Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το οικογενειακό Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD

tags :
Δοκιμάζουμε το οικογενειακό Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 2WD
Το πετυχημένο S-Cross περισσότερο αναβαθμίστηκε και λιγότερο ανανεώθηκε, στην προσπάθεια του να παραμείνει ένα από τα πιο εμπορικά crossovers της αγοράς.
Μία τριετία μετά από την πρώτη εμφάνιση της τρίτης γενιάς του Suzuki S-Cross, δεν ήταν και πολλά άλλωστε αυτά που χρειαζόταν να αλλάξει ώστε να παραμείνει επίκαιρο.
Βλέπετε, η ιαπωνική εταιρεία μπορεί να προτιμά τα σταθερά βήματα χωρίς ρίσκα στην μακροχρόνια πορεία της, ωστόσο πριν από μία εικοσαετία σχεδόν, η ιδέα του SX4 (ενός μικρού crossover πόλης και όχι μόνο) ήταν αρκετή ώστε να γεννηθεί ή και να εξελιχθεί μία ολόκληρη κατηγορία.
Το μικρό SX4 (Sedici τότε για τη Fiat) στην επόμενη του γενιά έφερε μαζί το όνομα S-Cross για να μείνει στο τέλος (2021) μονάχα το τελευταίο, σβήνοντας κάπως ορισμένες από τις αναμνήσεις των περασμένων δεκαετιών.
Η ουσία πάντως παρέμεινε ως είχε.
Η Suzuki έχει έναν ισχυρό εκπρόσωπο στην κατηγορία των αστικών SUV, μόνο που είναι από τους ελάχιστους (για να μην πούμε η μοναδική) που διατηρεί τις αρχές της επιλογής τετρακίνησης και του προσιτού χαρακτήρα.
SUV Στην περίπτωση της δοκιμής μας βέβαια, έχουμε να κάνουμε με το δικίνητο S-Cross, αξίζει ωστόσο να αναφέρουμε και την περίπτωση της AllGrip έκδοσης, γεγονός που στον ανταγωνισμό κοντεύει να εξαφανιστεί.
Όπως ήταν φυσικό λοιπόν, μετά από τρία και πλέον χρόνια, το ιαπωνικό μοντέλο όφειλε να πάρει ένα boost, ώστε να μη βρεθεί πίσω σε σχέση με τα πιο φρέσκα SUV.
Αυτό δεν είχε να κάνει τόσο με την εξωτερική εμφάνιση ή τους κινητήρες, αλλά με την αναβάθμιση του βασικού εξοπλισμού.
Οι κανονισμοί σχετικά με την ασφάλεια έχουν αυστηροποιηθεί επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Έτσι, το S-Cross διαθέτει πλέον από τη βασική κιόλας έκδοση, συστήματα όπως το Lane Keep Assist, το Intelligent Speed Assist ή το Driver Monitoring System, ένα σύστημα που αναγνωρίζει την κόπωση του οδηγού μέσω μίας διακριτικής κάμερας πάνω από την οθόνη multimedia στο ταμπλό SUV.
Με αυτό τον τρόπο δεν λείπει τίποτα από πλευράς σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας από το βασικό κιόλας εξοπλισμό, με τη συνέχεια στο περιβάλλον του δημοφιλούς Suzuki να είναι αρκετά πιο γνώριμη.
Η εξωτερική εμφάνιση πάνω κάτω γνωστή, με την απλότητα να κυριαρχεί και τις γραμμές να είναι όσο διακριτικές τις θέλει ένας αγοραστής που είναι fan της ουσίας και όχι των εφέ.
Εννοείται πως δε λείπουν τα στοιχεία που το κάνουν μοντέρνο, όπως τα φωτιστικά σώματα LED ή οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες στη μάσκα, ενώ τα μαρσπιέ και οι ράγες είναι εκεί για να τονίσουν τον SUV χαρακτήρα του S-Cross.
Αντίστοιχη ουσία και απλότητα και στο εσωτερικό του ιαπωνικού crossover των 4,305 μέτρων, με μπόλικους φυσικούς διακόπτες, εύκολο στη χρήση infotainment 9 ιντσών (έξυπνο Suzuki Connect) και γενικά μία εργονομία και φιλικότητα στη χρήση που θαυμάζουμε όλοι εμείς που θέλουμε να τα βρίσκουμε όλα μέσα σε ένα λεπτό (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης

Chania