γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
H HSBC, βαθιά ευαισθητοποιημένη σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, στήριξε ακόμα μια χρονιά την ετήσια καμπάνια “Earth Hour 2012” της WWF.
Στο πλαίσιο της έμπρακτης στήριξής της, η HSBC στην Ελλάδα και σε 57 ακόμα χώρες που έχει παρουσία, έσβησαν τα φώτα των κεντρικών κτιρίων αλλά και καταστημάτων τους για μια ώρα και παρακίνησαν τους υπαλλήλους τους να πράξουν το ίδιο στους δικούς τους χώρους και να δείξουν την προσωπική τους υποστήριξη υπογράφοντας την καμπάνια στο διαδικτυακό τόπο www.earthhour.org
Ο κ. Simon Martin, επικεφαλής του τμήματος Corporate Sustainability του Ομίλου HSBC δήλωσε: «Η HSBC ως μακροχρόνιος υποστηρικτής της καμπάνιας Earth Hour και της WWF, αντιλαμβάνεται την εκστρατεία ως ένα συμβολικό και αποτελεσματικό τρόπο ευαισθητοποίησης του προσωπικού, των πελατών και του ευρύτερου κοινού, σχετικά με τη σπουδαιότητα της υπεύθυνης κατανάλωσης των παγκόσμιων πόρων αν θέλουμε να έχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Κατανοούμε την αξία των οικοσυστημάτων ως άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομική ανάπτυξη και θέλουμε να έχουμε ενεργό ρόλο στην προστασία των πόρων αυτών».
Η κ. Τόνια Πέτροβιτς, Public Affairs & Communications Manager, HSBC Ελλάδος δήλωσε, «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμα φορά οι εργαζόμενοι της HSBC ανταποκρίθηκαν στην καμπάνια Earth Hour της WWF, ενέργεια η οποία εντάσσεται στο ετήσιο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της τράπεζας. Για εμάς o όρος Εταιρική Υπευθυνότητα είναι συνυφασμένος με τη μακροπρόθεσμη λειτουργία του Ομίλου. Στο πλαίσιο αυτό θέτουμε το περιβάλλον ως μία από τις βασικές προτεραιότητες του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και υλοποιούμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους δραστηριότητες που αφ’ ενός συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και αφ’ ετέρου ευαισθητοποιούν τους εργαζομένους καθιστώντας τους ενεργούς αρωγούς σ’ αυτό το σκοπό».
Η δέσμευση της HSBC στην καμπάνια Earth Hour 2012 συνεχίζεται με δράσεις -πέραν του σβησίματος των φώτων- με στόχο την μείωση της ετήσιας εκπομπής άνθρακα που προκαλείται από τους εργαζομένους κατά ένα τόνο, από 3,5 τόνους το 2012 σε 2,5 τόνους μέχρι το 2020. Στο ίδιο πλαίσιο, η HSBC πρόσφατα δημοσίευσε την έκθεση αποτελεσμάτων του προγράμματος HSBC Climate Partnership, τη ναυαρχίδα του περιβαλλοντολογικού προγράμματος της τράπεζας για την πενταετή περίοδο 2007-2011. Η συνεργασία της HSBC με τους φορείς Climate Group, Earthwatch Institute, Tropical Research Institute και WWF εστίασε στη μείωση των επιπτώσεων της αλλαγής του κλίματος στους ανθρώπους, στα δάση, τους υδάτινους πόρους και τις πόλεις, καθώς και στην υιοθέτηση τεχνολογιών με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα καθώς και άλλες πρωτοβουλίες Αειφόρου Ανάπτυξης της HSBC, επισκεφθείτε το link: www.hsbc.com/sustainability
www.bankingnews.gr
Ο κ. Simon Martin, επικεφαλής του τμήματος Corporate Sustainability του Ομίλου HSBC δήλωσε: «Η HSBC ως μακροχρόνιος υποστηρικτής της καμπάνιας Earth Hour και της WWF, αντιλαμβάνεται την εκστρατεία ως ένα συμβολικό και αποτελεσματικό τρόπο ευαισθητοποίησης του προσωπικού, των πελατών και του ευρύτερου κοινού, σχετικά με τη σπουδαιότητα της υπεύθυνης κατανάλωσης των παγκόσμιων πόρων αν θέλουμε να έχουμε το βλέμμα μας στραμμένο στο μέλλον. Κατανοούμε την αξία των οικοσυστημάτων ως άρρηκτα συνδεδεμένη με την οικονομική ανάπτυξη και θέλουμε να έχουμε ενεργό ρόλο στην προστασία των πόρων αυτών».
Η κ. Τόνια Πέτροβιτς, Public Affairs & Communications Manager, HSBC Ελλάδος δήλωσε, «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμα φορά οι εργαζόμενοι της HSBC ανταποκρίθηκαν στην καμπάνια Earth Hour της WWF, ενέργεια η οποία εντάσσεται στο ετήσιο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της τράπεζας. Για εμάς o όρος Εταιρική Υπευθυνότητα είναι συνυφασμένος με τη μακροπρόθεσμη λειτουργία του Ομίλου. Στο πλαίσιο αυτό θέτουμε το περιβάλλον ως μία από τις βασικές προτεραιότητες του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και υλοποιούμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους δραστηριότητες που αφ’ ενός συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και αφ’ ετέρου ευαισθητοποιούν τους εργαζομένους καθιστώντας τους ενεργούς αρωγούς σ’ αυτό το σκοπό».
Η δέσμευση της HSBC στην καμπάνια Earth Hour 2012 συνεχίζεται με δράσεις -πέραν του σβησίματος των φώτων- με στόχο την μείωση της ετήσιας εκπομπής άνθρακα που προκαλείται από τους εργαζομένους κατά ένα τόνο, από 3,5 τόνους το 2012 σε 2,5 τόνους μέχρι το 2020. Στο ίδιο πλαίσιο, η HSBC πρόσφατα δημοσίευσε την έκθεση αποτελεσμάτων του προγράμματος HSBC Climate Partnership, τη ναυαρχίδα του περιβαλλοντολογικού προγράμματος της τράπεζας για την πενταετή περίοδο 2007-2011. Η συνεργασία της HSBC με τους φορείς Climate Group, Earthwatch Institute, Tropical Research Institute και WWF εστίασε στη μείωση των επιπτώσεων της αλλαγής του κλίματος στους ανθρώπους, στα δάση, τους υδάτινους πόρους και τις πόλεις, καθώς και στην υιοθέτηση τεχνολογιών με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το πρόγραμμα καθώς και άλλες πρωτοβουλίες Αειφόρου Ανάπτυξης της HSBC, επισκεφθείτε το link: www.hsbc.com/sustainability
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών