Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Μπαράζ εξαγορών από Mαρινόπουλο, Βασιλόπουλο και Σκλαβενίτη - Πάνω από 250 καταστήματα «άλλαξαν χέρια»

Μπαράζ εξαγορών από Mαρινόπουλο, Βασιλόπουλο και Σκλαβενίτη - Πάνω από 250 καταστήματα «άλλαξαν χέρια»
Πρωταθλήτρια η Μαρινόπουλος η οποία πρόσθεσε στο δίκτυο της 166 καταστήματα
Μπαράζ εξαγορών έχουν πραγματοποιήσει τα τελευταία χρόνια οι τρεις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας, Μαρινόπουλος, Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος, με στόχο την ενίσχυσή τους έναντι του ανταγωνισμού, αλλά και την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επέκταση της γεωγραφικής τους κάλυψης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι - υπό τις ευλογίες των τραπεζών - η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί, με στόχο οι παίκτες που θα παραμείνουν στην αγορά να είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Υπολογίζεται ότι την τελευταία διετία (2013-2014) πάνω από 200 καταστήματα δεκάδων μικρών αλυσίδων έχουν περάσει στα χέρια των μεγάλων αλυσίδων Μαρινόπουλος, Σκλαβενίτης και Βασιλόπουλος.
Ειδικότερα, μόνο η Μαρινόπουλος ενέταξε στο δίκτυο της 166 καταστήματα, είτε μέσω εξαγοράς είτε μέσω franchise.
Περί τα 20 καταστήματα προστέθηκαν και στο δίκτυο της Σκλαβενίτης, ενώ η εταιρεία απέκτησε και το 60% της κρητικής αλυσίδας Χαλκιαδάκης που κατείχε μέχρι πρότινος ο Βερόπουλος.
Η κρητική αλυσίδα, που αριθμεί ένα δίκτυο 38 καταστημάτων, εμφανίζει τζίρο περί τα 142 εκατ. ευρώ.
Τέλος η ΑΒ Βασιλόπουλος από το 2013 έχει προχωρήσει σε εξαγορές περί των 16 καταστημάτων από διάφορες μικρότερες αλυσίδες.
Η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στην ανάπτυξη του δικτύου της εκτός Αττικής.
Έμφαση θα δοθεί στην Κρήτη, όπου από 7 καταστήματα σήμερα, θα υπάρχουν 15 έως το 2017.
Άλλες περιοχές στόχοι είναι η Βόρειος Eλλάδα, όπου η ΑΒ έχει μερίδιο χαμηλότερο από το μέσο όρο της, στη Λάρισα και στη Χαλκιδική, όπου θα ανοίξει και δεύτερο κατάστημα, για να εκμεταλλευθεί την τουριστική κίνηση του καλοκαιριού.

www.bankingnews.gr







Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης