Τον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2015, η DryShips είχε πουλήσει με δύο διαφορετικές συμφωνίες τέσσερα δεξαμενόπλοια κλάσης Suezmax, καθώς και άλλα έξι κλάσης Aframax, σε εταιρείες που συνδέονται με τον Γιώργο Οικονόμου
Στην κτήση και διαχείριση δεξαμενόπλοιων πετρελαίου επιστρέφει και πάλι η ναυτιλιακή εταιρεία DryShips Inc. του εφοπλιστού Γιώργου Οικονόμου, με την υπογραφή συμφωνίας αγοράς ενός δεξαμενόπλοιου (tanker) Aframax και ενός πολύ μεγάλου δεξαμενόπλοιου μεταφοράς αργού πετρελαίου (VLCC).
Συγκεκριμένα, η DryShips συμφώνησε να αγοράσει έναντι συνολικής τιμής 102,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ ένα Aframax χωρητικότητας εκτοπίσματος 113.644 dwt (τόνων «νεκρού» βάρους) που τελεί υπό ναυπήγηση σε νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία, καθώς και ένα VLCC ολικής χωρητικότητας 320.105 dwt που ναυπηγήθηκε το 2011.
Τον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2015, η DryShips είχε πουλήσει με δύο διαφορετικές συμφωνίες τέσσερα δεξαμενόπλοια κλάσης Suezmax, καθώς και άλλα έξι κλάσης Aframax, σε εταιρείες που συνδέονται με τον Γιώργο Οικονόμου, εγκαταλείποντας καθ' αυτόν τον τρόπο τον κλάδο ναυτιλιακών μεταφορών καυσίμων.
Προ ημερών, η DryShips άσκησε το ένα από τέσσερα δικαιώματα προαίρεσης (μηδενικού κόστους) που είχε κατοχυρώσει στο τέλος του 2016 για τη δυνητική ναυπήγηση ισάριθμων πολύ μεγάλων πλοίων VLGC υψηλών προδιαγραφών μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου (LPG), παραγγέλοντας το πρώτο εξ αυτών έναντι 83,5 εκατ. δολαρίων, το οποίο ήδη ναυπηγείται στα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, η DryShips συμφώνησε να αγοράσει έναντι συνολικής τιμής 102,5 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ ένα Aframax χωρητικότητας εκτοπίσματος 113.644 dwt (τόνων «νεκρού» βάρους) που τελεί υπό ναυπήγηση σε νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία, καθώς και ένα VLCC ολικής χωρητικότητας 320.105 dwt που ναυπηγήθηκε το 2011.
Τον Μάρτιο και τον Ιούνιο του 2015, η DryShips είχε πουλήσει με δύο διαφορετικές συμφωνίες τέσσερα δεξαμενόπλοια κλάσης Suezmax, καθώς και άλλα έξι κλάσης Aframax, σε εταιρείες που συνδέονται με τον Γιώργο Οικονόμου, εγκαταλείποντας καθ' αυτόν τον τρόπο τον κλάδο ναυτιλιακών μεταφορών καυσίμων.
Προ ημερών, η DryShips άσκησε το ένα από τέσσερα δικαιώματα προαίρεσης (μηδενικού κόστους) που είχε κατοχυρώσει στο τέλος του 2016 για τη δυνητική ναυπήγηση ισάριθμων πολύ μεγάλων πλοίων VLGC υψηλών προδιαγραφών μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου (LPG), παραγγέλοντας το πρώτο εξ αυτών έναντι 83,5 εκατ. δολαρίων, το οποίο ήδη ναυπηγείται στα νοτιο-κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών