Η ώθηση στα ηλεκτροκίνητα θα τη βοηθήσει να επιτύχει αύξηση των πωλήσεων και κυριαρχία στην ηλεκτροκίνηση ως το 2022
Η Ford Motor Co θα κυκλοφορήσει οκτώ νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, γεγονός που αποτελεί βασικό βήμα για να επιτύχει το στόχο της που είναι η πλειοψηφία των συνολικών πωλήσεών της να προέρχεται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι τα τέλη του 2022.
Τα νέα μοντέλα περιλαμβάνουν ηλεκτρικές παραλλαγές των SUV Kuga και Puma και το Mondeo sedan.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει εννέα ακόμη ηλεκτρικά οχήματα το 2024 στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ηλεκτρικού SUV εμπνευσμένο από το Mustang τον επόμενο χρόνο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τα μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στη Γερμανία και δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με έξι κορυφαίους προμηθευτές ενέργειας σε ολόκληρη την Ευρώπη για να παρέχει εξειδικευμένες εγκαταστάσεις / συσκευές φόρτισης των αυτοκινήτων στο σπίτι.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, όπως και οι αντίπαλοί της, αντιμετωπίζει στάσιμη ζήτηση και αυξανόμενο κόστος, καθώς επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά, υβριδικά και αυτόνομα οχήματα σε μια προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων.
Η ευρωπαϊκή επιχείρηση της εταιρείας έχει χάσει χρήματα εδώ και χρόνια και η πίεση για αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της αυξήθηκε αφού ο ανταγωνιστής της General Motors κέρδισε με την πώληση των ευρωπαϊκών σημάτων Opel και Vauxhall στη γαλλική Peugeot SA.
Σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα έξοδα ανάπτυξης και κατασκευής, η Ford δεσμεύτηκε με την Volkswagen τον Ιούλιο για να αναπτύξει από κοινού τα ηλεκτρικά και αυτο-οδηγούμενα οχήματα.
Η VW συμφώνησε να επενδύσει 3,1 δισ. δολάρια στο μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης αυτο-οδηγούμενο όχημα Argo της Ford, αλλά εκτιμά ότι θα μπορούσε να συγκεντρώσει έσοδα ύψους 20 δισ. δολαρίων, μοιραζόμενη την αρχιτεκτονική της MEB με την Ford Ευρώπης.
Η Ford δήλωσε ότι αναμένει να κατασκευάσει περισσότερα από 600.000 ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη τα επόμενα έξι χρόνια, προμηθεύοντας τα εξαρτήματα και τις βάσεις του οχήματος από τη VW, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη μείωση του κόστους.
Η συνεργασία με την VW για τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αποτελεί μέρος των προηγουμένως ανακοινωθεισών επενδύσεων της Ford ύψους 11,5 δισ. ευρώ παγκοσμίως.
Η πρόκληση της επένδυσης σε οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων, την ίδια ώρα που επανακατασκευάζονται οι μηχανές καύσης ώστε να ανταποκριθούν στους νέους κανόνες καθαρού αέρα, ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης να μειώσουν τα πάγια έξοδα και να προσαρμόσουν στις απαιτήσεις τα μοντέλα χαρτοφυλακίων τους.
Η εταιρεία θα εισαγάγει επίσης μια εφαρμογή smartphone που θα επιτρέπει στους χρήστες και στους φορείς να εντοπίσουν, να πλοηγηθούν και να πληρώσουν για τη τροφοδότηση.
Η Ford δήλωσε ότι αναμένει ότι η σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της θα ξεπεράσει τις πωλήσεις βενζινοκίνητων και πετρελαιοκινητήρων μέχρι το 2022 στην Ευρώπη και αναμένει να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τότε.
Τα σχέδια και η υποβάθμιση από τη Moody's
Η ανακοίνωση της εταιρίας έρχεται λίγο αφότου ο οίκος αξιολόγησης Moody's Investors Service, υποβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της Ford σε «Ba1», από «Baa3», στα ομόλογα-«σκουπίδια» (junk), σε μία περίοδο που οι προειδοποιήσεις των ειδικών για «φούσκα» στην αγορά εταιρικών ομολόγων πληθαίνουν, όπως έγραφε νωρίτερα σήμερα η bankingnews.gr.
Το outlook (προοπτικές επαναξιολόγησης 12-18 μηνών) μεταβλήθηκαν σε σταθερές, από αρνητικές.
Ο αμερικανικός οίκος αναφέρει ότι οι αξιολογήσεις αντικατοπτρίζουν τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ford, τα χαμηλά κέρδη και ταμειακές ροές, καθώς η εταιρεία επιδιώκει ένα μακρύ και δαπανηρό σχέδιο αναδιάρθρωσης.
Η αναδιάρθρωση αναμένεται να παραταθεί για αρκετά χρόνια με χρεώσεις ύψους 11 δισεκ. δολαρίων και κόστος μετρητών περίπου 7 δισεκ. δολαρίων.
Η Ford αναλαμβάνει αυτή την αναδιάρθρωση από μια αδύναμη θέση, καθώς τα μέτρα των ταμειακών ροών και των περιθωρίων κέρδους είναι χαμηλότερα από τις προσδοκίες του οίκου.
Επιπλέον, τα εν λόγω μέτρα είναι πιθανόν να παραμείνουν αδύναμα κατά την περίοδο 2020/2021, συμπεριλαμβανομένης μιας μακράς περιόδου αρνητικών ταμειακών ροών από τα προγράμματα αναδιάρθρωσης.
Τα κέρδη της κολοσσιαίες αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημείωσαν «ελεύθερη πτώση» το δεύτερο τρίμηνο του 2019, με το ποσό να διαμορφώνεται σε 148 εκατ. δολάρια, έναντι 1,07 δισεκ. ένα χρόνο πριν.
Τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού αυτοκινήτων ανήλθαν σε 38,85 δισεκ. δολάρια για το ίδιο χρονικό διάστημα, έναντι 38,92 δισεκ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι επιδόσεις ήταν υποδεέστερες από τις προβλέψεις των αναλυτών.
wqww.bankingnews.gr
Τα νέα μοντέλα περιλαμβάνουν ηλεκτρικές παραλλαγές των SUV Kuga και Puma και το Mondeo sedan.
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει εννέα ακόμη ηλεκτρικά οχήματα το 2024 στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ηλεκτρικού SUV εμπνευσμένο από το Mustang τον επόμενο χρόνο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τα μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης στη Γερμανία και δήλωσε ότι θα συνεργαστεί με έξι κορυφαίους προμηθευτές ενέργειας σε ολόκληρη την Ευρώπη για να παρέχει εξειδικευμένες εγκαταστάσεις / συσκευές φόρτισης των αυτοκινήτων στο σπίτι.
Η αυτοκινητοβιομηχανία, όπως και οι αντίπαλοί της, αντιμετωπίζει στάσιμη ζήτηση και αυξανόμενο κόστος, καθώς επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια σε ηλεκτρικά, υβριδικά και αυτόνομα οχήματα σε μια προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων.
Η ευρωπαϊκή επιχείρηση της εταιρείας έχει χάσει χρήματα εδώ και χρόνια και η πίεση για αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της αυξήθηκε αφού ο ανταγωνιστής της General Motors κέρδισε με την πώληση των ευρωπαϊκών σημάτων Opel και Vauxhall στη γαλλική Peugeot SA.
Σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα έξοδα ανάπτυξης και κατασκευής, η Ford δεσμεύτηκε με την Volkswagen τον Ιούλιο για να αναπτύξει από κοινού τα ηλεκτρικά και αυτο-οδηγούμενα οχήματα.
Η VW συμφώνησε να επενδύσει 3,1 δισ. δολάρια στο μοντέλο Τεχνητής Νοημοσύνης αυτο-οδηγούμενο όχημα Argo της Ford, αλλά εκτιμά ότι θα μπορούσε να συγκεντρώσει έσοδα ύψους 20 δισ. δολαρίων, μοιραζόμενη την αρχιτεκτονική της MEB με την Ford Ευρώπης.
Η Ford δήλωσε ότι αναμένει να κατασκευάσει περισσότερα από 600.000 ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη τα επόμενα έξι χρόνια, προμηθεύοντας τα εξαρτήματα και τις βάσεις του οχήματος από τη VW, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη μείωση του κόστους.
Η συνεργασία με την VW για τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αποτελεί μέρος των προηγουμένως ανακοινωθεισών επενδύσεων της Ford ύψους 11,5 δισ. ευρώ παγκοσμίως.
Η πρόκληση της επένδυσης σε οχήματα με χαμηλές εκπομπές ρύπων, την ίδια ώρα που επανακατασκευάζονται οι μηχανές καύσης ώστε να ανταποκριθούν στους νέους κανόνες καθαρού αέρα, ανάγκασε τους κατασκευαστές αυτοκινήτων της Ευρώπης να μειώσουν τα πάγια έξοδα και να προσαρμόσουν στις απαιτήσεις τα μοντέλα χαρτοφυλακίων τους.
Η εταιρεία θα εισαγάγει επίσης μια εφαρμογή smartphone που θα επιτρέπει στους χρήστες και στους φορείς να εντοπίσουν, να πλοηγηθούν και να πληρώσουν για τη τροφοδότηση.
Η Ford δήλωσε ότι αναμένει ότι η σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της θα ξεπεράσει τις πωλήσεις βενζινοκίνητων και πετρελαιοκινητήρων μέχρι το 2022 στην Ευρώπη και αναμένει να πουλήσει 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι τότε.
Τα σχέδια και η υποβάθμιση από τη Moody's
Η ανακοίνωση της εταιρίας έρχεται λίγο αφότου ο οίκος αξιολόγησης Moody's Investors Service, υποβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της Ford σε «Ba1», από «Baa3», στα ομόλογα-«σκουπίδια» (junk), σε μία περίοδο που οι προειδοποιήσεις των ειδικών για «φούσκα» στην αγορά εταιρικών ομολόγων πληθαίνουν, όπως έγραφε νωρίτερα σήμερα η bankingnews.gr.
Το outlook (προοπτικές επαναξιολόγησης 12-18 μηνών) μεταβλήθηκαν σε σταθερές, από αρνητικές.
Ο αμερικανικός οίκος αναφέρει ότι οι αξιολογήσεις αντικατοπτρίζουν τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ford, τα χαμηλά κέρδη και ταμειακές ροές, καθώς η εταιρεία επιδιώκει ένα μακρύ και δαπανηρό σχέδιο αναδιάρθρωσης.
Η αναδιάρθρωση αναμένεται να παραταθεί για αρκετά χρόνια με χρεώσεις ύψους 11 δισεκ. δολαρίων και κόστος μετρητών περίπου 7 δισεκ. δολαρίων.
Η Ford αναλαμβάνει αυτή την αναδιάρθρωση από μια αδύναμη θέση, καθώς τα μέτρα των ταμειακών ροών και των περιθωρίων κέρδους είναι χαμηλότερα από τις προσδοκίες του οίκου.
Επιπλέον, τα εν λόγω μέτρα είναι πιθανόν να παραμείνουν αδύναμα κατά την περίοδο 2020/2021, συμπεριλαμβανομένης μιας μακράς περιόδου αρνητικών ταμειακών ροών από τα προγράμματα αναδιάρθρωσης.
Τα κέρδη της κολοσσιαίες αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημείωσαν «ελεύθερη πτώση» το δεύτερο τρίμηνο του 2019, με το ποσό να διαμορφώνεται σε 148 εκατ. δολάρια, έναντι 1,07 δισεκ. ένα χρόνο πριν.
Τα έσοδα του αμερικανικού κολοσσού αυτοκινήτων ανήλθαν σε 38,85 δισεκ. δολάρια για το ίδιο χρονικό διάστημα, έναντι 38,92 δισεκ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι επιδόσεις ήταν υποδεέστερες από τις προβλέψεις των αναλυτών.
wqww.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών