Διεθνώς – και ακολούθως και στην Ελλάδα ως χώρα μίμος – η πανδημία χρησιμοποιήθηκε ως κοινωνικό πείραμα
Έχει πολλές φορές αναλυθεί ότι στην Ελλάδα τα κρούσματα από κορωνοιό αντιστοιχούν στο 0,35% του πληθυσμού και ότι οι νεκροί αναλογούν στο 0,07% του πληθυσμού.
Οι νεκροί από κορωνοιό ή κατά το ορθότερο οι νεκροί που όταν απεβίωσαν έφεραν κορωνοιό αντιστοιχούν στο 0,88% όσων έχουν πεθάνει έως τα τέλη Οκτωβρίου 2020 από οποιαδήποτε ασθένεια.
Κάθε θάνατος προκαλεί θλίψη αλλά ο θάνατος αγγίζει μόνο τους οικείους των ανθρώπων που έχασαν ένα προσφιλές πρόσωπο, για όλους τους υπόλοιπους δεν είναι τίποτε άλλο από μια στατιστική.
Στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς η πανδημία του κορωνοιού εγείρει πολλά ερωτηματικά, η καθολική πλειοψηφία των πολιτών είναι υγιής, στην Ελλάδα το 99,65% του πληθυσμού δεν νοσεί αλλά υποχρεώνεται σε μέτρα όπως το lockdown 2 που μόνο αρνητικές συνέπειες επιφέρει στην οικονομία και έντονο stress στην κοινωνία.
Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά;
Η πανδημία ξεκίνησε κατά λάθος ή σκόπιμα από το Wuhan της Κίνας από το εργαστήριο ιολογίας όπου γίνονταν πειράματα πάνω σε κορωνοιούς.
Η πορεία είναι γνωστή μολύνθηκε μέρος των πολιτών ανά τον κόσμο αλλά στην πράξη τα κρούσματα κορωνοιού αντιστοιχούν στο 0,68% του παγκόσμιου πληθυσμού και οι νεκροί μόλις το 0,017% του πληθυσμού της Γης.
Γιατί λοιπόν για ένα ιό που έχει οδηγήσει στο θάνατο εάν έχει οδηγήσει στον θάνατο 0,017% του πληθυσμού της Γης έχει προκληθεί τέτοιος πανικός και γιατί με τα lockdowns τις καραντίνες επιδεινώθηκε η ανησυχία των πολιτών ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει;
Κοινωνικό πείραμα
Η πανδημία δεν σχεδιάστηκε και κανένα σενάριο συνομωσίας δεν μπορεί να θεωρηθεί λογικό υποστηρίζοντας κάτι τέτοιο.
Ένας παραγόμενος σε εργαστήριο ιός ξέφυγε και από εκεί και πέρα ακολούθησε την πορεία που ακολουθούν όλοι οι ιοί, της μετάδοσης και μετάλλαξης.
Όμως για τις κυβερνήσεις που ήσαν απροετοίμαστες, τι να πουν στις κοινωνίες ότι είχαν υγειονομικά συστήματα υπό κατάρρευση και ότι κανένα σύστημα δεν σχεδιάστηκε για πανδημίες;
Τι να πουν οι κυβερνήσεις στους πολίτες τους ότι απλά κορόιδευαν για τα δήθεν νοσοκομεία που δεν έχουν κατασκευαστεί;
Η περίπτωση της Ελλάδος είναι χαρακτηριστική το σύστημα Υγείας είναι άθλιο, εάν δεν κανείς τις υποδομές στο εθνικό σύστημα Υγείας, εναπόκειται στο φιλότιμο του προσωπικού και των γιατρών και όχι στις υποδομές.
Έτσι λοιπόν διεθνώς – και ακολούθως και στην Ελλάδα ως χώρα μίμος – η πανδημία χρησιμοποιήθηκε ως κοινωνικό πείραμα.
Πως θα αντιδράσουν οι κοινωνίες εάν περιοριστεί η ατομική ελευθερία;
Προσέξτε ορισμένα φιλελεύθερες κυβερνήσεις δηλαδή κυβερνήσεις που ασπάζονται τον φιλελευθερισμό επέβαλλαν πιο εύκολα lockdowns δηλαδή καραντίνες, δηλαδή απαγόρευσαν και περιόρισαν την ατομική ελευθερία.
Κράτη με εθνικιστικές κυβερνήσεις αντιτάχθηκαν αρχικά αλλά ακολούθησαν απόρροια της πανδημίας την οποία δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν.
Είναι εντυπωσιακό αλλά η Γαλλία κεντρώα κυβέρνηση, Ιταλία κεντροαριστερή κυβέρνηση, Ελλάδα φιλελεύθερη κεντρώα κυβέρνηση, ήσαν από τις πρώτες που επέβαλλαν καραντίνα.
Η πανδημία εξελίχθηκε σε κοινωνικό πείραμα όπου οι κυβερνήσεις επικαλούμενες ένα αόρατο εχθρό επιχειρούν να επιβάλλουν δομικές αλλαγές στην εξέλιξη των κοινωνιών.
Π.χ. πειραματίζονται με την τηλεργασία σε μαζικό βαθμό μπορεί να λειτουργήσει;
Πειραματίζονται με την συμπροφορά των κοινωνιών απέναντι στον περιορισμό της ατομικής ελευθερίας.
Οι κυβερνήσεις π.χ. στην Ελλάδα κατηγορούσαν ιστορικά, την δικτατορία του Παπαδόπουλου παρουσιάζοντας της ως στυγνό καθεστώς.
Στην πράξη όμως και το 1970 και το 2020 έχουμε απαγόρευση κυκλοφορίας τότε με πρόσχημα την μόλυνση του κομμουνισμού, σήμερα με την μόλυνση του κορωνοιού.
Το παράδειγμα αυτό αναφέρεται για να αποδείξει και κάτι άλλο.
Η Κίνα επέβαλλε πρώτη lockdown δηλαδή ένα κομμουνιστικό καθεστώς, ανελεύθερο, καθώς όπως γνωρίζετε δεν διεξάγονται εκλογές στην Κομουνιστική Κίνα επέβαλλε καραντίνα και ήρθαν οι φιλελεύθερες κυβερνήσεις και υιοθέτησαν αυτές τις πρακτικές δήθεν με πρόσχημα ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπιστεί ο αόρατος εχθρός.
Ο φιλελευθερισμός υιοθέτησε τις πρακτικές του Κομμουνισμού.
Ποιος ο στόχος του κοινωνικού πειράματος;
Δεν ασπαζόμαστε τα σενάρια συνωμοσίας, δεν υπάρχει κάποιο κεντρικό κατευθυντήριο που να ορίζει το παγκόσμιο κοινωνικό πείραμα.
Όμως κάθε κράτος, κάθε κυβέρνηση, ξεχωριστά, δράττει την ευκαιρία να δει συμπεριφορές, αντιδράσεις, να διαπιστώσει ποια είναι τα όρια ανοχής της κοινωνίας.
Και αυτό συμβαίνει.
Π.χ. ποσοστό 40% των πολιτών χρησιμοποιεί την μάσκα όχι γιατί ανησυχεί για τον κορωνοιό αλλά γιατί δεν θέλει ή δεν μπορεί να πληρώσει το πρόστιμο των 150 ευρώ.
Το κοινωνικό πείραμα μεταλλάσσεται όπως μεταλλάσσεται και ο κορωνοιός, σε διάφορες εκφάνσεις και κύματα.
Οι κυβερνήσεις μπορούν να αξιολογήσουν όταν θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα εάν πολλά από τα μέτρα που επέβαλλαν στην καραντίνα μπορούν να εφαρμοστούν… και σε μια φυσιολογική περίοδο.
Το κοινωνικό πείραμα επιτρέπει σοβαρές – δομικές αλλαγές ακόμη και στις νοοτροπίες της κοινωνίας, στις συνήθειες, ακόμη και στον περιορισμό της ατομικής ελευθερίας.
Η καραντίνα και η μάσκα είναι περιορισμός κοινωνικής ελευθερίας αλλά υπό τον μανδύα του φόβου για τον κορωνοιό οι πολίτες πειθαναγκάζονται να αποδεχθούν μοιρολατρικά μέτρα που άλλοτε θα προκαλούσαν μαζικές κοινωνικές διαδηλώσεις.
Στην Ελλάδα π.χ. η κυβέρνηση κατάφερε τα κόμματα που θα αντιδρούσαν να τα συνθλίψει από την ακροδεξιά έως άλλα κινήματα, εξαίρεση αποτελεί η αριστερά που έχει μετατραπεί σε ήσυχο σκυλάκι Πεκινουά.
Η μετατροπή της κοινωνίας σε άβουλη και φοβική
Η διασπορά του φόβου και όχι του κορωνοιού έχει καθηλώσει μεγάλο μέρος της κοινωνίας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την ψυχολογία του απλού στρατιώτη είναι άβουλοι και φοβικοί θα πάρουν εντολές και δεν θα ξεχωρίσουν, δεν ξεχώρισαν στην ιδιωτική τους ζωή, δεν μπορούν να ξεχωρίσουν στην κοινωνική τους ζωή.
Η ομάδα αυτή των πολιτών που είναι η πλειοψηφία είναι η λεία του κοινωνικού πειράματος, η πλειοψηφία των πολιτών είναι απλά πειραματόζωα.
Όσοι αντιδρούν αμέσως στιγματίζονται, τα μέσα ενημέρωσης ειδικά στην Ελλάδα τα περισσότερα είναι χρεοκοπημένα και εξαρτημένα και εξαγοράσιμα, οπότε λειτουργούν ως πειθήνια όργανα.
Όσοι αντιδρούν και δεν θέλουν να γίνουν μέρος του κοινωνικού πειράματος θεωρούνται γραφικοί, ψεκασμένοι, λοιδορούνται και χλευάζονται.
Αλλά και αυτό είναι μέρος του κοινωνικού πειράματος, το κοινωνικό πείραμα για να δοκιμαστεί θέλει και αυτούς που αντιδρούν για να αποδειχθούν οι ανοχές και αντοχές αλλά και η αποτελεσματικότητα του.
Φιλελευθερισμός, κέντρο, κεντροαριστερά.... ενάντια στις παραδοσιακές αξίες
Εάν δει κανείς ποιοι κατηγορούν τον Trump το αμερικανό Πρόεδρο, τον Putin στην Ρωσία, τον Erdogan στην Τουρκία ή τον Bolsonaro στην Βραζιλία είναι κυρίως οι φιλελεύθεροι και όχι οι αριστεροί.
Όλοι αυτοί – ακόμη και ο Erdogan που λόγω έντασης με την Ελλάδα τον χλευάζουμε – έχουν ένα κοινό, έχουν εθνικοπατριωτικό αφήγημα, ίσως όχι ιδεολογία αλλά σίγουρα αφήγημα.
Περισσότερο συνεχάρησαν π.χ. πολλοί νεοδημοκράτες τον Biden παρά τον Trump και μαζί και η Αριστερά… αυτός ο εκφυλισμός αποδεικνύει ότι ο φιλελευθερισμός δεν αντικατοπτρίζει τις παραδοσιακές πατριωτικές αξίες είναι ιδεολογία τρανσέξουαλ που μεταλλάσσεται και χάνει τα πραγματικά γονίδια του αρχικού φιλελευθερισμού.
Οι ηγέτες με το εθνικοπατριωτικό αφήγημα στιγματίστηκαν περισσότερο γιατί ήταν η απειλή για την νέα ανερχόμενη τάση.
Η νέα τάση δεν είναι ο εθνικοπατριωτικός που ακόμη αντιστέκεται, ούτε η Αριστερά που έχει ξεφτίσει αλλά η κεντρώα τάση που αμφισβητεί την παραδοσιακή αξία, δέχεται άνετα την κατάργηση της οικογένειας, αμφισβητεί τον ρόλο της Εκκλησίας και αποδέχεται Ουράνια Τόξα και άλλες συναφείς τοξικές τάσεις.
Δοκιμάζεται και ο πραγματικός χαρακτήρας των πολιτών
Το κοινωνικό πείραμα, φέρνει στην επιφάνεια και τον πραγματικό χαρακτήρα του καθενός μας.
Το lockdown 1 και 2 φέρνει αποκαλύπτει τον πραγματικό μας εαυτό.
Βλέπουμε έλληνες φοβισμένους, έλληνες καρφιά στην αστυνομία, έλληνες ρουφιάνους, έλληνες ποταπά ανθρωπάκια, έλληνες φοβισμένους, έλληνες αδύναμους πνευματικά αλλά και έλληνες υπερήφανους, έλληνες αξιοπρεπείς, έλληνες γενναίους.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να διαγνώσουμε ποιοι είναι η πλειοψηφία, φοβούμαστε ότι οι περισσότεροι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία την άρρωστη, την τοξική, αυτοί είναι τα καλύτερα πειραματόζωα, είναι αυτοί που δέχονται χωρίς αμφισβήτηση τα πάντα, είναι τα χάμστερ του πειράματος στο εργαστήριο.
Χρειάζονται και αυτοί για να υλοποιηθεί το κοινωνικό πείραμα.
www.bankingnews.gr
Οι νεκροί από κορωνοιό ή κατά το ορθότερο οι νεκροί που όταν απεβίωσαν έφεραν κορωνοιό αντιστοιχούν στο 0,88% όσων έχουν πεθάνει έως τα τέλη Οκτωβρίου 2020 από οποιαδήποτε ασθένεια.
Κάθε θάνατος προκαλεί θλίψη αλλά ο θάνατος αγγίζει μόνο τους οικείους των ανθρώπων που έχασαν ένα προσφιλές πρόσωπο, για όλους τους υπόλοιπους δεν είναι τίποτε άλλο από μια στατιστική.
Στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς η πανδημία του κορωνοιού εγείρει πολλά ερωτηματικά, η καθολική πλειοψηφία των πολιτών είναι υγιής, στην Ελλάδα το 99,65% του πληθυσμού δεν νοσεί αλλά υποχρεώνεται σε μέτρα όπως το lockdown 2 που μόνο αρνητικές συνέπειες επιφέρει στην οικονομία και έντονο stress στην κοινωνία.
Γιατί συμβαίνουν όλα αυτά;
Η πανδημία ξεκίνησε κατά λάθος ή σκόπιμα από το Wuhan της Κίνας από το εργαστήριο ιολογίας όπου γίνονταν πειράματα πάνω σε κορωνοιούς.
Η πορεία είναι γνωστή μολύνθηκε μέρος των πολιτών ανά τον κόσμο αλλά στην πράξη τα κρούσματα κορωνοιού αντιστοιχούν στο 0,68% του παγκόσμιου πληθυσμού και οι νεκροί μόλις το 0,017% του πληθυσμού της Γης.
Γιατί λοιπόν για ένα ιό που έχει οδηγήσει στο θάνατο εάν έχει οδηγήσει στον θάνατο 0,017% του πληθυσμού της Γης έχει προκληθεί τέτοιος πανικός και γιατί με τα lockdowns τις καραντίνες επιδεινώθηκε η ανησυχία των πολιτών ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει;
Κοινωνικό πείραμα
Η πανδημία δεν σχεδιάστηκε και κανένα σενάριο συνομωσίας δεν μπορεί να θεωρηθεί λογικό υποστηρίζοντας κάτι τέτοιο.
Ένας παραγόμενος σε εργαστήριο ιός ξέφυγε και από εκεί και πέρα ακολούθησε την πορεία που ακολουθούν όλοι οι ιοί, της μετάδοσης και μετάλλαξης.
Όμως για τις κυβερνήσεις που ήσαν απροετοίμαστες, τι να πουν στις κοινωνίες ότι είχαν υγειονομικά συστήματα υπό κατάρρευση και ότι κανένα σύστημα δεν σχεδιάστηκε για πανδημίες;
Τι να πουν οι κυβερνήσεις στους πολίτες τους ότι απλά κορόιδευαν για τα δήθεν νοσοκομεία που δεν έχουν κατασκευαστεί;
Η περίπτωση της Ελλάδος είναι χαρακτηριστική το σύστημα Υγείας είναι άθλιο, εάν δεν κανείς τις υποδομές στο εθνικό σύστημα Υγείας, εναπόκειται στο φιλότιμο του προσωπικού και των γιατρών και όχι στις υποδομές.
Έτσι λοιπόν διεθνώς – και ακολούθως και στην Ελλάδα ως χώρα μίμος – η πανδημία χρησιμοποιήθηκε ως κοινωνικό πείραμα.
Πως θα αντιδράσουν οι κοινωνίες εάν περιοριστεί η ατομική ελευθερία;
Προσέξτε ορισμένα φιλελεύθερες κυβερνήσεις δηλαδή κυβερνήσεις που ασπάζονται τον φιλελευθερισμό επέβαλλαν πιο εύκολα lockdowns δηλαδή καραντίνες, δηλαδή απαγόρευσαν και περιόρισαν την ατομική ελευθερία.
Κράτη με εθνικιστικές κυβερνήσεις αντιτάχθηκαν αρχικά αλλά ακολούθησαν απόρροια της πανδημίας την οποία δεν ήξεραν πώς να διαχειριστούν.
Είναι εντυπωσιακό αλλά η Γαλλία κεντρώα κυβέρνηση, Ιταλία κεντροαριστερή κυβέρνηση, Ελλάδα φιλελεύθερη κεντρώα κυβέρνηση, ήσαν από τις πρώτες που επέβαλλαν καραντίνα.
Η πανδημία εξελίχθηκε σε κοινωνικό πείραμα όπου οι κυβερνήσεις επικαλούμενες ένα αόρατο εχθρό επιχειρούν να επιβάλλουν δομικές αλλαγές στην εξέλιξη των κοινωνιών.
Π.χ. πειραματίζονται με την τηλεργασία σε μαζικό βαθμό μπορεί να λειτουργήσει;
Πειραματίζονται με την συμπροφορά των κοινωνιών απέναντι στον περιορισμό της ατομικής ελευθερίας.
Οι κυβερνήσεις π.χ. στην Ελλάδα κατηγορούσαν ιστορικά, την δικτατορία του Παπαδόπουλου παρουσιάζοντας της ως στυγνό καθεστώς.
Στην πράξη όμως και το 1970 και το 2020 έχουμε απαγόρευση κυκλοφορίας τότε με πρόσχημα την μόλυνση του κομμουνισμού, σήμερα με την μόλυνση του κορωνοιού.
Το παράδειγμα αυτό αναφέρεται για να αποδείξει και κάτι άλλο.
Η Κίνα επέβαλλε πρώτη lockdown δηλαδή ένα κομμουνιστικό καθεστώς, ανελεύθερο, καθώς όπως γνωρίζετε δεν διεξάγονται εκλογές στην Κομουνιστική Κίνα επέβαλλε καραντίνα και ήρθαν οι φιλελεύθερες κυβερνήσεις και υιοθέτησαν αυτές τις πρακτικές δήθεν με πρόσχημα ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να αντιμετωπιστεί ο αόρατος εχθρός.
Ο φιλελευθερισμός υιοθέτησε τις πρακτικές του Κομμουνισμού.
Ποιος ο στόχος του κοινωνικού πειράματος;
Δεν ασπαζόμαστε τα σενάρια συνωμοσίας, δεν υπάρχει κάποιο κεντρικό κατευθυντήριο που να ορίζει το παγκόσμιο κοινωνικό πείραμα.
Όμως κάθε κράτος, κάθε κυβέρνηση, ξεχωριστά, δράττει την ευκαιρία να δει συμπεριφορές, αντιδράσεις, να διαπιστώσει ποια είναι τα όρια ανοχής της κοινωνίας.
Και αυτό συμβαίνει.
Π.χ. ποσοστό 40% των πολιτών χρησιμοποιεί την μάσκα όχι γιατί ανησυχεί για τον κορωνοιό αλλά γιατί δεν θέλει ή δεν μπορεί να πληρώσει το πρόστιμο των 150 ευρώ.
Το κοινωνικό πείραμα μεταλλάσσεται όπως μεταλλάσσεται και ο κορωνοιός, σε διάφορες εκφάνσεις και κύματα.
Οι κυβερνήσεις μπορούν να αξιολογήσουν όταν θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα εάν πολλά από τα μέτρα που επέβαλλαν στην καραντίνα μπορούν να εφαρμοστούν… και σε μια φυσιολογική περίοδο.
Το κοινωνικό πείραμα επιτρέπει σοβαρές – δομικές αλλαγές ακόμη και στις νοοτροπίες της κοινωνίας, στις συνήθειες, ακόμη και στον περιορισμό της ατομικής ελευθερίας.
Η καραντίνα και η μάσκα είναι περιορισμός κοινωνικής ελευθερίας αλλά υπό τον μανδύα του φόβου για τον κορωνοιό οι πολίτες πειθαναγκάζονται να αποδεχθούν μοιρολατρικά μέτρα που άλλοτε θα προκαλούσαν μαζικές κοινωνικές διαδηλώσεις.
Στην Ελλάδα π.χ. η κυβέρνηση κατάφερε τα κόμματα που θα αντιδρούσαν να τα συνθλίψει από την ακροδεξιά έως άλλα κινήματα, εξαίρεση αποτελεί η αριστερά που έχει μετατραπεί σε ήσυχο σκυλάκι Πεκινουά.
Η μετατροπή της κοινωνίας σε άβουλη και φοβική
Η διασπορά του φόβου και όχι του κορωνοιού έχει καθηλώσει μεγάλο μέρος της κοινωνίας.
Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την ψυχολογία του απλού στρατιώτη είναι άβουλοι και φοβικοί θα πάρουν εντολές και δεν θα ξεχωρίσουν, δεν ξεχώρισαν στην ιδιωτική τους ζωή, δεν μπορούν να ξεχωρίσουν στην κοινωνική τους ζωή.
Η ομάδα αυτή των πολιτών που είναι η πλειοψηφία είναι η λεία του κοινωνικού πειράματος, η πλειοψηφία των πολιτών είναι απλά πειραματόζωα.
Όσοι αντιδρούν αμέσως στιγματίζονται, τα μέσα ενημέρωσης ειδικά στην Ελλάδα τα περισσότερα είναι χρεοκοπημένα και εξαρτημένα και εξαγοράσιμα, οπότε λειτουργούν ως πειθήνια όργανα.
Όσοι αντιδρούν και δεν θέλουν να γίνουν μέρος του κοινωνικού πειράματος θεωρούνται γραφικοί, ψεκασμένοι, λοιδορούνται και χλευάζονται.
Αλλά και αυτό είναι μέρος του κοινωνικού πειράματος, το κοινωνικό πείραμα για να δοκιμαστεί θέλει και αυτούς που αντιδρούν για να αποδειχθούν οι ανοχές και αντοχές αλλά και η αποτελεσματικότητα του.
Φιλελευθερισμός, κέντρο, κεντροαριστερά.... ενάντια στις παραδοσιακές αξίες
Εάν δει κανείς ποιοι κατηγορούν τον Trump το αμερικανό Πρόεδρο, τον Putin στην Ρωσία, τον Erdogan στην Τουρκία ή τον Bolsonaro στην Βραζιλία είναι κυρίως οι φιλελεύθεροι και όχι οι αριστεροί.
Όλοι αυτοί – ακόμη και ο Erdogan που λόγω έντασης με την Ελλάδα τον χλευάζουμε – έχουν ένα κοινό, έχουν εθνικοπατριωτικό αφήγημα, ίσως όχι ιδεολογία αλλά σίγουρα αφήγημα.
Περισσότερο συνεχάρησαν π.χ. πολλοί νεοδημοκράτες τον Biden παρά τον Trump και μαζί και η Αριστερά… αυτός ο εκφυλισμός αποδεικνύει ότι ο φιλελευθερισμός δεν αντικατοπτρίζει τις παραδοσιακές πατριωτικές αξίες είναι ιδεολογία τρανσέξουαλ που μεταλλάσσεται και χάνει τα πραγματικά γονίδια του αρχικού φιλελευθερισμού.
Οι ηγέτες με το εθνικοπατριωτικό αφήγημα στιγματίστηκαν περισσότερο γιατί ήταν η απειλή για την νέα ανερχόμενη τάση.
Η νέα τάση δεν είναι ο εθνικοπατριωτικός που ακόμη αντιστέκεται, ούτε η Αριστερά που έχει ξεφτίσει αλλά η κεντρώα τάση που αμφισβητεί την παραδοσιακή αξία, δέχεται άνετα την κατάργηση της οικογένειας, αμφισβητεί τον ρόλο της Εκκλησίας και αποδέχεται Ουράνια Τόξα και άλλες συναφείς τοξικές τάσεις.
Δοκιμάζεται και ο πραγματικός χαρακτήρας των πολιτών
Το κοινωνικό πείραμα, φέρνει στην επιφάνεια και τον πραγματικό χαρακτήρα του καθενός μας.
Το lockdown 1 και 2 φέρνει αποκαλύπτει τον πραγματικό μας εαυτό.
Βλέπουμε έλληνες φοβισμένους, έλληνες καρφιά στην αστυνομία, έλληνες ρουφιάνους, έλληνες ποταπά ανθρωπάκια, έλληνες φοβισμένους, έλληνες αδύναμους πνευματικά αλλά και έλληνες υπερήφανους, έλληνες αξιοπρεπείς, έλληνες γενναίους.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να διαγνώσουμε ποιοι είναι η πλειοψηφία, φοβούμαστε ότι οι περισσότεροι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία την άρρωστη, την τοξική, αυτοί είναι τα καλύτερα πειραματόζωα, είναι αυτοί που δέχονται χωρίς αμφισβήτηση τα πάντα, είναι τα χάμστερ του πειράματος στο εργαστήριο.
Χρειάζονται και αυτοί για να υλοποιηθεί το κοινωνικό πείραμα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών