σύμβολα :
ΚΡΙ-ΚΡΙ ΒΙΟΜ/ΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε.
Η ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης μέσω των επενδύσεων είναι πλέον επείγον ζήτημα
Aλλάζει επίπεδα με την εξωστρέφεια η Κρι Κρι τόσο παραγωγικά, όσο και χρηματιστηριακά.
Την ώρα που τρέχει να προλάβει την αυξημένη ζήτηση για εξαγωγές από τις αγορές σε Αγγλία – Ιταλία, η εισηγμένη βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με αμερικανικές αλυσίδες λιανικής (Walmart, Kroger) για την παραγωγή private label (greek frozen yogurt) όπως παραδέχθηκε χθες (16/9) σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές ο οικονομικός διευθυντής της κ. Κ. Σαρμαδάκης.
Το πλεονέκτημα των ανωτέρω προϊόντων είναι η διάρκεια ζωής τους η οποία φθάνει τα δυο χρόνια, διαμορφώνοντας και το κόστος μεταφοράς μέσω πλοίων σε χαμηλά επίπεδα.
Αν και σημείωσε ότι είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις, εκ των πραγμάτων οι εξαγωγές στις ΗΠΑ αλλάζουν δραστικά την Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία η οποία ήδη προχώρησε σε νέες προσλήψεις προσωπικού (σύνολο 700 εργαζόμενοι) και αύξηση των μισθών.
Κύριοι οδηγοί της ανάπτυξης της εταιρείας, θα είναι η επέκταση στις ξένες αγορές στο γιαούρτι και “στοίχημα” στις ΗΠΑ το greek frozen yogurt.
Η ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης μέσω των επενδύσεων είναι πλέον επείγον ζήτημα όπως είπε ο CFO, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτών σχετικά με την δυναμικότητα. Μάλιστα, όπως πρόσθεσε ορισμένες γραμμές παραγωγής έχουν φθάσει να λειτουργούν στο το 90% της δυναμικότητας τους.
Συγκεκριμένα, σ ότι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα για την αύξηση της παραγωγής γιαουρτιού και τις γραμμές παραγωγής παγωτού πρόκειται να ανέλθει σε 47 εκατ. ευρώ εκ των οποίων 21-25 εκατ. ευρώ για την φετινή περίοδο και 22 εκατ. ευρώ για το 2025. Η ολοκλήρωση, όμως, των επενδύσεων και ο υγιής ισολογισμός ( χαμηλός δανεισμός ) θα οδηγήσει και σε υψηλότερες μερισματικές αποδόσεις για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με την διοίκηση. Με τα αποτελέσματα εξαμήνου η Κρι Κρι ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών καθώς τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 26,32 εκατ. ευρώ ( άνοδος 24% ) και οι πωλήσεις σε 130,87 εκατ. ευρώ (άνοδος 15,8%). Η διοίκηση μάλιστα, αναθεώρησε ανοδικά την καθοδήγηση της για τον τζίρο του 2024 σε 245 εκατ. ευρώ από 233 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη πρό φόρων και τόκων θα διαμορφωθούν στα επίπεδα περιθωρίου 16%.
Διψήφια ποσοστά ανάπτυξης για την επόμενη τριετία
Προπομπός της “απόβασης” στις ΗΠΑ είναι η έναρξη πωλήσεων του Greek frozen yogurt που ξεκίνησε ήδη στην αγορά των σούπερ μάρκετ στο Τέξας με έξι κωδικούς.
Αν και ο επικεφαλής της οικονομικής διεύθυνσης ανέφερε ότι είναι νωρίς για να γίνουν εκτιμήσεις, η επίδραση στα μεγέθη της εταιρείας πρόκειται να φανεί την επόμενη χρονιά ενώ εν τω μεταξύ η ελληνική εταιρεία θα προχωρήσει και στις απαραίτητες βελτιώσεις.
Σύμφωνα με πλάνο της Κρι Κρι, ο ρυθμός ανάπτυξης σε πωλήσεις και σε κέρδη προ φόρων αναμένεται να κινηθεί σε διψήφια ποσοστά για την επόμενη τριετία καθώς η αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο (+42%) αποτέλεσε έκπληξη για τα στελέχη της εταιρείας.
Τα προϊόντα της εταιρείας ανήκουν στην κατηγορία premium στις αλυσίδες λιανικής και αυξάνονται συνεχώς τα μερίδια.
Ισχυρή αγορά στην Ευρώπη είναι πλέον και η Ιταλία (+18%) η οποία αποτελεί το 35% των εξαγωγών γιαουρτιού, ενώ η Κρι Κρι πραγματοποίησε την πρώτη είσοδο της στην γαλλική αγορά απ όπου αναμένει πωλήσεις 4 εκατ. ευρώ.
Παφίλας Δημήτρης
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Την ώρα που τρέχει να προλάβει την αυξημένη ζήτηση για εξαγωγές από τις αγορές σε Αγγλία – Ιταλία, η εισηγμένη βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με αμερικανικές αλυσίδες λιανικής (Walmart, Kroger) για την παραγωγή private label (greek frozen yogurt) όπως παραδέχθηκε χθες (16/9) σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές ο οικονομικός διευθυντής της κ. Κ. Σαρμαδάκης.
Το πλεονέκτημα των ανωτέρω προϊόντων είναι η διάρκεια ζωής τους η οποία φθάνει τα δυο χρόνια, διαμορφώνοντας και το κόστος μεταφοράς μέσω πλοίων σε χαμηλά επίπεδα.
Αν και σημείωσε ότι είναι πολύ νωρίς για εκτιμήσεις, εκ των πραγμάτων οι εξαγωγές στις ΗΠΑ αλλάζουν δραστικά την Σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία η οποία ήδη προχώρησε σε νέες προσλήψεις προσωπικού (σύνολο 700 εργαζόμενοι) και αύξηση των μισθών.
Κύριοι οδηγοί της ανάπτυξης της εταιρείας, θα είναι η επέκταση στις ξένες αγορές στο γιαούρτι και “στοίχημα” στις ΗΠΑ το greek frozen yogurt.
Η ικανοποίηση της αυξημένης ζήτησης μέσω των επενδύσεων είναι πλέον επείγον ζήτημα όπως είπε ο CFO, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτών σχετικά με την δυναμικότητα. Μάλιστα, όπως πρόσθεσε ορισμένες γραμμές παραγωγής έχουν φθάσει να λειτουργούν στο το 90% της δυναμικότητας τους.
Συγκεκριμένα, σ ότι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα για την αύξηση της παραγωγής γιαουρτιού και τις γραμμές παραγωγής παγωτού πρόκειται να ανέλθει σε 47 εκατ. ευρώ εκ των οποίων 21-25 εκατ. ευρώ για την φετινή περίοδο και 22 εκατ. ευρώ για το 2025. Η ολοκλήρωση, όμως, των επενδύσεων και ο υγιής ισολογισμός ( χαμηλός δανεισμός ) θα οδηγήσει και σε υψηλότερες μερισματικές αποδόσεις για τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με την διοίκηση. Με τα αποτελέσματα εξαμήνου η Κρι Κρι ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των αναλυτών καθώς τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 26,32 εκατ. ευρώ ( άνοδος 24% ) και οι πωλήσεις σε 130,87 εκατ. ευρώ (άνοδος 15,8%). Η διοίκηση μάλιστα, αναθεώρησε ανοδικά την καθοδήγηση της για τον τζίρο του 2024 σε 245 εκατ. ευρώ από 233 εκατ. ευρώ ενώ τα κέρδη πρό φόρων και τόκων θα διαμορφωθούν στα επίπεδα περιθωρίου 16%.
Διψήφια ποσοστά ανάπτυξης για την επόμενη τριετία
Προπομπός της “απόβασης” στις ΗΠΑ είναι η έναρξη πωλήσεων του Greek frozen yogurt που ξεκίνησε ήδη στην αγορά των σούπερ μάρκετ στο Τέξας με έξι κωδικούς.
Αν και ο επικεφαλής της οικονομικής διεύθυνσης ανέφερε ότι είναι νωρίς για να γίνουν εκτιμήσεις, η επίδραση στα μεγέθη της εταιρείας πρόκειται να φανεί την επόμενη χρονιά ενώ εν τω μεταξύ η ελληνική εταιρεία θα προχωρήσει και στις απαραίτητες βελτιώσεις.
Σύμφωνα με πλάνο της Κρι Κρι, ο ρυθμός ανάπτυξης σε πωλήσεις και σε κέρδη προ φόρων αναμένεται να κινηθεί σε διψήφια ποσοστά για την επόμενη τριετία καθώς η αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο (+42%) αποτέλεσε έκπληξη για τα στελέχη της εταιρείας.
Τα προϊόντα της εταιρείας ανήκουν στην κατηγορία premium στις αλυσίδες λιανικής και αυξάνονται συνεχώς τα μερίδια.
Ισχυρή αγορά στην Ευρώπη είναι πλέον και η Ιταλία (+18%) η οποία αποτελεί το 35% των εξαγωγών γιαουρτιού, ενώ η Κρι Κρι πραγματοποίησε την πρώτη είσοδο της στην γαλλική αγορά απ όπου αναμένει πωλήσεις 4 εκατ. ευρώ.
Παφίλας Δημήτρης
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών