
Η «τσαπατσουλιά» των servicers δεν έχει προηγούμενο ενώ όσοι δανειολήπτες την συναντήσουν για να βγάλουν άκρη, θα ξοδέψουν χρόνο και χρήμα ενώ θα φορτωθούν με αγωνίες και άγχη για να μην τους βγάλουν το σπίτι στον πλειστηριασμό από λάθη του διαχειριστή του δανείου
Άγνωστος αριθμός δανειοληπτών δεν είναι σε θέση να εξακριβώσει το χρέος του όπως και τους ρυθμούς που αυξάνονται, ενώ σε πολλές περιπτώσεις η ύπαρξη των συμβάσεων είναι πολυτέλεια καθώς μεταβιβάζονται μόνο τραπεζικοί λογαριασμοί που ισοδυναμούν με συμβάσεις!
Η «τσαπατσουλιά» των servicers δεν έχει προηγούμενο ενώ όσοι δανειολήπτες την συναντήσουν για να βγάλουν άκρη, θα ξοδέψουν χρόνο και χρήμα ενώ θα φορτωθούν με αγωνίες και άγχη για να μην τους βγάλουν το σπίτι στον πλειστηριασμό από λάθη του διαχειριστή του δανείου.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση δανειολήπτη ο οποίος έχασε το ύπνο του και γύρισε γη και ουρανό για να βρει πως λείπουν 49 ευρώ από την μηνιαία δόση που καταβάλει για την εξόφληση δανείου.
Η Cepal που φημίζεται ως servicers με τα λιγότερα προβλήματα έναντι των δανειοληπτών έχασε τον έλεγχο για 49 ευρώ.
Η αρχική μηνιαία δόση ήταν στα 178,07 ευρώ τα οποία έγιναν 106 ευρώ διότι η Cepal από τα 178,07 ευρώ πήρε ένα ποσό που αναλογούσε σε κάποια έξοδα τα οποία δεν έμαθε ο δανειολήπτης.
Η εισπρακτική εταιρεία έπιασε δουλειά με εντολή της Cepal
Η Cepal διαπιστώνοντας ότι το ποσό δεν φτάνει να καλύψει τη ρύθμιση κινητοποίησε άμεσα εισπρακτική εταιρεία για να λάβει πόσο έτσι ώστε να συμπληρωθεί η μηνιαία δόση των 178,07 ευρώ.
Ο δανειολήπτης προσκόμισε το τραπεζικό έγγραφο για την κατάθεση της μηνιαίας δόσης αλλά δεν ήταν εφικτό να του δοθεί μια άμεση απάντηση
Ο δανειολήπτης για να βρει μία γραμμή επικοινωνίας με την Cepal ζήτησε την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Η Ανεξάρτητη Αρχή στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της (παρ. 4 αρ. 4 ν. 3297/2004 ΦΕΚ 259 Α ́), απαίτησε από την Cepal εντός 10 ημερών από τη λήψη της παρούσας, καθώς επίσης και για την αποστολή οποιουδήποτε εγγράφου που αφορά στη συγκεκριμένη υπόθεση και ότι είναι χρήσιμο για τη διερεύνηση των καταγγελλομένων.
Ο δανειολήπτης απευθύνθηκε και στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή.
Πρόκειται για μη κερδοσκοπική εταιρεία η οποία απαρτίζεται από την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών, από το Σύνδεσμο Μελών του Χρηματιστηρίου Αθηνών (ΣΜΕΧΑ) και της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών.
Ο εκπρόσωπος του Ελληνικού Χρηματοοικονομικού Μεσολαβητή που υπέδειξε με την ένδειξη Αυστηρώς Εμπιστευτικό ότι η γραπτή επικοινωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές δεν θα κοινοποιηθεί και δεν πρέπει να απευθυνθεί σε κάποιο άλλον φορέα για το πρόβλημα του.
Τα αρχικά 49 ευρώ έγιναν 50 ευρώ και πιθανόν να τα ξεπέρασαν καθώς οι servicers αυξάνουν την εσωτερική αξία του χαρτοφυλακίου με την κακή επικοινωνία με τους δανειολήπτες, διότι τρέχουν οι τόκοι υπερημερίας.
Ακολουθούν τα έγγραφα που πιστοποιούν ότι το μαρτύριο του δανειολήπτη για 49 και 59 ευρώ.
διαβίβαση_αναφοράς_κ._Καραγιάννης.pdf
CEPAL.pdf

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών