Η εταιρεία του Λου Κολλάκη διαχειρίζεται ένα στόλο 65 πλοίων ξηρού φορτίου (10 bulkers), δεξαμενόπλοιων (7 tankers), πλοίων-ψυγείων (27 reefers) και μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων (22 container ships).
Στην παραγγελία δύο νέων εμπορικών πλοίων κλάσης Capesize μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου στα κινεζικά ναυπηγεία Jinhai Heavy προχώρησε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chartworld Shipping Corporation του εφοπλιστού Λου Κολλάκη.
Η ναυπήγηση των δύο νέων πλοίων - χωρητικότητας εκτοπίσματος 208.000 dwt (τόννοι «νεκρού βάρους») έκαστο - προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2019.
Σύμφωνα με πληροφορίες του VesselsValue, ο Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει τα πλοία προς 38,5 εκατ. δολαρία ΗΠΑ έκαστο, ενώ έχει κατοχυρώσει δικαίωμα (option) ναυπήγησης δύο ακόμα πανομοιότυπων πλοίων, τα οποία και αυτά θα παραδίδονταν το 2019 αν τα παραγγείλει.
Τον Ιανουάριο του 2017, η Chartworld Shipping Corporation ήλθε σε συμφωνία με τα ιαπωνικά ναυπηγεία Nisshin Shipping για την αγορά του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου «Epson Trader 2» κλάσης Panamax έναντι 12,2 εκατ. δολαρίων.
Σήμερα, η εταιρεία του Λου Κολλάκη διαχειρίζεται ένα στόλο 65 πλοίων ξηρού φορτίου (10 bulkers), δεξαμενόπλοιων (7 tankers), πλοίων-ψυγείων (27 reefers) και μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων (22 container ships).
www.bankingnews.gr
Η ναυπήγηση των δύο νέων πλοίων - χωρητικότητας εκτοπίσματος 208.000 dwt (τόννοι «νεκρού βάρους») έκαστο - προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2019.
Σύμφωνα με πληροφορίες του VesselsValue, ο Έλληνας εφοπλιστής αγοράζει τα πλοία προς 38,5 εκατ. δολαρία ΗΠΑ έκαστο, ενώ έχει κατοχυρώσει δικαίωμα (option) ναυπήγησης δύο ακόμα πανομοιότυπων πλοίων, τα οποία και αυτά θα παραδίδονταν το 2019 αν τα παραγγείλει.
Τον Ιανουάριο του 2017, η Chartworld Shipping Corporation ήλθε σε συμφωνία με τα ιαπωνικά ναυπηγεία Nisshin Shipping για την αγορά του πλοίου μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου «Epson Trader 2» κλάσης Panamax έναντι 12,2 εκατ. δολαρίων.
Σήμερα, η εταιρεία του Λου Κολλάκη διαχειρίζεται ένα στόλο 65 πλοίων ξηρού φορτίου (10 bulkers), δεξαμενόπλοιων (7 tankers), πλοίων-ψυγείων (27 reefers) και μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων (22 container ships).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών