Η Tesla Sweden αντέδρασε αρνητικά στα συμπεράσματα της δημοσίευσης, ισχυριζόμενη ότι ήταν ασυνεπή τόσο με τα δικά της εσωτερικά δεδομένα όσο και με τις αξιολογήσεις ασφαλείας
Η σουηδική έκδοση αυτοκινήτου Teknikens Värld ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι το νέο sedan Model 3 Long Range έχει «ελαττωματικά» φρένα.
Η Tesla Sweden απάντησε επίσημα σε αυτή την κριτική.
Όταν η έκδοση δοκίμασε την ανανεωμένη απόσταση φρεναρίσματος του πλήρως ηλεκτρικού sedan και ανακάλυψε ότι ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη και συγκρίσιμη με άλλα μοντέλα, ξεκίνησε η διαμάχη.
Το Model 3 Long Range χρειάστηκε να φρενάρει 133,2 πόδια (40,6 μέτρα) για να σταματήσει εντελώς, σύμφωνα με την Teknikens Värld.
Σύμφωνα με το περιοδικό, όταν διεξήγαγε ξανά τη δοκιμή με ένα διαφορετικό Model 3, παρατήρησε μόνο μια μικρή βελτίωση περίπου 1,5 μέτρων.
Για πληροφορίες, το περιοδικό επικαλέστηκε δεδομένα από την Edmunds στις Ηνωμένες Πολιτείες για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό του ότι μια εύλογη απόσταση φρεναρίσματος θα πρέπει να είναι πιο κοντά στα 124 πόδια (38 μέτρα).

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Volkswagen ID.7 Tourer, το οποίο διαθέτει πίσω ταμπούρα, μπόρεσε να σταματήσει 16 πόδια (5 μέτρα) πιο σύντομα από το Model 3 υπό συγκρίσιμες συνθήκες.
Η Tesla Sweden αντέδρασε αρνητικά στα συμπεράσματα της δημοσίευσης, ισχυριζόμενη ότι ήταν ασυνεπή τόσο με τα δικά της εσωτερικά δεδομένα όσο και με τις αξιολογήσεις ασφαλείας του νέου Model 3.
Η Tesla σημείωσε ότι οι δοκιμές του 2021 που διεξήγαγε η Teknikens Värld έδειξαν αισθητά μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος, 36,5 μέτρα για το Model 3 RWD και 36,7 μέτρα για την έκδοση Long Range AWD.
Για να διαπιστωθεί εάν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα δύο αυτοκίνητα που δοκίμασε το περιοδικό, η εταιρεία ξεκίνησε τώρα έρευνα.
Με συνολική βαθμολογία 90% σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρότυπα δοκιμών μέχρι σήμερα, το Model 3 κέρδισε πρόσφατα πλήρη βαθμολογία 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο φορέα ασφάλειας συγκρούσεων Euro NCAP, αποδεικνύοντας την αφοσίωση της Tesla στην ασφάλεια.
Η Teknikens Värld είναι ανένδοτη στην άποψη ότι το ανανεωμένο Model 3 πρέπει να θεωρείται όχημα νέας γενιάς, διαφορετικό από τις προηγούμενες δοκιμές και αξιολογήσεις, παρά την αντίκρουση της Tesla.
Το περιοδικό υποστήριξε ότι τα φρένα του νέου Model 3 δεν είναι στο ύψος των περιστάσεων, υποστηρίζοντας ότι τα αποτελέσματα ασφάλειας πρόσκρουσης του Euro NCAP δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τις δοκιμές απόδοσης φρένων.
www.bankingnews.gr
Η Tesla Sweden απάντησε επίσημα σε αυτή την κριτική.
Όταν η έκδοση δοκίμασε την ανανεωμένη απόσταση φρεναρίσματος του πλήρως ηλεκτρικού sedan και ανακάλυψε ότι ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη και συγκρίσιμη με άλλα μοντέλα, ξεκίνησε η διαμάχη.
Το Model 3 Long Range χρειάστηκε να φρενάρει 133,2 πόδια (40,6 μέτρα) για να σταματήσει εντελώς, σύμφωνα με την Teknikens Värld.
Σύμφωνα με το περιοδικό, όταν διεξήγαγε ξανά τη δοκιμή με ένα διαφορετικό Model 3, παρατήρησε μόνο μια μικρή βελτίωση περίπου 1,5 μέτρων.
Για πληροφορίες, το περιοδικό επικαλέστηκε δεδομένα από την Edmunds στις Ηνωμένες Πολιτείες για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό του ότι μια εύλογη απόσταση φρεναρίσματος θα πρέπει να είναι πιο κοντά στα 124 πόδια (38 μέτρα).

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, το Volkswagen ID.7 Tourer, το οποίο διαθέτει πίσω ταμπούρα, μπόρεσε να σταματήσει 16 πόδια (5 μέτρα) πιο σύντομα από το Model 3 υπό συγκρίσιμες συνθήκες.
Η Tesla Sweden αντέδρασε αρνητικά στα συμπεράσματα της δημοσίευσης, ισχυριζόμενη ότι ήταν ασυνεπή τόσο με τα δικά της εσωτερικά δεδομένα όσο και με τις αξιολογήσεις ασφαλείας του νέου Model 3.
Η Tesla σημείωσε ότι οι δοκιμές του 2021 που διεξήγαγε η Teknikens Värld έδειξαν αισθητά μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος, 36,5 μέτρα για το Model 3 RWD και 36,7 μέτρα για την έκδοση Long Range AWD.
Για να διαπιστωθεί εάν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα δύο αυτοκίνητα που δοκίμασε το περιοδικό, η εταιρεία ξεκίνησε τώρα έρευνα.
Με συνολική βαθμολογία 90% σύμφωνα με τα πιο αυστηρά πρότυπα δοκιμών μέχρι σήμερα, το Model 3 κέρδισε πρόσφατα πλήρη βαθμολογία 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο φορέα ασφάλειας συγκρούσεων Euro NCAP, αποδεικνύοντας την αφοσίωση της Tesla στην ασφάλεια.
Η Teknikens Värld είναι ανένδοτη στην άποψη ότι το ανανεωμένο Model 3 πρέπει να θεωρείται όχημα νέας γενιάς, διαφορετικό από τις προηγούμενες δοκιμές και αξιολογήσεις, παρά την αντίκρουση της Tesla.
Το περιοδικό υποστήριξε ότι τα φρένα του νέου Model 3 δεν είναι στο ύψος των περιστάσεων, υποστηρίζοντας ότι τα αποτελέσματα ασφάλειας πρόσκρουσης του Euro NCAP δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με τις δοκιμές απόδοσης φρένων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών