται ως εξής:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε € 7.575 χιλ. έναντι € 7.747 χιλ. το 2012,
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 5.344 χιλ., από € 5.195 χιλ. το 2012,
- Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε € 5.125 χιλ., από € 4.589 χιλ. το 2012.
Σε επίπεδο Ομίλου, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 68.129 χιλ. Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 5.120 χιλ., ενώ τα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε € 4.895 χιλ.
Οι πωλήσεις παγωτού του Ομίλου παρουσίασαν μικρή μείωση κατά 3,3% και διαμορφώθηκαν σε
€ 22.583 χιλ. έναντι € 23.363 χιλ. στο 2012. Στον τομέα του παγωτού, η συνεχιζόμενη άσχημη οικονομική συγκυρία επιδρά αρνητικά στον κλάδο, πιέζοντας το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Ωστόσο, στη βάση της υλοποίησης της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, προωθήσαμε ενεργά την επέκταση του δικτύου πωλήσεων στην Ελλάδα και στις χώρες του εξωτερικού που δραστηριοποιούμαστε. Η ΚΡΙ-ΚΡΙ αποτελεί, πλέον, τη μοναδική Ελληνική εταιρία παγωτού με πανελλαδική διανομή. Στο πλαίσιο αυτό, ισχυροποιούμε τη θέση μας αξιοποιώντας τη στροφή της κατανάλωσης σε ελληνικά προϊόντα, χτίζοντας τις στρατηγικές μάρκες παγωτού (MASTER και RODEO) και προωθώντας τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα σε νέες αγορές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον (όπως Σενεγάλη και Ρωσία).
Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση +25,5% και διαμορφώθηκαν σε
€ 44.894 χιλ. έναντι € 35.758 χιλ. στην προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας ανάπτυξη σε όλες τις αγορές. Στην εξέλιξη αυτή, σημαντικό ρόλο έπαιξαν η συνέχιση της πολιτική ανταγωνιστικών τιμών με παράλληλη προώθηση των χαρακτηριστικών που διακρίνουν τα προϊόντα γιαουρτιού που παράγουμε για την ελληνική αγορά. Η διαφημιστική καμπάνια μας, επικεντρωμένη στη φρεσκάδα των γιαουρτιών μας, που παράγονται από γάλα που συλλέγεται, επεξεργάζεται και συσκευάζεται σε λιγότερο από 24 ώρες, βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των μεριδίων αγοράς στην εσωτερική αγορά. Ταυτόχρονα έγιναν συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών μας σε χώρες της δυτικής Ευρώπης που ραστηριοποιούμαστε, καθώς και για την είσοδο μας σε μεγάλες αγορές που δε διαθέτουμε παρουσία, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 16,9% των συνολικών πωλήσεων παρουσιάζοντας αύξηση +15%.
Κατόπιν της πυρκαγιάς της 24/12/2013 που κατέστρεψε τις εγκαταστάσεις παραγωγής γαλακτοκομικών προχωρήσαμε στην άμεση σύναψη συμφωνιών για την παραγωγή σχεδόν του συνόλου των κωδικών γαλακτοκομικών προϊόντων μας σε ελληνικές παραγωγικές μονάδες τρίτων. Με τον τρόπο αυτό, καταφέρνουμε να καλύπτουμε προσωρινά το σύνολο των αναγκών μας, με αποτέλεσμα να μην αναμένουμε ουσιαστική εμφάνιση αδυναμίας της ομαλής τροφοδοσίας των προϊόντων μας και της εξυπηρέτησης των παραγγελιών των πελατών μας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Επίσης, μετά από το ατυχές συμβάν της καταστροφικής πυρκαγιάς, καταρτίστηκε άμεσα επιχειρησιακό σχέδιο για τη δημιουργία μίας νέας, υπερσύγχρονης μονάδας γιαουρτιού, μέσω της υλοποίησης επενδύσεων ύψους € 20 εκ. περίπου. Η επένδυση ξεκίνησε ήδη στο χώρο των κεντρικών εγκαταστάσεών της εταιρείας στις Σέρρες και θα περιλαμβάνει την κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας, με τους αναγκαίους αποθηκευτικούς χώρους υλικών και ετοίμων προϊόντων, συνολικής κάλυψης 12.000 τ.μ. Το νέο εργοστάσιο γιαουρτιού θα έχει διπλάσια παραγωγική δυναμικότητα από το προηγούμενο και στην πλήρη λειτουργία του θα απασχολεί περισσότερους από 70 εργαζόμενους. Για το έργο αυτό, κατατέθηκε ήδη φάκελος υπαγωγής του στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 3908/2011, που προβλέπει επιχορήγηση σε ποσοστό 30% επί του προϋπολογισμού του σχεδίου. Το υπόλοιπο μέρος της επένδυσης θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια της εταιρίας καθώς και μακροπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό (σε ποσοστό 30%). Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η νέα μονάδα θα ξεκινήσει τη λειτουργία της εντός του καλοκαιριού 2014.
Λόγω των ανωτέρω έκτακτων συνθηκών και των αυξημένων αναγκών χρηματοδότησης που προέκυψαν, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε να προτείνει προς τη Γενική Συνέλευση των μετόχων τη μη διανομή μερίσματος για τη χρήση 2013.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών