Επίσκεψη στην Ηλεία πραγματοποιεί ο ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Παππάς όπου θα έχει επαφές με τους φορείς της περιοχής
Στο πλαίσιο της επίσκεψης στην Ηλεία που πραγματοποιεί, σήμερα και αύριο (23-24/10), ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Νότιου Τομέα Β' Αθηνών, Νίκος Παππάς. πραγματοποιεί συναντήσεις με δημάρχους και εκπροσώπους φορέων, με κύριο θέμα συζήτησης το «πάγωμα» των έργων του Πατρών-Πύργου από τη Ν.Δ.
Σε σύσκεψη που είχε στη Βάρδα με τον δήμαρχο Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννη Λέντζα, τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Ανδρέα Τσίρο και εκπροσώπους φορέων, ο Νίκος Παππάς ανεφερε:
«Στον Πατρών-Πύργου είχαμε χρηματοδότηση, συμβάσεις και έργα που υλοποιούνταν.
Η απόφαση της Ν.Δ. να “παγώσει” το έργο είναι ακατανόητη και θα στοιχίσει, δυστυχώς, σε ανθρώπινες ζωές και στην τοπική οικονομία».
Συμπληρώνοντας πως «πάρα τα όσα λέει ο κ. Καραμανλής, η Κομισιόν έχει απαντήσει ότι οι ελληνικές αρχές έχουν καταθέσει ως τώρα μόνο κάποιες αρχικές πληροφορίες. Κανέναν πλήρη φάκελο, δηλαδή.
Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ξαναδεί ότι το πισωγύρισμα δεν βοηθά. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια επιλογή επανεκκίνησης του έργου στη βάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης που προχωρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ».
Εγκληματική εγκατάλειψη
Αμέσως μετά, ο Νίκος Παππάς, ο οποίος συνοδεύεται από τον βουλευτή Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτή τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του κόμματος, Διονύση Καλαματιανό, επισκέφτηκε ένα από τα εργοτάξια του -μέχρι πριν από λίγους μήνες- υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου (στον κόμβο Γερακίου Αμαλιάδας).
Εκεί διαπίστωσε την πλήρη απουσία έργου και «την εγκληματική εγκατάλειψη που θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στην τοπική κοινωνία και οικονομία», όπως ανέφερε.
Σχολιάζοντας το «πάγωμα» όλων των μεγάλων έργων υποδομής σε πολλές περιοχές της χώρας, κατά τους τελευταίους 15 μήνες, μίλησε για μια ανεξήγητη και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος πολιτική εκ μέρους της Ν.Δ., προσθέτοντας:
«Ο κλάδος των υποδομών και των κατασκευών θα μπορούσε να αποτελέσει διέξοδο για την εθνική οικονομία. Και δαπάνες θα γίνουν και θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν και έσοδα για το δημόσιο θα προκύψουν και -σε λίγα χρόνια- η Ελλάδα θα έχει ένα βελτιωμένο απόθεμα υποδομών με ολοκληρωμένα τα σιδηροδρομικά, οδικά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα».
Σχέδιο Πισσαρίδη
Επόμενη σύσκεψη έγινε στο Επιμελητήριο Ηλείας, στον Πύργο, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο Κ. Νικολούτσο και μέλη του Επιμελητηρίου, εκπροσώπους φορέων και της δημοτικής αρχής της πόλης.
Τόνισε ότι «η Ν.Δ. εφαρμόζει με συνέπεια το νεοφιλελεύθερης κοπής σχέδιο Πισσαρίδη.
Τόσο με τον αποκλεισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τα χρηματοδοτικά εργαλεία στήριξης απέναντι στις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού όσο και με τον νέο πτωχευτικό, ο οποίος δίνει στον πιστωτή το “πιστόλι”, παύει την προστασία της α' κατοικίας, ανοίγει τον δρόμο της εκκαθάρισης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των σωρηδόν απολύσεων.
Για αυτό και πρέπει να αποσυρθεί.
Οι επιχειρήσεις δεν είναι “ζόμπι”, όπως τις χαρακτηρίζουν τα κυβερνητικά στελέχη. Πρέπει να στηριχθούν άμεσα και γενναία», κατάληξε.
www.bankingnews.gr
Σε σύσκεψη που είχε στη Βάρδα με τον δήμαρχο Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Γιάννη Λέντζα, τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης, Ανδρέα Τσίρο και εκπροσώπους φορέων, ο Νίκος Παππάς ανεφερε:
«Στον Πατρών-Πύργου είχαμε χρηματοδότηση, συμβάσεις και έργα που υλοποιούνταν.
Η απόφαση της Ν.Δ. να “παγώσει” το έργο είναι ακατανόητη και θα στοιχίσει, δυστυχώς, σε ανθρώπινες ζωές και στην τοπική οικονομία».
Συμπληρώνοντας πως «πάρα τα όσα λέει ο κ. Καραμανλής, η Κομισιόν έχει απαντήσει ότι οι ελληνικές αρχές έχουν καταθέσει ως τώρα μόνο κάποιες αρχικές πληροφορίες. Κανέναν πλήρη φάκελο, δηλαδή.
Ο κ. Καραμανλής πρέπει να ξαναδεί ότι το πισωγύρισμα δεν βοηθά. Εμείς είμαστε εδώ για να στηρίξουμε μια επιλογή επανεκκίνησης του έργου στη βάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης που προχωρούσε ο ΣΥΡΙΖΑ».
Εγκληματική εγκατάλειψη
Αμέσως μετά, ο Νίκος Παππάς, ο οποίος συνοδεύεται από τον βουλευτή Ηλείας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και αναπληρωτή τομεάρχη Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο. του κόμματος, Διονύση Καλαματιανό, επισκέφτηκε ένα από τα εργοτάξια του -μέχρι πριν από λίγους μήνες- υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου (στον κόμβο Γερακίου Αμαλιάδας).
Εκεί διαπίστωσε την πλήρη απουσία έργου και «την εγκληματική εγκατάλειψη που θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στην τοπική κοινωνία και οικονομία», όπως ανέφερε.
Σχολιάζοντας το «πάγωμα» όλων των μεγάλων έργων υποδομής σε πολλές περιοχές της χώρας, κατά τους τελευταίους 15 μήνες, μίλησε για μια ανεξήγητη και εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος πολιτική εκ μέρους της Ν.Δ., προσθέτοντας:
«Ο κλάδος των υποδομών και των κατασκευών θα μπορούσε να αποτελέσει διέξοδο για την εθνική οικονομία. Και δαπάνες θα γίνουν και θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν και έσοδα για το δημόσιο θα προκύψουν και -σε λίγα χρόνια- η Ελλάδα θα έχει ένα βελτιωμένο απόθεμα υποδομών με ολοκληρωμένα τα σιδηροδρομικά, οδικά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα».
Σχέδιο Πισσαρίδη
Επόμενη σύσκεψη έγινε στο Επιμελητήριο Ηλείας, στον Πύργο, όπου συναντήθηκε με τον πρόεδρο Κ. Νικολούτσο και μέλη του Επιμελητηρίου, εκπροσώπους φορέων και της δημοτικής αρχής της πόλης.
Τόνισε ότι «η Ν.Δ. εφαρμόζει με συνέπεια το νεοφιλελεύθερης κοπής σχέδιο Πισσαρίδη.
Τόσο με τον αποκλεισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τα χρηματοδοτικά εργαλεία στήριξης απέναντι στις οικονομικές επιπτώσεις του κορωνοϊού όσο και με τον νέο πτωχευτικό, ο οποίος δίνει στον πιστωτή το “πιστόλι”, παύει την προστασία της α' κατοικίας, ανοίγει τον δρόμο της εκκαθάρισης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των σωρηδόν απολύσεων.
Για αυτό και πρέπει να αποσυρθεί.
Οι επιχειρήσεις δεν είναι “ζόμπι”, όπως τις χαρακτηρίζουν τα κυβερνητικά στελέχη. Πρέπει να στηριχθούν άμεσα και γενναία», κατάληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών