H επωνυμία Nike είναι η 18η πιο πολύτιμη επωνυμία παγκοσμίως, με αξία 27,5 δισ. δολάρια
Το 2016 η Nike ξεπέρασε τη Louis Vuitton και έγινε η πιο πολύτιμη επωνυμία ένδυσης στον κόσμο.
Σύμφωνα με τη λίστα του περιοδικού Forbes, για τις πιο πολύτιμες επωνυμίες στον κόσμο, η επωνυμία Nike είναι η 18η πιο πολύτιμη επωνυμία παγκοσμίως, με αξία 27,5 δισ. δολάρια, 30 δισ. δολάρια έσοδα και 3,2 δισ. διαφημιστικές δαπάνες.
Μάλιστα, είναι η πιο πολύτιμη επωνυμία ένδυσης, δεδομένου ότι πλέον βρίσκεται μια θέση υψηλότερα από τη 19η Louis Vuitton – που βέβαια θεωρείται περισσότερο luxury brand.
Η Louis Vuitton έχει αξία, ως brand, 27,3 δισ. δολάρια, 10 δισ. έσοδα και 4,4 δισ. διαφημιστικές δαπάνες.
«Αυτή η εξέλιξη δε σημαίνει πως οι καταναλωτές δε δαπανούν πλέον χρήματα για ακριβά αντικείμενα», είχε αναφέρει αναλυτής σχετικά, «σημαίνει απλώς πως οι προτιμήσεις για τον τρόπο ζωής και οι προτιμήσεις στη μόδα αλλάζουν».
Αξίζει να αναφερθεί, επίσης, πως η επόμενη επωνυμία ένδυσης στη σχετική λίστα εντοπίζεται μόλις στην 33η θέση και πρόκειται για την H&M.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη λίστα του περιοδικού Forbes, για τις πιο πολύτιμες επωνυμίες στον κόσμο, η επωνυμία Nike είναι η 18η πιο πολύτιμη επωνυμία παγκοσμίως, με αξία 27,5 δισ. δολάρια, 30 δισ. δολάρια έσοδα και 3,2 δισ. διαφημιστικές δαπάνες.
Μάλιστα, είναι η πιο πολύτιμη επωνυμία ένδυσης, δεδομένου ότι πλέον βρίσκεται μια θέση υψηλότερα από τη 19η Louis Vuitton – που βέβαια θεωρείται περισσότερο luxury brand.
Η Louis Vuitton έχει αξία, ως brand, 27,3 δισ. δολάρια, 10 δισ. έσοδα και 4,4 δισ. διαφημιστικές δαπάνες.
«Αυτή η εξέλιξη δε σημαίνει πως οι καταναλωτές δε δαπανούν πλέον χρήματα για ακριβά αντικείμενα», είχε αναφέρει αναλυτής σχετικά, «σημαίνει απλώς πως οι προτιμήσεις για τον τρόπο ζωής και οι προτιμήσεις στη μόδα αλλάζουν».
Αξίζει να αναφερθεί, επίσης, πως η επόμενη επωνυμία ένδυσης στη σχετική λίστα εντοπίζεται μόλις στην 33η θέση και πρόκειται για την H&M.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών