γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Με «ναούς» της φτήνιας θέλουν να παρουσιάσουν τα σούπερ μάρκετ
Με «λυμένα» βασικά προβλήματα φθάνουν φέτος τα Χριστούγεννα όπως είναι τα ευάλωτα νοικοκυριά με χρέη, τα νοικοκυριά με τα νέα «φθηνά» τιμολόγια, ρεύματος και το πασχαλινό καλάθι των Χριστουγέννων του υπουργείου Ανάπτυξης αφού περιλαμβάνει αρνί, κατσίκι, γαλοπούλα, τσουρέκι, βασιλόπιτα και σοκολάτα όταν το σήμα κατατεθέν των Χριστουγέννων είναι τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες.
Τα «καλά» νέα για τα εκατομμύρια των νοικοκυριών συμπληρώνονται με τη συνεχή αυξανόμενη λίστα με τα προϊόντα που έχουν σταθερή μειωμένη τιμή με ποσοστό -5% για έξι μήνες του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ο συνολικός τους αριθμός «αγγίζει» πλέον τους 1300 κωδικούς για την ακρίβεια φτάνουν τα 1270.
Γιατί η βιομηχανία αυξάνει τη λίστα με το -5%.
Η βιομηχανία τροφίμων σπεύδει να μεταμορφώσει τα καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε σύγχρονους «ναούς» της φτήνιας.
Όμως όταν ο καταναλωτής εισέλθει σε ένα συνοικιακό κατάστημα και αφιερώσει χρόνο να μετρήσει τις πινακίδες ανά κωδικό με τη σήμανση του -5% θα διαπιστώσει ότι τα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν έχουν το σύνολο των κωδικών που ανακοινώνει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Η λίστα της φτήνιας «κρύβει» μια μεγάλη είδηση η οποία επεξεργάστηκε από στελέχη των εταιρειών που ερευνούν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Λένε ότι σημαντικό μέρος των χρημάτων των καταναλωτών κατευθύνεται σε προϊόντα εκτός της λίστας.
Τι αγοράζουν οι καταναλωτές.
Το προϊόν με τη μεγαλύτερη απήχηση είναι οι μπανάνες, οι ντομάτες και γενικότερα τα οπωροκηπευτικά τα οποία λόγω της φύσης τους δεν μπορούν να ενταχθούν στην λίστα.
Τα επόμενα προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές είναι το κρέας, το κοτόπουλο και το έτοιμο ψημένο κοτόπουλο που διαθέτουν όλες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στα περισσότερα καταστήματα που έχουν αντίστοιχη υποδομή.
Έτσι η λίστα με τους πολυάριθμους κωδικούς με το -5% κινείται κάτω από «ραντάρ» των καταναλωτών διότι έχουν άλλες προτεραιότητες σε ότι αφορά τις καθημερινές τους αγορές.
Βέβαια η λίστα με τα πολυπληθή «φθηνά» προϊόντα παραμένει αόρατη για τους καταναλωτές η οποία δεν περιλαμβάνει κωδικούς όπως είναι η φέτα και το ελαιόλαδο.
Η δημοσιοποίηση της λίστας σταμάτησε στη ζώνη των 300 προϊόντων.
Ποιοι κερδίζουν με το -5%
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κλειδωμένη τιμή του -5% στα προϊόντα σύμφωνα με στελέχη της αγοράς μπορεί να φέρει κέρδη στη βιομηχανία τροφίμων διότι μειώνονται τα κόστη της βιομηχανίας και η πορεία του πληθωρισμού εμφανίζει σημάδια αποκλιμάκωσης.
Έτσι η τιμή προσφερόμενη μειωμένη τιμή θα έχει φρενάρει σε υψηλότερα επίπεδα αφού δεν παρακολουθεί την πορεία του κόστους. Η αύξηση των προϊόντων στη λιστα του υπουργείου Ανάπτυξης είναι μια σημαντική ένδειξη ότι η βιομηχανία μπορεί να κερδίζει περισσότερα με τη συμμετοχή της στη λίστα και λιγότερα οι καταναλωτές.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Τα «καλά» νέα για τα εκατομμύρια των νοικοκυριών συμπληρώνονται με τη συνεχή αυξανόμενη λίστα με τα προϊόντα που έχουν σταθερή μειωμένη τιμή με ποσοστό -5% για έξι μήνες του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ο συνολικός τους αριθμός «αγγίζει» πλέον τους 1300 κωδικούς για την ακρίβεια φτάνουν τα 1270.
Γιατί η βιομηχανία αυξάνει τη λίστα με το -5%.
Η βιομηχανία τροφίμων σπεύδει να μεταμορφώσει τα καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε σύγχρονους «ναούς» της φτήνιας.
Όμως όταν ο καταναλωτής εισέλθει σε ένα συνοικιακό κατάστημα και αφιερώσει χρόνο να μετρήσει τις πινακίδες ανά κωδικό με τη σήμανση του -5% θα διαπιστώσει ότι τα ράφια των σούπερ μάρκετ δεν έχουν το σύνολο των κωδικών που ανακοινώνει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Η λίστα της φτήνιας «κρύβει» μια μεγάλη είδηση η οποία επεξεργάστηκε από στελέχη των εταιρειών που ερευνούν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Λένε ότι σημαντικό μέρος των χρημάτων των καταναλωτών κατευθύνεται σε προϊόντα εκτός της λίστας.
Τι αγοράζουν οι καταναλωτές.
Το προϊόν με τη μεγαλύτερη απήχηση είναι οι μπανάνες, οι ντομάτες και γενικότερα τα οπωροκηπευτικά τα οποία λόγω της φύσης τους δεν μπορούν να ενταχθούν στην λίστα.
Τα επόμενα προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές είναι το κρέας, το κοτόπουλο και το έτοιμο ψημένο κοτόπουλο που διαθέτουν όλες οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στα περισσότερα καταστήματα που έχουν αντίστοιχη υποδομή.
Έτσι η λίστα με τους πολυάριθμους κωδικούς με το -5% κινείται κάτω από «ραντάρ» των καταναλωτών διότι έχουν άλλες προτεραιότητες σε ότι αφορά τις καθημερινές τους αγορές.
Βέβαια η λίστα με τα πολυπληθή «φθηνά» προϊόντα παραμένει αόρατη για τους καταναλωτές η οποία δεν περιλαμβάνει κωδικούς όπως είναι η φέτα και το ελαιόλαδο.
Η δημοσιοποίηση της λίστας σταμάτησε στη ζώνη των 300 προϊόντων.
Ποιοι κερδίζουν με το -5%
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κλειδωμένη τιμή του -5% στα προϊόντα σύμφωνα με στελέχη της αγοράς μπορεί να φέρει κέρδη στη βιομηχανία τροφίμων διότι μειώνονται τα κόστη της βιομηχανίας και η πορεία του πληθωρισμού εμφανίζει σημάδια αποκλιμάκωσης.
Έτσι η τιμή προσφερόμενη μειωμένη τιμή θα έχει φρενάρει σε υψηλότερα επίπεδα αφού δεν παρακολουθεί την πορεία του κόστους. Η αύξηση των προϊόντων στη λιστα του υπουργείου Ανάπτυξης είναι μια σημαντική ένδειξη ότι η βιομηχανία μπορεί να κερδίζει περισσότερα με τη συμμετοχή της στη λίστα και λιγότερα οι καταναλωτές.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών