Το πιο σπορ (συνεπώς και το πιο ευχάριστο) Fabia της γενιάς του, φέρει το προσωνύμιο «Monte Carlo» και ταυτόχρονα μπόλικη από την προίκα του group της VW
Και πως να μην είναι τεράστια η σύνδεση με την οικογένεια εκ της Γερμανίας, όταν το νέο Fabia βασίζεται -μεταξύ άλλων- στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB-A0, στοιχείο που από μόνο του λέει πολλά για το τι μπορεί να περιμένει κανείς από το νέο τσέχικο supermini γενικότερα.
Μεγαλύτερες διαστάσεις (4,11 μέτρα μήκος), μακρύ μεταξόνιο (2,552 μέτρα) και στιβαρό πλαίσιο φτιαγμένο από χάλυβα, έτοιμο για το κάτι παραπάνω.
Και αυτό το κάτι παραπάνω δεν είναι φυσικά η «ταπεινή» έκδοση με 1.000άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα (με όλη τη συμπάθεια), αλλά η κορυφαία έκδοση του Monte Carlo με τον γνωστό 1.5 turbo τετρακύλινδρο απόδοσης 150 ίππων.(Διαβάστε περισσότερα).
Μεγαλύτερες διαστάσεις (4,11 μέτρα μήκος), μακρύ μεταξόνιο (2,552 μέτρα) και στιβαρό πλαίσιο φτιαγμένο από χάλυβα, έτοιμο για το κάτι παραπάνω.
Και αυτό το κάτι παραπάνω δεν είναι φυσικά η «ταπεινή» έκδοση με 1.000άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα (με όλη τη συμπάθεια), αλλά η κορυφαία έκδοση του Monte Carlo με τον γνωστό 1.5 turbo τετρακύλινδρο απόδοσης 150 ίππων.(Διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών