σύμβολα :
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ
Ένα ποσό περί τα 50-51 εκατ. ευρώ πρόσθεσε εσχάτως στην κεφαλαιοποίηση του ο ΟΛΠ, ύστερα και από την πρόσφατη εξαγορά του λιμένα του Ηρακλείου από την Grimaldi
Σχεδόν από την ίδια αφετηρία (κεφαλαιοποίησης) ξεκινούν οι εισηγμένες εταιρείες Autohellas, ΟΛΠ καi Quest.
Το λιμάνι του Πειραιά αποτιμάται πλέον στα 551 εκατ. ευρώ, η Quest έχει φθάσει στα 672 εκατ. ευρώ, ενώ η κεφαλαιοποίηση της Autohellas ανήλθε στα 680 εκατ. ευρώ.
Ποιά θα μπορούσε λοιπόν να υπερβεί το 1 δισ. ευρώ κεφαλαιοποίηση με βάση τα σημερινά δεδομένα;
Τα επίπεδα κεφαλαιοποίησης των 550 -600 εκατ. ευρώ είναι συνήθως και το ελάχιστο όριο που απαιτούν τα ξένα funds για να επενδύσουν, μαζί με μια ικανοποιητική εμπορευσιμότητα της μετοχής.
Όπως θα δούμε, εξαιτίας και του αντικειμένου της (τουρισμός) η Αutohellas θέτει μια σοβαρή υποψηφιότητα εφόσον συνεχίσει την άνοδο μεγεθών της περασμένης χρονιάς.
Με συνολικό κύκλο εργασιών 765 εκατ. ευρώ η θυγατρική του ομίλου Βασιλάκη παρουσίασε καθαρά κέρδη μετά φόρων 82,5 εκατ. ευρώ έναντι 52,4 εκατ. ευρώ το 2021 σημειώνοντας άνοδο 57,4 εκατ. ευρώ.
Οι πρόσφατες εξαγορές στη διανομή αυτοκινήτων των αντιπροσωπειών της Stellantis στην Ελλάδα (Alfa Romeo, jeep κα ) ενισχύουν τον τομέα που αποφέρει περί το 55-56% της κερδοφορίας ενώ η εξαγορά της Hertz στην Πορτογαλία βοηθά τις βραχυχρόνιες μισθώσεις.
Σε συνδυασμό, με τα χρηματοικονομικά εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία ( τιτλοποιήσεις, εξαγορές ) είναι σχεδόν βέβαιο ότι, το 2023 η Autohellas θα προηγηθεί σε επίπεδο κερδοφορίας έναντι των δυο άλλων υποψήφιων για το club του 1 δισ. ευρώ.
Στα θετικά στοιχεία της εταιρείας προσμετράται και το σοβαρό ιστορικό μερισμάτων και επιστροφών κεφαλαίου πρός τους μετόχους.
Η μετοχή της Autohellas σε 52 εβδομάδες έχει αποδώσει 65,09%.
Ένα ποσό περί τα 50-51 εκατ. ευρώ πρόσθεσε εσχάτως στην κεφαλαιοποίηση του ο ΟΛΠ, ύστερα και από την πρόσφατη εξαγορά του λιμένα του Ηρακλείου από την Grimaldi που ανέδειξε πόσο υποτιμημένη είναι η εταιρεία. Η ομαλοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας από την Κίνα αναμένεται να ενισχύσει και τα φετινά μεγέθη.
Επιπλέον, το λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται ενόψει της εκτέλεσης σημαντικών επενδύσεων ( ξενοδοχεία 5 αστέρων, κρουαζιερόπλοια ) και το 2022 εμφάνισε καθαρά κέρδη 52,9 εκατ. ευρώ έναντι 36,8 εκατ. ευρώ του 2021.
Σε διάστημα 52 εβδομάδων, η μετοχή του ΟΛΠ έχει αποδώσει 42,26%.
Ενισχυμένες είναι όμως και προοπτικές της Quest η οποία δραστηριοποιείται σ ένα κλάδο (πληροφορική) ο οποίος θα επωφεληθεί τα μέγιστα τα επόμενα χρόνια, αφενός από τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης και αφετέρου από τις εξαγορές οι οποίες βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη λόγω των χαμηλών κεφαλαίων που απαιτούνται.
Με κύκλο εργασιών ύψους 1 διs. ευρώ και καθαρά κέρδη 41, 2 εκατ. ευρώ η Quest θέτει μια σοβαρή υποψηφιότητα για το κατώφλι του 1 δισ. ευρώ, ιδιαίτερα εάν επιχειρήσει μια εξαγορά στον τομέα των μεγάλων έργων πληροφορικής.
Στις 52 εβδομάδες η μετοχή της Quest έχει αποδώσει 46,84%.
Δημήτρης Παφίλας
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Το λιμάνι του Πειραιά αποτιμάται πλέον στα 551 εκατ. ευρώ, η Quest έχει φθάσει στα 672 εκατ. ευρώ, ενώ η κεφαλαιοποίηση της Autohellas ανήλθε στα 680 εκατ. ευρώ.
Ποιά θα μπορούσε λοιπόν να υπερβεί το 1 δισ. ευρώ κεφαλαιοποίηση με βάση τα σημερινά δεδομένα;
Τα επίπεδα κεφαλαιοποίησης των 550 -600 εκατ. ευρώ είναι συνήθως και το ελάχιστο όριο που απαιτούν τα ξένα funds για να επενδύσουν, μαζί με μια ικανοποιητική εμπορευσιμότητα της μετοχής.
Όπως θα δούμε, εξαιτίας και του αντικειμένου της (τουρισμός) η Αutohellas θέτει μια σοβαρή υποψηφιότητα εφόσον συνεχίσει την άνοδο μεγεθών της περασμένης χρονιάς.
Με συνολικό κύκλο εργασιών 765 εκατ. ευρώ η θυγατρική του ομίλου Βασιλάκη παρουσίασε καθαρά κέρδη μετά φόρων 82,5 εκατ. ευρώ έναντι 52,4 εκατ. ευρώ το 2021 σημειώνοντας άνοδο 57,4 εκατ. ευρώ.
Οι πρόσφατες εξαγορές στη διανομή αυτοκινήτων των αντιπροσωπειών της Stellantis στην Ελλάδα (Alfa Romeo, jeep κα ) ενισχύουν τον τομέα που αποφέρει περί το 55-56% της κερδοφορίας ενώ η εξαγορά της Hertz στην Πορτογαλία βοηθά τις βραχυχρόνιες μισθώσεις.
Σε συνδυασμό, με τα χρηματοικονομικά εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία ( τιτλοποιήσεις, εξαγορές ) είναι σχεδόν βέβαιο ότι, το 2023 η Autohellas θα προηγηθεί σε επίπεδο κερδοφορίας έναντι των δυο άλλων υποψήφιων για το club του 1 δισ. ευρώ.
Στα θετικά στοιχεία της εταιρείας προσμετράται και το σοβαρό ιστορικό μερισμάτων και επιστροφών κεφαλαίου πρός τους μετόχους.
Η μετοχή της Autohellas σε 52 εβδομάδες έχει αποδώσει 65,09%.
Ένα ποσό περί τα 50-51 εκατ. ευρώ πρόσθεσε εσχάτως στην κεφαλαιοποίηση του ο ΟΛΠ, ύστερα και από την πρόσφατη εξαγορά του λιμένα του Ηρακλείου από την Grimaldi που ανέδειξε πόσο υποτιμημένη είναι η εταιρεία. Η ομαλοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας από την Κίνα αναμένεται να ενισχύσει και τα φετινά μεγέθη.
Επιπλέον, το λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται ενόψει της εκτέλεσης σημαντικών επενδύσεων ( ξενοδοχεία 5 αστέρων, κρουαζιερόπλοια ) και το 2022 εμφάνισε καθαρά κέρδη 52,9 εκατ. ευρώ έναντι 36,8 εκατ. ευρώ του 2021.
Σε διάστημα 52 εβδομάδων, η μετοχή του ΟΛΠ έχει αποδώσει 42,26%.
Ενισχυμένες είναι όμως και προοπτικές της Quest η οποία δραστηριοποιείται σ ένα κλάδο (πληροφορική) ο οποίος θα επωφεληθεί τα μέγιστα τα επόμενα χρόνια, αφενός από τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης και αφετέρου από τις εξαγορές οι οποίες βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη λόγω των χαμηλών κεφαλαίων που απαιτούνται.
Με κύκλο εργασιών ύψους 1 διs. ευρώ και καθαρά κέρδη 41, 2 εκατ. ευρώ η Quest θέτει μια σοβαρή υποψηφιότητα για το κατώφλι του 1 δισ. ευρώ, ιδιαίτερα εάν επιχειρήσει μια εξαγορά στον τομέα των μεγάλων έργων πληροφορικής.
Στις 52 εβδομάδες η μετοχή της Quest έχει αποδώσει 46,84%.
Δημήτρης Παφίλας
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών