Ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι αυξήθηκε κατά 19,3% και διαμορφώθηκε σε 78,08 εκ. ευρώ
Βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη παρουσίασε για το εννεάμηνο του 2018 η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι, με τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά παγωτού να σημειώνουν άνοδο 10,7%, χάρη στη δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας και στη δυνατή επικοινωνία των νέων προϊόντων της.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 19,3% και διαμορφώθηκε σε 78,08 εκ. ευρώ, από 65,47 εκ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2017.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 31,25 εκ. ευρώ, έναντι 24,60 εκ. ευρώ του εννεάμηνου 2017, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 17,24 εκ. ευρώ, από 12,75 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,90 εκ. ευρώ, από 10,72 εκ. το εννιάμηνο 2017.
Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 10,58 εκ. ευρώ, έναντι των 7,79 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2018 ανήλθαν σε 21,00 εκ. ευρώ, αυξημένες κατά +10,7%.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, σε συνδυασμό με τη δυνατή επικοινωνία των μαρκών και των νέων προϊόντων.
Στο δίκτυο της Κρι Κρι προστέθηκαν περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η παρουσίας της εταιρείας στα super markets.
Ωστόσο, οι δυσμενείς για το παγωτό, καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στο 3ο τρίμηνο, επιβράδυναν την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (Αύγουστος 2018) το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%, εξασφαλίζοντας την 1ηθέση σε όγκο στα επώνυμα προϊόντα στο κανάλι του super market με ανάπτυξη μεριδίου +1,4π.μ. αγγίζοντας το 10%.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2018 ανήλθαν σε €30,67 εκ., αυξημένες κατά +11,7% εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών.
Εκεί, η αύξηση της έντασης του ανταγωνισμού στο 3ο τρίμηνο επιβράδυνε την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Ωστόσο, απαντώντας με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και διαφημιστική επικοινωνία όπως το επαναλανσάρισμα του γιαουρτιού «Στραγγιστό & αγαπημένο», η Κρι Κρι κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση στην αγορά, με μερίδιο 15,0% (IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2018) πετυχαίνοντας παράλληλα αυξητικά μερίδια σε όλες τις υποκατηγορίες και διατηρώντας ηγετική θέση στα παιδικά με 38,6% +4,3π.μ.
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας συνεχίζουν με ραγδαίους αναπτυξιακούς ρυθμούς.
Η αύξηση των πωλήσεων γιαουρτιού στο εξωτερικό ξεπερνά το +34%, αγγίζοντας τα €22 εκ. στο εννιάμηνο 2018.
Σημαντικές είναι και οι επιδόσεις των εξαγωγών παγωτού (+72% σε ετήσια βάση), μολονότι το συνολικό ύψος τους παραμένει για την ώρα περιορισμένο. Σε ετήσια βάση, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 35% του συνολικού κύκλου εργασιών.
www.bankingnews.gr
Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 19,3% και διαμορφώθηκε σε 78,08 εκ. ευρώ, από 65,47 εκ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2017.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 31,25 εκ. ευρώ, έναντι 24,60 εκ. ευρώ του εννεάμηνου 2017, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 17,24 εκ. ευρώ, από 12,75 εκ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 14,90 εκ. ευρώ, από 10,72 εκ. το εννιάμηνο 2017.
Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 10,58 εκ. ευρώ, έναντι των 7,79 εκ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2018 ανήλθαν σε 21,00 εκ. ευρώ, αυξημένες κατά +10,7%.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, στην επιτυχία αυτή συνέβαλε, καθοριστικά, η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, σε συνδυασμό με τη δυνατή επικοινωνία των μαρκών και των νέων προϊόντων.
Στο δίκτυο της Κρι Κρι προστέθηκαν περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η παρουσίας της εταιρείας στα super markets.
Ωστόσο, οι δυσμενείς για το παγωτό, καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στο 3ο τρίμηνο, επιβράδυναν την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen (Αύγουστος 2018) το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%, εξασφαλίζοντας την 1ηθέση σε όγκο στα επώνυμα προϊόντα στο κανάλι του super market με ανάπτυξη μεριδίου +1,4π.μ. αγγίζοντας το 10%.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2018 ανήλθαν σε €30,67 εκ., αυξημένες κατά +11,7% εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών.
Εκεί, η αύξηση της έντασης του ανταγωνισμού στο 3ο τρίμηνο επιβράδυνε την ανάπτυξη των πωλήσεων.
Ωστόσο, απαντώντας με στοχευμένες προωθητικές ενέργειες και διαφημιστική επικοινωνία όπως το επαναλανσάρισμα του γιαουρτιού «Στραγγιστό & αγαπημένο», η Κρι Κρι κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση στην αγορά, με μερίδιο 15,0% (IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2018) πετυχαίνοντας παράλληλα αυξητικά μερίδια σε όλες τις υποκατηγορίες και διατηρώντας ηγετική θέση στα παιδικά με 38,6% +4,3π.μ.
Τέλος, οι εξαγωγές της εταιρείας συνεχίζουν με ραγδαίους αναπτυξιακούς ρυθμούς.
Η αύξηση των πωλήσεων γιαουρτιού στο εξωτερικό ξεπερνά το +34%, αγγίζοντας τα €22 εκ. στο εννιάμηνο 2018.
Σημαντικές είναι και οι επιδόσεις των εξαγωγών παγωτού (+72% σε ετήσια βάση), μολονότι το συνολικό ύψος τους παραμένει για την ώρα περιορισμένο. Σε ετήσια βάση, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 35% του συνολικού κύκλου εργασιών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών