Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Δημήτρης Φραγκάκης ΓΓ ΕΟΤ στο ΒΝ: Έχουμε υπογράψει συμφωνίες συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators

Δημήτρης Φραγκάκης ΓΓ ΕΟΤ στο ΒΝ: Έχουμε υπογράψει συμφωνίες συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators

All you want is Greece: Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ μιλά για τη μεγάλη καμπάνια και προαναγγέλλει νέες πρωτοβουλίες που θα παρουσιαστούν τις επόμενες εβδομάδες

Σχετικά Άρθρα
Ήταν επί σειρά ετών ένας από τους πιο στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ενώ έχει ασχοληθεί επαγγελματικά με τον τουρισμό στα Χανιά για πολλά χρόνια.
Φέτος, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης ανέλαβε να «τρέξει» ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής και συνδιαφήμισης που έχουν υλοποιηθεί, τόσο σε Ευρώπη όσο και σε Αμερική, συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατομμυρίων. «Η καμπάνια μας για το 2021 είναι σε ποσοστό πάνω από 80% ψηφιακή και προσαρμοσμένη στα σύγχρονα δεδομένα» τονίζει στο bankingnews.gr και δηλώνει:
«Θέλω οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις μας να είναι σε σύμπνοια με τη διεθνή και την εγχώρια αγορά».
O κ. Φραγκάκης αναφέρεται στη στρατηγική του ΕΟΤ στο άμεσο μέλλον, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και στην αξιοποίηση συνεργασιών με τον ιδιωτικό τομέα, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού και την αυτοδιοίκηση.

Συνέντευξη στη Νένα Ουζουνίδου

Tα βλέμματα όλων είναι στραμμένα στον τουρισμό, ο οποίος έχει υποστεί τεράστιο πλήγμα και βρίσκεται αντιμέτωπος με τη μεγαλύτερή του πρόκληση, για δεύτερη συνεχή χρονιά. Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για το μεγάλο “στοίχημα” του 2021; Θα είναι ο τουρισμός πρωταγωνιστής;

Τους τελευταίους 14 μήνες στην Κυβέρνηση και ειδικά στο Υπουργείο Τουρισμού δίνουμε μια μεγάλη μάχη για να κρατηθεί όρθιος ένας από τους ισχυρότερους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας μας, που δεν είναι άλλος από τον τουρισμό.
Το 2020 με πολλή δουλειά και καλό συντονισμό καταφέραμε να ανοίξουμε με ασφάλεια την τουριστική σεζόν, να διασώσουμε ένα 20% των εσόδων σε σχέση με το 2019, να στηρίξουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους στον κλάδο με συγκεκριμένα μέτρα και, το κυριότερο, να κρατήσουμε ψηλά την καλή φήμη της χώρας μας στο εξωτερικό. Κι αν το 2020 ήταν έτος επιβίωσης, το 2021 πιστεύω ότι θα είναι χρονιά ανάκαμψης της οικονομίας μας με τον τουρισμό να είναι βαρόμετρο αυτής της πορείας.
Η Κυβέρνηση υλοποιεί ένα αξιόπιστο και συνεκτικό σχέδιο έγκαιρου και ασφαλούς ανοίγματος του τουρισμού μας. Φέτος έχουμε περισσότερα όπλα στην διάθεσή μας σε σχέση με πέρυσι: τα εμβόλια, τα τεστ, τα υγειονομικά πρωτόκολλα αλλά και το Πράσινο Ψηφιακό Πιστοποιητικό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο ήταν πρωτοβουλία του Έλληνα πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.
Αυτοί οι παράγοντες μαζί με την εξαιρετικά αυξημένη ζήτηση που υπάρχει για την Ελλάδα φέτος και την αξιοπιστία της χώρας, μας οδηγούν στην εκτίμηση ότι η φετινή σεζόν θα είναι πολύ καλύτερη από την περσινή.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ έκανε πρεμιέρα θα λέγαμε κυριολεκτικά επάνω σε κινούμενη άμμο, αφού οι συνθήκες σε καιρό πανδημίας αλλάζουν μέρα με την ημέρα. Ποιος είναι ο στόχος σας και ποιες οι δυσκολίες στην εποχή του last minute;

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού εντός του 2020 έδωσε κι αυτός τη μάχη του. Μία μάχη διατήρησης αλλά και ενίσχυσης της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό.
Καταφέραμε εν μέσω πρωτοφανών συνθηκών υγειονομικής κρίσης να υλοποιήσουμε 4 διαφορετικές καμπάνιες προβολής ήδη από τον Μάιο του 2020 έως και πρόσφατα τον Φεβρουάριο του 2021, συνολικού προϋπολογισμού 16,6 εκατομμυρίων ευρώ.
Την ώρα που άλλοι στέκονταν ακίνητοι μπροστά στη διεθνή αβεβαιότητα στον τουριστικό κλάδο, εμείς επιδείξαμε μία αξιοσημείωτη κινητικότητα. Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια.
Μια καμπάνια διάρκειας 6 μηνών, σε Ευρώπη και Αμερική, συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατομμυρίων.
Με ευελιξία και προσαρμοστικότητα, στενή παρακολούθηση των εξελίξεων μέσω των 14 γραφείων μας στο εξωτερικό, σύγχρονα εργαλεία και με μία πολύ δυναμική καμπάνια με κεντρικό σύνθημα All you want is Greece θα δώσουμε την μάχη μας σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική χρονιά για τον τουρισμό. Φυσικά δεν έχουμε αυταπάτες καθώς γνωρίζουμε καλά τις ειδικές συνθήκες και τις δυσκολίες που έχουμε μπροστά μας και φέτος.
Πατάμε όμως πάνω σε ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο και μια στρατηγική καθώς και στην καλή συνεργασία που έχουμε με όλους τους εγχώριους παράγοντες του τουρισμού, προκειμένου να καταφέρουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Με το επίσημο άνοιγμα του τουρισμού ενεργοποιήθηκαν δεκάδες συμφωνίες συνδιαφήμισης με tour operators και αεροπορικές εταιρείες. Ποια είναι τα μηνύματα που εκπέμπουμε στις διεθνείς αγορές, ώστε να μετατρέψουμε την υψηλή ζήτηση σε αφίξεις, άρα και σε έσοδα;

Στέκομαι ιδιαίτερα στις συμφωνίες συνδιαφήμισης που έχει συνάψει ο ΕΟΤ με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators, συνολικού προϋπολογισμού 10,6 εκατομμυρίων ευρώ.
Είναι μια δουλειά πολύμηνη και εξαιρετικά στοχευμένη που πιστεύω ότι θα συμβάλλει σημαντικά στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας. Παράλληλα υλοποιούμε καμπάνια προβολής σε δεκάδες digital media του εξωτερικού αλλά και programmatic και social media καμπάνιες συνολικού προϋπολογισμού 12,3 εκατομμυρίων.
Πέραν αυτών έχουμε αναλάβει και άλλες πρωτοβουλίες που θα παρουσιαστούν τις επόμενες εβδομάδες, πολύ καινοτόμες και εξαιρετικά μελετημένες. Δράσεις έξυπνες που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών άμεσης και έμμεσης προβολής της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού:
Από μηχανοκίνητο αθλητισμό, ελληνική μουσική μέχρι κινούμενα σχέδια.
Σε μία πολύ ανταγωνιστική χρονιά είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε και πάλι στην μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας.
Ο Υπουργός Τουρισμού ο κ. Θεοχάρης με ένα μπαράζ επισκέψεων σε Ευρώπη και ΗΠΑ δίνει το στίγμα της σοβαρής προετοιμασίας της χώρας μας.
Υπάρχει υψηλή ζήτηση για την Ελλάδα από το εξωτερικό φέτος και γι΄ αυτό ακριβώς αξιοποιούμε όσα όπλα έχουμε στην διάθεσή μας μέσω της διαφημιστικής μας εκστρατείας, για να συμβάλλουμε και εμείς από την πλευρά μας ώστε αυτή η ζήτηση να μετατραπεί σε κρατήσεις και τελικά αφίξεις στη χώρα μας. Γιατί το κεντρικό ζητούμενο αυτό είναι φέτος.

2_28.jpg
Σε μια καλοκαιρινή σεζόν όλοι οι μήνες είναι πολύτιμοι, αλλά εξαιτίας της πανδημίας πολλά θα κριθούν στο νήμα. Πιστεύετε ότι θα υπάρξει επιμήκυνση της περιόδου και πόσο επηρεάζουν οι εμβολιασμοί το ρυθμό του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα;

Προφανώς όσο αυξάνεται το ποσοστό των εμβολιασμών τόσο θα εμπεδώνεται το αίσθημα της ασφάλειας στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό της χώρας μας.
Κι αυτός είναι ένας κρίσιμος παράγοντας που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό τον ρυθμό του τουριστικού ρεύματος φέτος.
Την ίδια σημασία έχει όμως και η ατομική και συλλογική ευθύνη που θα επιδείξουμε, καθώς η πανδημία δεν έχει τελειώσει άρα χρειάζεται η τήρηση των μέτρων και των υγειονομικών πρωτοκόλλων παντού στη χώρα και ειδικά σε σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς που αποτελούν βαρόμετρο της σεζόν.
Το ασφαλές άνοιγμα παραμένει ο πρωταρχικός στόχος μας.
Όσον αφορά την επιμήκυνση, εφόσον όλα πάνε καλά σε υγειονομικό επίπεδο, μπορούμε να προσδοκούμε μία σημαντική επέκταση της σεζόν τουλάχιστον σε σχέση με το 2020.

Μια από τις κεντρικές προτεραιότητές σας στον ΕΟΤ είναι η αξιοποίηση όλων των ψηφιακών εργαλείων προβολής στην υπηρεσία του ελληνικού τουρισμού. Με ποιες κινήσεις θα γίνει αυτό, πού θα δοθεί βαρύτητα και πώς θα ανταποκριθείτε στις νέες τάσεις;

Μια από τις κεντρικές προτεραιότητές μας στον ΕΟΤ είναι η ενίσχυση των ψηφιακών εργαλείων προβολής του ελληνικού Τουρισμού.
Από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μου έβαλα σαν στόχο να βελτιωθούμε σε αυτόν τον τομέα.
Σήμερα πλέον, μετά από μία σχεδόν 10ετία, έχουμε ένα νέο visitgreece.gr το οποίο ήδη βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία.
Χρειαζόμασταν ένα portal αντάξιο της θέσης της χώρας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη και το κάναμε πράξη.
Παράλληλα, ήδη λειτουργεί το Visit Greece app, μία καινοτόμα εφαρμογή για κινητά η οποία απέσπασε τρία βραβεία.
Ήταν άλλωστε και μία ανάγκη του ελληνικού Τουρισμού διαχρονική, καθώς δεν υπήρχε πριν κάποιο κεντρικό application που να συμπληρώνει τα άλλα ψηφιακά μέσα που έχουμε στην διάθεσή μας.
Επίσης, κατά την διάρκεια του περασμένου καλοκαιριού λειτουργήσαμε την ψηφιακή πλατφόρμα Greece Health First, η οποία προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και υγειονομικού περιεχομένου, τώρα πλέον και σε έξι γλώσσες, στους ταξιδιώτες που έρχονται στη χώρα μας.
Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στα ψηφιακά εργαλεία και αξιοποιούμε όλες τις διαθέσιμες digital πλατφόρμες.
Η καμπάνια μας για το 2021 είναι σε ποσοστό πάνω από 80% ψηφιακή και προσαρμοσμένη στα σύγχρονα δεδομένα.
Αντίστοιχα, θα τρέξουμε καμπάνιες και στα social media, κάτι που κάναμε εξίσου επιτυχημένα και πέρυσι, με την καμπάνια μας στο twitter, για παράδειγμα, να αποσπά άλλο ένα σημαντικό βραβείο.
Προσθέτω εδώ την δυνατότητα που έχουμε πλέον να συλλέγουμε και να αναλύουμε δεδομένα και τάσεις κοινού, τα οποία θα τα αξιοποιούμε για ακόμα πιο στοχευμένες καμπάνιες.
Δεν αντιλαμβανόμαστε απλά τις νέες τάσεις, αλλά κάνουμε και συγκεκριμένες κινήσεις για να ανταποκριθούμε σε αυτές, επενδύοντας στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες.
Δεν αφήνουμε τίποτα στη τύχη, ειδικά τώρα που η ψηφιακή φαρέτρα μας πρέπει να είναι γεμάτη.

3_21.jpg
Κλείνοντας θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιος είναι ο ευρύτερος στόχος σας όσον αφορά τον ΕΟΤ; Προς τα πού πιστεύετε πως πρέπει να κατευθυνθεί στρατηγικά το επόμενο διάστημα;

Κεντρικός στρατηγικός μας στόχος είναι να συγκλίνουμε όσο γίνεται περισσότερο με την αγορά και να έχουμε αναφορές μέσα στην ίδια την κοινωνία.
Θέλω οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις μας να είναι σε σύμπνοια με τη διεθνή και την εγχώρια αγορά.
Σκοπός είναι να συνεισφέρει ο Οργανισμός, στο βαθμό που του αναλογεί στην ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό και τη διατήρηση της φήμης της συνολικά. Και φυσικά να φέρνει μετρήσιμα αποτελέσματα στην πραγματική οικονομία, να συμβάλλει δηλαδή, στην ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας και στην τόνωση της απασχόλησης, ειδικά στην ελληνική Περιφέρεια που το έχει πολύ ανάγκη.
Άλλωστε αυτή είναι και η βασική αποστολή ενός ιστορικού Οργανισμού, όπως είναι ο ΕΟΤ, που έχει αφήσει ανεξίτηλο στίγμα στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού: να συνεχίσει να αφήνει το στίγμα του και σήμερα σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν ταχύτατα, επιδεικνύοντας ευελιξία και προσαρμογή στα νέα δεδομένα.
Γι΄ αυτό και τον τελευταίο 1,5 χρόνο, έχουμε ενισχύσει την εξωστρέφεια και τις συνεργασίες μας με τον ιδιωτικό τομέα, τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού και την τοπική αυτοδιοίκηση. Θέλω να πάμε τον ΕΟΤ στην επόμενη μέρα και νομίζω ότι βάζουμε σταδιακά τις βάσεις για να τα καταφέρουμε.
4_15.JPG

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης