Πρόκειται για νέα κονδύλια, επιπρόσθετα εκείνων του ΕΣΠΑ, που θα επιτρέψουν την υλοποίηση νέων έργων σε κρίσιμους τομείς για την οικονομία
Επιπλέον κοινοτικούς πόρους 86 εκατ. ευρώ, για επτά έργα υποδομής, εξασφάλισε η Ελλάδα έπειτα από την επιτυχή ανταπόκριση του υπουργείου Οικονομίας στην ανταγωνιστική πρόσκληση του ευρωπαϊκού χρηματοδοτικού μηχανισμού «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility - CEF).
Τα τελευταία δύο χρόνια, στο πλαίσιο του CEF, η ελληνική κυβέρνηση έχει διασφαλίσει τη χρηματοδότηση 31 έργων, συνολικού προϋπολογισμού 890 εκατ. ευρώ.
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στα παραπάνω προστίθενται επιπλέον επτά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 86 εκατ. ευρώ, από τα οποία, περισσότερα από 58 εκατ. ευρώ είναι κοινοτική χρηματοδότηση.
Πρόκειται για νέα κονδύλια, επιπρόσθετα εκείνων του ΕΣΠΑ, που θα επιτρέψουν την υλοποίηση νέων έργων σε κρίσιμους τομείς για την οικονομία.
Σε δήλωση του, ο αναπληρωτής υπουργός, Αλέξης Χαρίτσης, τόνισε: «Καταφέραμε, συνολικά ως χώρα, υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό τού υπουργείου Οικονομίας, και με την άριστη συνεργασία των αρμόδιων φορέων που ετοίμασαν με επιμέλεια τις ελληνικές προτάσεις, όχι μόνο να ανταγωνιστούμε με επιτυχία τα υπόλοιπα κράτη-μέλη, αλλά κυρίως να φέρουμε πρόσθετους πόρους στην ελληνική οικονομία, εντάσσοντας έργα που ολοκληρώνουν σημαντικές υποδομές στους τομείς του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου, των θαλάσσιων μεταφορών, των συστημάτων ελέγχου της κυκλοφορίας και της ενέργειας.
Έργα, όπως η κατασκευή υπόγειας τετραπλής σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή των Σεπολίων και η αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Πολύκαστρο-Ειδομένη, τα οποία αποσυμφορίζουν την κυκλοφορία και καθιστούν τις μεταφορές πιο γρήγορες και ασφαλείς».
Τα τελευταία δύο χρόνια, στο πλαίσιο του CEF, η ελληνική κυβέρνηση έχει διασφαλίσει τη χρηματοδότηση 31 έργων, συνολικού προϋπολογισμού 890 εκατ. ευρώ.
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στα παραπάνω προστίθενται επιπλέον επτά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 86 εκατ. ευρώ, από τα οποία, περισσότερα από 58 εκατ. ευρώ είναι κοινοτική χρηματοδότηση.
Πρόκειται για νέα κονδύλια, επιπρόσθετα εκείνων του ΕΣΠΑ, που θα επιτρέψουν την υλοποίηση νέων έργων σε κρίσιμους τομείς για την οικονομία.
Σε δήλωση του, ο αναπληρωτής υπουργός, Αλέξης Χαρίτσης, τόνισε: «Καταφέραμε, συνολικά ως χώρα, υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό τού υπουργείου Οικονομίας, και με την άριστη συνεργασία των αρμόδιων φορέων που ετοίμασαν με επιμέλεια τις ελληνικές προτάσεις, όχι μόνο να ανταγωνιστούμε με επιτυχία τα υπόλοιπα κράτη-μέλη, αλλά κυρίως να φέρουμε πρόσθετους πόρους στην ελληνική οικονομία, εντάσσοντας έργα που ολοκληρώνουν σημαντικές υποδομές στους τομείς του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου, των θαλάσσιων μεταφορών, των συστημάτων ελέγχου της κυκλοφορίας και της ενέργειας.
Έργα, όπως η κατασκευή υπόγειας τετραπλής σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή των Σεπολίων και η αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Πολύκαστρο-Ειδομένη, τα οποία αποσυμφορίζουν την κυκλοφορία και καθιστούν τις μεταφορές πιο γρήγορες και ασφαλείς».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών